loading...

مواد شیمیایی

 

 

روغن درخت چای یکی از موثرترین روغن ها در بهبود اگزماهای پوستی است.که به برخی از خواص روغن درخت چای میتوان اشاره کرد:

خواص و کاربردهای عمومی روغن درخت چای :

روغن درخت چای در درمان اگزما های پوستی.

ضدعفونی کننده طبیعی و ایده آل: چندین باکتری و ویروس رایج که مسئول ایجاد بیماری هستند را از بین می برد.

  • دفع حشرات: به دور نگه داشتن حشرات مزاحم کمک می کند.
  • دئودورانت طبیعی: اثرات ضد باکترایی در آن، به کنترل بوی زیربغل مربوط به تعریق کمک می کند. زیرا خاصیت ضدباکتریایی دارد.
  • درمان قارچ ناخن: عفونت های قارچی ناخن بسیار ناخوشایند هستند. روغن درخت چای به درمان قارچ ناخن کمک می کند.
  • دهانشویه بدون مواد شیمیایی: روغن درخت چای، سد محکمی در برابر میکروبهایی است که باعث پوسیدگی دندان و بوی بد دهان می شوند. یک ضدعفونی کننده متداول در برابر باکتری های پلاک دندان است.
  • پاک کننده همه منظوره: یک تمیزکننده عالی و فوق العاده که سطوح را نیز ضدعفونی می کند.
  • مبارزه با عفونت و قارچ پا: می توانید به کمک این روغن، عفونت مسری قارچی روی پا را کنترل کنید که در برخی ورزشکاران دیده می شود.
  • دور کردن قارچ و کپک از سبزیجات و میوه ها: قارچ و آلودگی را از میوه و سبزیجات دور می کند.

 

گزارش شده است که بیش از 50 درصد بیماران مبتلا به اگزما یا مراقبان آنها یا داروهای مکمل و دارویی (CAM) را در مدیریت اگزمای روزمره خود گنجانده اند. این شیوع بالا برای استفاده از CAM در جامعه اگزما احتمالاً به دلیل مجموعه ای از عوامل است.

 

والدین از مزمن بودن و ماهیت بهبودی اگزما ناامید می شوند. نگرانی در مورد عوارض جانبی قابل توجهی با استفاده طولانی مدت از داروهای "غربی" ، به ویژه استروئیدهای موضعی ، و عدم وجود گزینه های هدفمند و ایمن برای موارد شدیدتر اگزما وجود دارد.

 

 

تا دو دهه گذشته ، استفاده از CAM برای اگزما بیشتر بر اساس حکایات بود. حتی امروزه ، کیفیت شواهد تحقیقاتی در مورد CAM برای اگزما بسیار متفاوت است. در حالی که برخی از مطالعات تحقیقاتی جدید دارای طراحی خوب و نتایج قانع کننده ای هستند ، برخی دیگر فاقد طراحی کافی هستند.

 

بیایید نگاهی به برخی از رویکردهای CAM مبتنی بر شواهد و باورهای غلط CAM برای اگزما بیندازیم.

 

دکتر شی صحبت را به طور زنده در نمایشگاه اگزما 2019 ببینید!

 

روغن های طبیعی برای اگزما: کدام یک از آنها بی خطر و موثر هستند؟

قرن هاست که از روغن طبیعی در مراقبت از پوست استفاده می شود. تعداد زیادی از روغن های طبیعی دارای اسیدهای چرب مفید هستند که به ترمیم سد طبیعی پوست کمک می کند ، که در بیماران مبتلا به اگزما معیوب است.

 

اما همه روغن های طبیعی برای پوست ما مفید نیستند. برخی از آنها ممکن است تحریک کننده باشند و حتی ممکن است اگزما را بدتر کنند. منبع گیاه ، ترکیب و روشهای استخراج روغنهای طبیعی فواید و مضرات آنها را تعیین می کند.

 

روغن های ثابت با فشار سرد (که به آن "بکر" نیز گفته می شود) با استخراج روغن از دانه ها یا آجیل ها بدون افزودن مواد شیمیایی یا گرما ساخته می شوند و بنابراین برای استفاده در پوست ایمن تر هستند.

 

از طرف دیگر ، روغنهای اساسی از طریق تقطیر با بخار از گلها یا برگهای معطر استخراج می شوند. گرما و مواد شیمیایی اضافه شده در هنگام استخراج روغنهای اساسی می توانند ترکیبات تحریک کننده ایجاد کنند ، بنابراین برای استفاده در پوست باید از آنها اجتناب شود.

 

مشخص شده است که چندین روغن طبیعی مرطوب کننده های جایگزین بی خطر و مفیدی هستند. روغن نارگیل ویرجین حاوی مونولارین ، یک اسید چرب است که استعمار استافیلوکوکوس اورئوس (معروف به باکتری "Staph") را کاهش می دهد و به طور معمول در بیماران اگزما ایجاد می شود.

 

روغن نارگیل بکر نیز در بهبود اگزما در مقایسه با روغن معدنی (ماده اصلی تشکیل دهنده روغن کودک موجود در بازار) برتر است. روغن دانه آفتابگردان ویرجین دارای خواص ضد التهابی برای تسکین پوست اگزمای خارش دار و ملتهب است و می تواند باعث بهبود رطوبت پوست و حفظ یکپارچگی سد طبیعی پوست شود.

