loading...

مواد شیمیایی

  من چندین سال است که از روغنهای اساسی استفاده می کنم! بعضی اوقات می دانم که مردم تعجب می کنند که در جهان با آن کارها چه کاری انجام می دهید؟ چطور از آن ها استفاده می کنید؟ تقریباً در کل روغن ها

 

من چندین سال است که از روغنهای اساسی استفاده می کنم! بعضی اوقات می دانم که مردم تعجب می کنند که در جهان با آن کارها چه کاری انجام می دهید؟ چطور از آن ها استفاده می کنید؟

تقریباً در کل روغن های من بطری های غلتکی رقیق شده با روغن حامل قرار داده ام - احساس می کنم این باعث می شود روغن ها دوام بیشتری داشته باشند و استفاده از این روش برای فرزندانم نیز بی خطر است! من از روغن بادام و روغن نارگیل تکه تکه برای روغن حامل خود استفاده می کنم. اکنون که بیشتر از محصولات Young Living استفاده می کنم ، از روغن حامل V-6 خود استفاده می کنم. من سعی می کنم تا آنجا که می توانم از Young Living بخرم ، زیرا می توانم امتیاز و آزاد کسب کنم!

دیفیوزرها در اتاق خواب - به خصوص وقتی کودک بیمار است ، یک دیفیوزر را در کنار تخت خود قرار دهید تا به آنها در تنفس روغنها کمک کرده و حتی در هنگام خواب به آنها کمک کند!

سارقان (بطری های رقیق شده و بصورت غلتکی) هر روز به پاها برای کمک به ساخت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند

چند قطره (من از اسطوخودوس و مرکبات) روی توپ های خشک کن استفاده می کنم تا به موقع در خشک کن برای لباس های خود برش بزنم

Pan Away - من مقداری روغن لوسیون یا روغن نارگیل را که به پشت من است ، مالیده ام

دیجیتالی کردن - مالش دادن برخی از لوسیونها بر روی معده ما برای هضم سالم و کمک به نفخ یا درد

Frankincense - من هر شب قبل از خواب از 1 قطره مرطوب کننده خود استفاده می کنم

حقایق - من روزانه از چندین قطره از این برای کمک به دوره های بد / مسائل زن استفاده می کنم (نتایج خوبی داشتم ، اما می خواهم برای ارائه گزارش کامل چند چرخه دیگر منتظر بمانم!) و بله! یک روغن برای آن وجود دارد! هکتار

RC - این اولین نفتی بود که مرا قلاب کرد! پسرم سرفه سالانه می کند ، یک دوست RC را در یک بطری غلتکی رقیق آورده است. من آن را در سینه و پاها چندین بار در طول روز و شب مالش دادم و سرفه او 1-2 ماه دوام نیاورد که معمولاً انجام می شود! او طی یک هفته بهتر بود.

ترکیبی از آلرژی - ترکیبی از اسطوخودوس ، نعناع و لیمو به ما کمک کرده است هر زمان که بینی خود را آبریزش کنید ، بینی پر از چربی و غیره داشته باشیم.

پاک کننده های خانگی دزد - من به آرامی تمام پاک کننده های خانگی خود را با اینها جایگزین می کنم! (من هم با آن دستمال مرطوب تمیز کردن خانگی درست کردم! ارسال به زودی!)

هر مرکبات یا مرکب JOY - وقتی به انرژی و انگیزه زیادی نیاز دارم ، اغلب روغن های مورد علاقه ام را بو می کنم و آنها را روی مچ می مالم. مرکبات فقط مرا خوشحال می کند.

شستشوی صورت - من برای شستن صورتم از مخلوطی از صابون کاستیل و چند روغن استفاده می کنم! اسطوخودوس ، درخت چای و غیره

حمام ها - با مقداری نمک epsom و یک قطره یا دو روغن اسطوخودوس یک حمام گرم بخورید تا به شما در آرامش قبل از خواب کمک کند!

چای دزد - وقتی احساس سرماخوردگی می کنم (یا گلو درد دارید یا سرما خورده ام!) 1 قطره سارق را درون یک قاشق غذاخوری عسل قرار داده ام (بهتر است به جای آب با عسل مخلوط شود) و آن را درون چای داغ من قرار دهید. هر نوعی!

سوختگی جزئی - شما می توانید با استفاده از بطری غلتکی با روغن حامل + اسطوخودوس موجود در آن ، سهولت دردهای ناشی از سوختگی جزئی را کاهش دهید!

تصفیه در دیفیوزر من - هنگامی که بیماری زیادی در منطقه ما رخ داده است ، من در روزهایی که آموزش پیانو می گذارم ، تصفیه را در دیفیوزر خود قرار می دهم! بسیاری از میکروب ها از داخل و بیرون می آمدند و من امیدوار بودم که میکروب های بیماری را به حداقل ممکن حفظ کنم!

پاکسازی همچنین برای رها کردن خانه شما از بوها خوب است. چند قطره را در دیفیوزر خود قرار دهید!

ماساژ - من یک ماساژ بزرگ نیستم ، اما دوستانی دارم که دوست دارند از لوسیون استفاده کنند و یک یا دو عطر و بوی مورد علاقه خود را قرار دهند و سپس یک ماساژ را با پشت خود مالش دهند.

برداشت سریع - فقط بطری نعناع را برای انتخاب سریع من در وسط یک روز طولانی ، کمی فرو کنید. با نعناع محتاط باشید - آن را روی انگشتان خود نبندید و بعد صورت ، چشم ها را مالش دهید. اما فقط بو کردن روغن مزایای شگفت انگیزی دارد!

به کاهش زخم ها با بیهودگی کمک کنید.

سوء هاضمه یا درد شکم - از 1 قطره نعناع در روغن حامل یا لوسیون برای مالیدن شکم استفاده کنید. مطمئن شوید که نعناع را مستقیماً روی پوست نمی مالید - این یک "روغن داغ" است. در یک بطری غلتکی رقیق کنید یا از لوسیون داخل آن استفاده کنید.

عضلات درد بعد از انجام ورزش یا دویدن - Pan Away را روی ماهیچه های دستی خود با لوسیون یا روغن حامل مالش دهید

سردرد - دختر من برای کمک به سردرد ، Pan Away را روی معابد خود (بطری غلتکی با روغن حامل) ترجیح داده است. دوستانی دارم که برای سردرد از نعناع استفاده می کنند.

خنثی کننده بو - شام را می سوزانید؟ حیوانات خانگی در خانه؟ تصفیه پراکندگی بزرگ برای کمک به خلاص شدن از خانه خود از بوی بد است.

چند قطره (هر روغن!) را روی یک توپ نخی قرار دهید ، در دریچه های هوای وسیله نقلیه خود قرار دهید 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 11 خرداد 1399 زمان : 11:33 بازدید : 25 نویسنده : سعادت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 6,207