 

روغن جوجوبا و روغن دانه گل گاوزبان نیز با نتایج امیدوار کننده ای مورد مطالعه قرار گرفته اند و به نظر می رسد به اندازه یک مرطوب کننده ایمن باشند. با این حال ، همه روغن های طبیعی برای استفاده در پوست اگزما مناسب نیستند. به عنوان مثال ، روغن زیتون هنگامی که به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود می تواند مانع طبیعی پوست را مختل کند. این احتمال وجود دارد زیرا حاوی اسیدهای چرب تحریک کننده مانند اسیدهای اولئیک است.

 

حتی در صورت ابتلا به اگزما ، استحمام نیز غسل می کند

استحمام در بیماران اگزما می تواند یک شکل هنری باشد. بسیاری از ما ممکن است متوجه نشویم که استحمام خوب بیش از یک وان آب و صابون طول می کشد و به مراتب بیشتر از شستشوی آلودگی ، چربی و بوی بدن است.

 

استحمام روزانه موادی مانند محرک ها ، مواد حساسیت زا و میکروب ها را که ممکن است اگزما را شعله ور کنند ، شستشو می دهد. گفته شد ، آب و صابون روغن طبیعی را می پوشاند که سطح پوست ما را می پوشاند و می تواند ما را در معرض شراره های اگزما قرار دهد. بنابراین ، استحمام روزانه 10 دقیقه یا کمتر با آب ولرم و مقدار محدود صابون ملایم توصیه می شود.

 

تحقیقات گسترده ای نشان داده است که آنچه در آب حمام ما نهفته است هم می تواند برای پوست اگزما مفید باشد و هم به آن آسیب برساند. یک مطالعه اخیر نشان داده است که استحمام با آب سخت (سرشار از کلسیم ، منیزیم ، بروماید و کلرید) می تواند باعث افزایش رسوب پوستی یک ماده شیمیایی تحریک کننده (سدیم لوریل سولفات) شود که معمولاً در صابون ها وجود دارد و باعث تحریک بیشتر پوست اگزما می شود.

 

منطقی است که نصب ماشین های نرم کننده آب ممکن است اثرات منفی آب سخت بر روی پوست اگزما را به حداقل برساند ، اما تحقیقات موجود نتوانسته است این موضوع را ثابت کند.

 

حمام نمک دریای مرده می تواند به اگزما کمک کند چندین ماده افزودنی در آب حمام می توانند اگزما را بهبود بخشند. شناخته شده ترین و پرکاربردترین افزودنی استحمام سفید کننده است. توصیه آکادمی پوست آمریکا (AAD) افزودن نصف فنجان سفید کننده با قدرت منظم (6 درصد) به یک وان پر آب یا یک قاشق چای خوری سفید کننده در هر گالن آب برای نوزادان است.

 

حمام های سفید کننده باید به مدت پنج تا 10 دقیقه در هفته دو تا سه بار و به دنبال آن آب شیر برای شستشوی آب سفید کننده گرفته شود. پیش از این تصور می شد که حمام سفید کننده با کاهش تعداد باکتریها در سطح پوست ، اگزما را بهبود می بخشد ، اما داده های تحقیقات اخیر نتایج متناقضی را نشان داده است.

 

همچنین به نظر می رسد که سفید کننده با مکانیسم های جایگزین مانند کاهش مستقیم خارش و التهاب پوست ، ممکن است اگزما را بهبود بخشد.

 

بالن درمانی به معنای استحمام در آب با محتوای مواد معدنی بالا همراه با تکنیک های آرام سازی است و به قرن 9 قبل از میلاد برمی گردد. حمام نمک دریای مرده بهمراه نور معمول ماوراio بنفش نوع B.

منبع: https://is.gd/lXMA2t

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 11:54 بازدید : 48 نویسنده : سعادت

 

تیم GoodRx Research به طور منظم گرانترین داروهایی را که در داروخانه های محلی ایالات متحده پر شده اند ، ردیابی می کند و همان داروها همچنان در بالای لیست قرار دارند. Myalept ، Ravicti و Mavenclad بیش از 50،000 دلار برای یک کالای معمول ماهیانه هزینه می کنند. با این حال ، اینها گرانترین داروهایی هستند که در داروخانه ها پر می شوند و بیماران به طور منظم آنها را تجویز می کنند.

با تأیید بیشتر تزریق های گران قیمت ، درمان های سرطانی و ژن درمانی ، ما می خواهیم گران ترین داروها را از جمله داروهایی که نمی توانید از داروخانه تهیه کنید ردیابی کنیم. ما به این داروها "داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی" می گوییم زیرا فقط یک متخصص پزشکی می تواند آنها را تجویز کند.

بسیاری از گرانترین داروها برای مدت زمان طولانی مصرف می شوند و هزینه ها به سرعت جمع می شوند. این تجزیه و تحلیل رتبه بندی داروها بر اساس هزینه سالانه آنها برای یک دوره درمانی معمول است. قیمت ها براساس قیمت لیست دارو تعیین می شوند ، یعنی همان قیمتی که شرکت داروسازی به عنوان قیمت رسمی برای یک دارو تعیین می کند و سپس برای ایجاد یک معیار مقایسه ای با زمان تنظیم می شود.

در زیر 10 داروی گران قیمت در ایالات متحده وجود دارد که با در نظر گرفتن داروهایی که می توانید در داروخانه دریافت کنید و داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی ، در ایالات متحده است. تقریباً تعداد کمی از مردم بیشتر این داروها را مصرف می کنند - اما هزینه های بیش از حد آنها به حق بیمه بالاتر و فرمول های محدود کننده تری برای همه تبدیل می شود.

1) زولگنسما - 2،125،000 دلار

از آنجا که Zolgensma در ماه مه 2019 تاییدیه FDA را دریافت کرد ، گرانترین دارو در ایالات متحده باقی مانده است. Zolgensma باعث ایجاد هیاهو در جامعه داروهای تجویزی شده است و بسیاری آن را به دلیل نجومی آن مورد انتقاد قرار می دهند. برچسب قیمت با این حال ، بسیاری از آن به عنوان یک درمان شگفت آور و مقرون به صرفه یاد می کنند ، زیرا می تواند یک بیماری غیرقابل درمان را درمان کند.

Zolgensma برای درمان آتروفی عضلانی نخاع ، یک اختلال نادر در دوران کودکی که باعث فرسایش عضلانی می شود و می تواند منجر به عفونت ریه و ضعف عضلانی شود ، تأیید شده است. زولگنسما یک بار درمان درمانی است و اکنون بسیاری از کودکانی که تحت این دارو درمان شده اند هیچ نشانه ای از بیماری ندارند

بنابراین ، چگونه کسی می تواند این داروی نجات دهنده را خریداری کند؟ متأسفانه ، بیماران با پرداخت نقدی ممکن است با قیمت کامل دارو جلب توجه کنند. خوشبختانه ، برخی از بیماران بیمه شده ممکن است بتوانند از طریق برنامه خود تحت پوشش قرار بگیرند ، زیرا تولید کننده به برخی از بیمه گذاران اجازه داده است که هزینه دارو را در اقساط سالانه 425000 دلار در مدت 5 سال پرداخت کنند.


2) Myalept - 855678 دلار

Myalept تنها دارویی است که در این لیست موجود است و در داروخانه توزیع می شود. این برای درمان کمبود لپتین در بیماران مبتلا به لیپودایستروفی عمومی استفاده می شود ، وضعیت توزیع غیر طبیعی چربی در بدن.


قیمت برای عرضه ماهیانه Myalept تکان دهنده 71306 دلار است. بیماران یک بار در روز Myalept را خود به خود تجویز می کنند و به طور معمول از 14 ویال در ماه استفاده می کنند و قیمت سالانه آن را به 855678 دلار می رسانند. از آنجا که Myalept تنها درمان موجود برای کنترل این بیماری نادر است ، هیچ گزینه دیگری برای صرفه جویی در هزینه وجود ندارد.


داروسازی Aegerion برای کمک به برخی از بیماران در تهیه Myalept ، کارت copay ارائه می دهد.


3) لوکستورنا - 850،000 دلار

لوکستورنا با 850 هزار دلار در سال ، سومین داروی گران قیمت در این لیست است اما بیش از 1 میلیون دلار ارزان تر از زولگنسما است. لوکستورنا یک ژن درمانی است که یک شکل ارثی از دیستروفی شبکیه را درمان می کند ، بیماری که باعث کاهش بینایی و حتی نابینایی کامل می شود.


لوکستورنا را نمی توان در داروخانه توزیع کرد زیرا به پزشک نیاز دارد که 1 ویال دارو را در هر چشم تزریق کند. بیماران باید فقط به یک دوز Luxturna نیاز داشته باشند ، اما قیمت آن بسیار زیاد است - با قیمت 425،000 دلار در هر ویال.

پس انداز را از دست ندهید!

4) Folotyn - 793،870 دلار

Folotyn برای درمان لنفوم سلول T محیطی تأیید شده است ، یک سرطان نادر خون که می تواند باعث مرگ شود. یک متخصص مراقبت های بهداشتی باید Folotyn را تجویز کند و به طور معمول سالانه 45 ویال دارو به بیماران داده می شود.


در ماه آوریل ، قیمت لیست یک ویال از 5524 دلار به 5880 دلار افزایش یافت و کل هزینه سالانه را به 793،870 دلار رساند. علیرغم برچسب قیمت بالا ، تأثیر Folotoyn زیر سوال رفته است. در حقیقت ، اتحادیه اروپا هنوز به دلیل عدم وجود شواهد کافی در مورد دستاوردهای بهداشتی ، آن را تأیید نکرده است.


5) Brineura - 716،040 دلار

Brineura یک داروی درجه یک است که یک نوع خاص از بیماری Batten به نام سرووئید لیپوفوسینوز نوع 2 عصبی عصبی نوزادان (CLN2) را درمان می کند. بیماری باتن گروهی از اختلالات نادر سیستم عصبی را در بر می گیرد. به طور خاص ، Brineura به درمان کاهش آهسته توانایی راه رفتن در بیماران کودکان 3 سال و بالاتر کمک می کند.


Brineura اولین درمان برای CLN2 است و به همین دلیل ، قیمت بالایی دارد. هزینه 150 میلی گرم Brineura 27500 دلار است. دوز توصیه شده 300 میلی گرم هر 2 هفته است ، به این معنی که طی یک سال ، هزینه ها اضافه می شود.

https://is.gd/yp7pCl

 

 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 10:34 بازدید : 53 نویسنده : سعادت

چگونه می توان فهمید که خرده فروشان ارگانیک برتر چه کسانی هستند؟

متأسفانه ، تعداد کمی از سازمان های عمومی مشخصات خرده فروشان ارگانیک یا خرده فروشی های آلی را ردیابی می کنند. تحقیقات بازار ارگانیک ارگانیک بسیار کمی در دسترس است. حتی سازمان های برتر مانند USDA Organic Program و انجمن تجارت ارگانیک (OTA) خرده فروشان یا فروش آلی را ردیابی نمی کنند.

 

مسئله

بدون وجود تحقیقات مناسب بازار ، تصمیم گیری های درجه یک برای تجارت برای خرده فروشان ارگانیک دشوار است.

 

پاسخ

بر اساس اطلاعات سازمان های مختلف ارگانیک و شرکت های خصوصی تحقیق در بازار ، می توانیم دو واقعیت اصلی را درباره خرده فروشان و مصرف کنندگان ارگانیک جمع کنیم. این حقایق به ما امکان می دهد برترین خرده فروشان ارگانیک را تخمین بزنیم.

 

Organic Food King است

مواد آلی غیر غذایی ، از جمله مکمل ها ، محصولات مراقبت شخصی ، محصولات خانگی و پاک کننده ها ، غذای حیوانات خانگی ، گلها و محصولات فیبر ، در کل ، در سال 2009 رشد 9.1٪ داشته است.

 

با این حال ، مواد غذایی ارگانیک بهترین فروش محصولات ارگانیک است. فروش مواد غذایی ارگانیک در سال 2009 ، 93٪ از کل محصولات ارگانیک فروخته شده را شامل می شود که در مجموع 22،9 میلیارد دلار فروش داشته است.

 

مصرف کنندگان ارگانیک در فروشگاه های جریان اصلی خرید می کنند

در گذشته مصرف کنندگان عمدتا برای خرید مواد غذایی ارگانیک در مواد غذایی طبیعی و آلی ، تعاونی های مواد غذایی و خرده فروشان بزرگ ارگانیک مانند Whole Foods Market خرید می کردند.

 

OTA ، انجمن ملی خواربارفروشان و USDA خاطرنشان كردند كه سهم شیر از فروش مواد غذایی ارگانیك هم اكنون در فروشگاه های مواد غذایی اصلی جریان دارد. در حقیقت ، موسسه بازاریابی مواد غذایی می گوید که مواد غذایی ارگانیک اکنون در 82 درصد از سوپرمارکت های رایج در دسترس است.

نتیجه

غذای ارگانیک ، که در فروشگاه های جریان اصلی فروخته می شود ، در حال حاضر موفق ترین محصول خرده فروشی ارگانیک است. ما می توانیم فرض کنیم که خرده فروشان ارگانیک برتر ، زنجیره های مواد غذایی بزرگ و سودآور هستند که انتخاب مناسبی از مواد غذایی ارگانیک را حمل می کنند.

https://is.gd/GeM1ay

نظرات (3) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 10:09 بازدید : 378 نویسنده : سعادت

 

هزاران ماده شیمیایی صنعتی وجود دارد. بعضی از آنها برای تولید کالاهای مصرفی ، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی حتی در تولید سایر مواد شیمیایی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. کدام مواد شیمیایی برای تولید صنعتی در مقیاس جهانی مهمترین هستند؟

اسید سولفوریک (H2SO4)

 

اسید سولفوریک متداول ترین ماده شیمیایی صنعتی در جهان است. کاربرد اصلی آن ساخت اسید فسفریک است که ماده اصلی تولید بیشتر کودهای شیمیایی است. اسید سولفوریک یک جز component مهم برای تولید فلز ، به ویژه در تولید مس و روی و همچنین تمیز کردن فولاد است. میزان تولید اسید سولفوریک بیش از 3 درصد در سال رشد می کند و بیشتر تقاضای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

 

اتیلن (C2H4)

 

سالانه بیش از 150 میلیون تن اتیلن تولید می شود که بیش از هر ترکیب آلی دیگر است. تقاضای آن را می توان تا حد زیادی به پیشرفت در تولید پلیمر ، به ویژه پلی اتیلن ها نسبت داد. همچنین می تواند برای ساخت سایر مواد شیمیایی صنعتی مانند اتانول مورد استفاده قرار گیرد. اتیلن چگونه تولید می شود؟ معمولاً از طریق ترک خوردگی بخار نفت خام ناشی از فرآیندی که معمولاً به آن "فرکینگ" می گویند.

 

هیدروکسید سدیم (NAOH)

 

هیدروکسید سدیم یک ترکیب غیر آلی است که برای بسیاری از صنایع حیاتی است. این برای مصارف صنعتی از تولید کاغذ تا تولید منسوجات تا تولید ماده تمیز کننده استفاده می شود. سالانه بیش از 70،000،000 تن تولید می شود. این ماده به طور مشترک در حین تولید کلر به عنوان محصول مشترک بدست می آید. محبوبیت آن عمدتا به ارزان بودن و توانایی "مالش" گازها برای از بین بردن موثر اسیدها در هنگام سوزاندن بستگی دارد.

 

پروپیلن (C3H6)

 

پروپیلن همچنین به عنوان پروپن و / یا متیل اتیلن شناخته می شود ، یک ترکیب گاز آلی است. این یک محصول جانبی طبیعی از فرآیند تخمیر است ، و آن را به یک ترکیب شیمیایی مهم برای پیشرفت بخش شیمی سبز تبدیل می کند. برعکس ، از سوخت های فسیلی نیز تولید می شود. پروپن از نظر صنعت پتروشیمی و به عنوان ماده اولیه انواع محصولات بسیار چشمگیر است. سالانه بیش از 85،000،000 تن از آن در سطح جهان تولید می شود ، در درجه اول به عنوان سوخت یا برای تولید لاستیک / پلاستیک.

 

نیتروژن (N2)

 

سالانه صدها میلیون تن گاز نیتروژن تولید می شود. نیتروژن وقتی با هیدروژن ترکیب شود ، آمونیاک تولید می کند که خود یک ماده شیمیایی مهم صنعتی است. ازت برای مجموعه ای از محصولات از جمله کودها ، پارچه ها ، رنگ ها و حتی مواد منفجره استفاده می شود. به عنوان یک گاز ، "جو غیر واکنشی" نیز ایجاد می کند و بنابراین برای نگهداری مواد غذایی و در صنعت الکترونیک استریل مفید است. به صورت مایع ، نیتروژن برای تحقیقات پزشکی و حفظ آن مهم است. نیتروژن معمولاً با استفاده از فرایندی به نام تقطیر کسری تولید می شود.

 

 

 

فناوری های نوح فقط یک توزیع کننده مواد شیمیایی صنعتی با خلوص بالا نیست ، بلکه ما یک تولید کننده هستیم. ما هر ساله با صدها مشتری کار می کنیم تا درخواست های ویژه را برآورده کنیم و حتی مشکلات خاص را برطرف کنیم. در صورت نیاز به یک ماده شیمیایی صنعتی ، شیمی دانان می توانند به شما کمک کنند.

https://is.gd/LL2A8N

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 9:27 بازدید : 46 نویسنده : سعادت

 

روغن جوجوبا:

روغن جوجوبا که مدتها توسط بومیان آمریکایی به دلیل مزایای فراوان آن مورد استفاده قرار می گرفت ، از دانه گیاه جوجوبا ، درخت بوته ای که بومی جنوب آریزونا و کالیفرنیا است ، تولید می شود.

 خواص روغن جوجوبا:

  • مرطوب کننده قوی:
    جوجوبا یک ماده مرطوب کننده است. به این معنی است که آن را برای محافظت از پوست خود فقط کافیست مقداری روغن جوجوبا به پوست خود بزنید و حتی ممکن است باعث جلوگیری از عفونت باکتریایی، آکنه و شوره سر شود.
  • ضدقارچ قوی و ضد باکتری عالی:
    روغن جوجوبا حاوی خواص ضد میکروبی و ضد قارچی است در حالی که آزمایشات نشان دادند که روغن جوجوبا تمام گونه های باکتری یا قارچی را نمی کشد و فقط برخی از باکتری ها و قارچ ها را که می توانند سالمونلا، عفونت E.coli و candida را ایجاد کنند می کشد.
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی:
    مانند ویتامین های A و B کمپلکس، روی، مس، سلنیوم و ید است که از پوست شما حفاظت می کنند.
  • آنتی اکسیدان:
    سرشار از ویتامین E و یک آنتی اکسیدان قوی است و می تواند به کاهش سطح اکسیداتیو پوست شما کمک کند تا از آلودگی ها و سموم روزانه پوست جلوگیری کند.
    همچنین آنتی اکسیدان‌ها در جوجوبا ممکن است به بدن شما کمک کنند کلاژن را تولید کنند.
    کلاژن یک پروتئین است که در پوست و جوانسازی بسیار موثر است.
  • برای استفاده های موضعی برای تمام افراد حتی نوزادان و کودکان نیز مناسب است.
  • تسریع بهبود زخم‌ها :
    روغن جوجوبا سلول های پوست شما را تشویق می کند تا بعد از برش از هم جدا شدند ، با یکدیگر همخوانی داشته باشند و زودتر بهبود پیدا کنند.

زمانی که طبیعت به بهترین وجهی مخفی می ماند ، اکنون متعلق به خود شماست. اما فقط حرف ما را قبول نکنید. در Ogee ، روغن جوجوبای طلایی ارگانیک را به تمام محصولات خود اضافه کرده ایم.

 

روغن غنی و فوق العاده آبرسان Jojoba Glow صورت ، درمان لب با تزریق جوجوبا را بررسی کنید یا با Nourishing Duo همه مزایای روغن جوجوبا را کشف کنید.

 

1. عمیقاً مرطوب کننده است.

 

این ماده نسبت به سایر روغن های صورت سبکتر بوده و به راحتی جذب پوست می شود. این ماده عمیقا نفوذ می کند تا باعث آرامش و لطافت شود در حالی که یک اثر مرطوب کننده عالی و اضافه کردن یک درخشش سالم است.

 

2. مرطوب سازی طولانی مدت.

 

این مانند مرطوب کننده های پایه آب تبخیر نمی شود ، که وقتی پوست شما در معرض محیط قرار می گیرد بسیار مهم است. مطالعات نشان داده است که روغن جوجوبا یک لایه رطوبت با اثر طولانی مدت ایجاد می کند.

 

3. مغذی برای پوست.

 

جوجوبا پر از مواد مغذی مانند ویتامین E و B و همچنین آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مانند کروم ، مس و روی است که همه از پوست تغذیه می کنند و از آن محافظت می کنند. ارگانیک ، روغن سرد ، روغن جوجوبا بالاترین سطح آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی را دارد.

 

4. ضد پیری.

 

از آنجا که مرطوب کننده مناسبی است ، جوجوبا می تواند به کند شدن ظاهر پیری کمک کرده و به از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک پوست کمک کند. در آزمایش های پوستی ، نشان داده شد که روغن جوجوبا باعث افزایش لطافت پوست می شود و با گذشت زمان اثر آن همچنان وجود دارد. آزمایشات همچنین نشان داد که استفاده مداوم از روغن جوجوبا منجر به کاهش خطوط سطحی صورت می شود.

 

5. غیر آکنه زا.

 

از آنجا که روغن جوجوبا شباهت زیادی به روغن های پوست انسان دارد ، استفاده از آن می تواند پوست را فریب دهد و فکر کند روغن کافی تولید کرده است و بنابراین تولید چربی را متعادل می کند ، بدون ایجاد آکنه یا سایر مشکلات پوستی. جوجوبا همچنین به طور طبیعی میکروب ها را از بین می برد و به جلوگیری از رشد باکتری ها در پوست کمک می کند.

 

6. آسان ، چرب نیست.

 

از آنجا که روغن جوجوبا شباهت زیادی به روغن های پوست ما دارد ، فوراً به پوست نفوذ می کند و به راحتی صاف می شود و به پوست سالم و درخشان کمک می کند بدون این که منافذ پوست را مسدود کند و یا باقی مانده چربی باقی بگذارد.

 

 

7. آفتاب سوختگی را تسکین می دهد.

 

عمل آبرسانی روغن جوجوبا باعث تسکین آفتاب سوختگی شده و به کاهش احتمال لایه برداری کمک می کند.

 

8. ملایم و غیر آلرژی زا.

 

روغن جوجوبا به دلیل ماهیت لطیف آن برای افرادی که پوست حساس دارند (از جمله پسوریازیس و اگزما) توصیه می شود. استفاده از روغن جوجوبا روی پوست آسیب دیده می تواند به کاهش شعله ور شدن کمک کند.

 

9. پوست خشک را تسکین می دهد.

 

روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی است که به لطیف شدن جوش و پارگی ، کاهش قرمزی ناشی از خشک شدن ، کاهش اثرات اگزما و روزاسه و حفظ آرامش و راحتی پوست کمک می کند. ویتامین E و ویتامین های B کمپلکس موجود در روغن جوجوبا به ترمیم پوست و کنترل آسیب کمک می کند.

 

10. ضد میکروبی.

 

روغن جوجوبا به طور طبیعی میکروب ها را از بین می برد و به جلوگیری از رشد باکتری ها در پوست کمک می کند. این خاصیت آن را برای مبتلایان به آکنه مفید می کند ، و همچنین مزایای ترمیم زخم را نیز به همراه دارد. جایزه: روغن جوجوبا به عنوان یک ماده نگهدارنده طبیعی عمل می کند.

 

 

پوست سالم و درخشان را بازیابی کنید

 

روغن صورت جوجوبا براق Ogee با بالاترین درجه ممکن 100٪ روغن جوجوبا ارگانیک ساخته می شود که برای اطمینان از خلوص و قدرت در مزرعه آمریکایی رشد کرده و تحت فشار سرد قرار می گیرد.

 

برخلاف سایر روغن های مراقبت از پوست ، ساختار روغن جوجوبا بسیار شبیه روغن های طبیعی پوست ما است. یعنی نه تنها مرطوب می کند ، بلکه سریعتر از روغن های دیگر جذب می شود. و ، برای انواع پوست مناسب است!

 

پر از روغنهای ضروری و آنتی اکسیدان ها ، روغن صورت جوجوبا گلو دوباره جبران و هیدراته می شود تا چهره را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. از مرکز به بیرون 2-3 قطره را روی صورت و گردن ماساژ دهید. صبح و شب را به دنبال سرم جوانه ها استفاده کنید. برای تغذیه بیشتر ، لب ها را با مومیایی کردن لب روغن جوجوبا درمان کنید.

منبع:https://is.gd/bJApl7

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 14:08 بازدید : 50 نویسنده : سعادت

 

روغن جوجوبا :

دانه جوجوبا حاوی حدودا 50 درصد روغن با کیفیت بالا است. این روغن برخلاف بسیاری از روغن های طبیعی دیگر، با فعالیت باکتری ها تخریب نمی شود. این ویژگی عالی این روغن باعث می شود برای مدت طولانی قابل نگهداری باشد.

روغن‌جوجوبا دارای عطر کمی است. این روغن شامل برخی از اسیدهای چرب قدرتمند، از جمله اسیدهای استئاریک و اسیدهای پالمیتیک است.

اسیدهای چرب  موجود در روغن جوجوبا  یا EFA  در روغن جوجوبا ، اسیدهای چربی هستند که انسان و سایر حیوانات باید آنها را مصرف کنند زیرا بدن برای سلامتی به آنها نیاز دارد اما نمی تواند آنها را سنتز کند. [1]

اصطلاح "اسید چرب ضروری" به اسیدهای چرب مورد نیاز برای فرآیندهای بیولوژیکی اشاره دارد اما شامل چربی هایی نیست که فقط به عنوان سوخت عمل می کنند. اسیدهای چرب ضروری را نباید با روغنهای اساسی که به معنی یک ماده غلیظ غنی "ضروری" هستند اشتباه گرفت.

 

فقط دو اسید چرب برای انسان ضروری شناخته شده است: آلفا-لینولنیک اسید (یک اسید چرب امگا 3) و اسید لینولئیک (یک اسید چرب امگا 6). [2] برخی از اسیدهای چرب دیگر گاهی اوقات به عنوان "ضروری به شرط" طبقه بندی می شوند ، به این معنی که تحت برخی شرایط رشد و بیماری می توانند ضروری شوند. به عنوان مثال می توان به اسید دوکوزا هگزانوئیک (یک اسید چرب امگا 3) و اسید گاما-لینولنیک (یک اسید چرب امگا 6) اشاره کرد.

 

هنگامی که این دو EFA در سال 1923 کشف شد ، آنها "ویتامین F" نامگذاری شدند ، اما در سال 1929 ، تحقیقات روی موش ها نشان داد که این دو EFA بهتر از ویتامین ها به عنوان چربی طبقه بندی می شوند. [3]

 

 

فهرست

1 عملکرد

2 نامگذاری و اصطلاحات

2.1 نمونه

3 ضرورت در رژیم غذایی انسان

3.1 ضرورت مشروط

4 منبع غذایی

5 سلامتی انسان

5.1 مقادیر مصرف مرجع

5.2 کمبود اسیدهای چرب ضروری

6 همچنین مراجعه کنید

7 منبع

کارکرد

اثرات بیولوژیکی اسیدهای چرب ω-3 و ω-6 با اثر متقابل متقابل آنها صورت می گیرد ، برای جزئیات بیشتر به برهم کنش اسیدهای چرب ضروری مراجعه کنید.

در بدن ، اسیدهای چرب ضروری عملکردهای مختلفی دارند. در هر یک از اینها ، تعادل بین رژیم غذایی ω-3 و ω-6 به شدت بر عملکرد تأثیر می گذارد.

 

آنها برای ساخت اصلاح می شوند

ایکوزانوئیدهای کلاسیک (م inflammationثر بر التهاب و بسیاری دیگر از عملکردهای سلولی)

اندوکانابینوئیدها (تأثیرگذار بر خلق و خو ، رفتار و التهاب)

لیپوکسین ها که گروهی از مشتقات ایکوزانوئید هستند که از طریق مسیر لیپوکسیژناز از ω-6 EFA و رزولین ها از ω-3 تشکیل می شوند (در حضور اسید استیل سالیسیلیک ، التهاب را تنظیم می کند)

ایزوفران ها ، نوروفوران ها ، ایزوپروستان ها ، هپوکسیلین ها ، اسیدهای اپوکسیکوزاترینوئیک (EET) و نوروپروتکتین D

آنها فرم های لیپیدی ایجاد می کنند (بر سیگنالینگ سلولی تأثیر می گذارند) [4]

آنها بر روی DNA عمل می کنند (فاکتورهای رونویسی مانند NF-kB را که با تولید سیتوکین پیش التهاب مرتبط است یا فعال می کند) [5]

نامگذاری و اصطلاحات

مقاله اصلی: اسید چرب § نامگذاری

اسیدهای چرب هیدروکربن های زنجیره ای مستقیمی هستند که در یک انتها دارای یک گروه گروه کربوکسیل (-COOH) و در انتهای دیگر یک گروه متیل (-CH3) هستند. کربن کنار کربوکسیلات به α ، کربن β بعدی و غیره معروف است. از آنجا که اسیدهای چرب بیولوژیکی می توانند طول های مختلف داشته باشند ، آخرین موقعیت به عنوان "ω" ، آخرین حرف در الفبای یونانی ، برچسب گذاری شده است.

 

خصوصیات فیزیولوژیکی اسیدهای چرب اشباع نشده تا حد زیادی به موقعیت اشباع اول نسبت به موقعیت نهایی (ω) بستگی دارد. به عنوان مثال ، اصطلاح ω-3 به این معنی است که اولین پیوند کربن-کربن اشباع نشده از انتهای ترمینال (ω) سپس زنجیره سوم است. به طور معمول ، تعداد کربن ها و تعداد پیوندهای دوتایی نیز در توضیحات کوتاه اسیدهای چرب اشباع نشده ذکر شده است.

 

به عنوان مثال ، ω-3 18: 4 یا 18: 4 ω-3 یا 18: 4 n − 3 نشانگر اسید استئاریدونیک ، یک زنجیره 18 کربنی با 4 پیوند دوگانه و یک پیوند مضاعف بین کربن سوم و چهارم است اتمها از انتهای CH3. پیوندهای دوتایی کشورهای مستقل مشترک المنافع هستند و توسط یک گروه متیلن (CH2) جدا می شوند ، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. در فرم اسید چرب آزاد ، ساختار شیمیایی اسید استئاریدونیک عبارت است از:

 

ساختار شیمیایی اسید استئاریدونیک که نشان دهنده قراردادهای فیزیولوژیکی (قرمز) و شیمیایی (آبی) است

مثال ها

اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه با زنجیره های 16 کربن و 18 کربن گاهی اوقات به عنوان اسیدهای چرب اشباع نشده چند زنجیره ای کوتاه (SC-PUFA) طبقه بندی می شوند ، در مقایسه با اسیدهای چرب اشباع نشده چند زنجیره ای بلند (LC-PUFA) که بیش از 18 اتم کربن دارند. [6]

 

هر دو اسید چرب ضروری SC-PUFA با زنجیره 18 کربن هستند:

 

اسید چرب ω-3:

α-لینولنیک اسید یا ALA (18: 3n-3)

اسید چرب ω-6:

اسید لینولئیک یا LA (18: 2n-6)

این دو اسید چرب توسط انسان قابل تولید نیستند زیرا انسان فاقد آنزیم های desaturase مورد نیاز برای تولید آنها است.

 

آنها نقطه شروع ایجاد اسیدهای چرب اشباع بیشتر هستند که بیشتر آنها دارای زنجیره کربن طولانی تری هستند:

 

اسیدهای چرب ω-3:

ایکوزاپنتانوئیک اسید یا EPA (20: 5n-3)

اسید docosahexaenoic یا DHA (22: 6n-3)

اسیدهای چرب ω-6:

گاما-لینولنیک اسید یا GLA (18: 3n-6)

دیهومو-گاما-لینولنیک اسید یا DGLA (20: 3n-6)

اسید آراشیدونیک یا AA (20: 4n-6)

به جز GLA که دارای زنجیره 18 کربنی کوتاه است ، این اسیدهای چرب بیش از 18 اتم کربن دارند و به طور معمول در LC-PUFA طبقه بندی می شوند. [6]

اسیدهای چرب ω-9 در انسان ضروری نیستند.

 منبع:https://is.gd/bJApl7

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 13:13 بازدید : 60 نویسنده : سعادت

ا

ختلالات خویشاوندی از نظر علائم و شدت بسیار متفاوت است. آنها می توانند موقتی یا دائمی باشند و ممکن است بدون درد یا دردناک باشند. برخی از آنها دلایل موقعیتی دارند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است ژنتیکی باشند. برخی از بیماری های پوستی جزئی هستند و برخی دیگر می توانند زندگی را تهدید کنند.

 

در حالی که اکثر اختلالات پوستی جزئی هستند ، اما دیگران می توانند مسئله جدی تری را نشان دهند. اگر فکر می کنید یکی از این مشکلات پوستی شایع است با پزشک خود تماس بگیرید.

 

عکس از اختلالات پوستی مختلف

انواع مختلفی از اختلالات پوستی وجود دارد. در اینجا لیستی از 25 عکس با تصاویر موجود است.

 

هشدار: تصاویر گرافیکی پیش رو

آکنه

معمولاً روی صورت ، گردن ، شانه ها ، سینه و قسمت فوقانی کمر قرار دارد

جوش های پوستی متشکل از جوش های سرسیاه ، جوش های سر سفید ، جوش ها یا کیست های عمیق و دردناک

در صورت عدم درمان ممکن است جای زخم ایجاد کند یا پوست را تیره کند

مقاله کامل درباره آکنه را بخوانید.

 

تاول تبخالی

تاول قرمز ، دردناک و پر از مایعات که نزدیک دهان و لب ها ظاهر می شود

قبل از اینکه زخم دیده شود ، ناحیه آسیب دیده اغلب گزگز می شود یا می سوزد

شیوع ممکن است با علائم خفیف و شبیه آنفولانزا مانند تب کمرنگ ، بدن درد و تورم غدد لنفاوی همراه باشد.

مقاله کامل درباره تبخال را بخوانید.

 

تاول

مشخصه آن منطقه ای آبکی ، شفاف و پر از مایع روی پوست است

ممکن است کوچکتر از 1 سانتی متر (وزیکول) یا بزرگتر از 1 سانتی متر (بولا) باشد و به تنهایی یا به صورت گروهی رخ دهد

در هر نقطه از بدن یافت می شود

مقاله کامل در مورد تاول را بخوانید.

 

کندوها

جوش های خارش دار و برجسته ای که پس از قرار گرفتن در معرض ماده حساسیت زا ایجاد می شوند

لمس قرمز ، گرم و ملایم دردناک است

می تواند کوچک ، گرد و حلقه ای یا بزرگ و تصادفی شکل باشد

مقاله کامل کهیرها را بخوانید.

 

کراتوز اکتینیک

به طور معمول کمتر از 2 سانتی متر یا به اندازه پاک کن مداد است

وصله پوستی ضخیم ، پوسته پوسته یا پوسته پوسته شده

در قسمت هایی از بدن که در معرض آفتاب زیادی قرار دارند (دست ها ، بازوها ، صورت ، پوست سر و گردن) ظاهر می شود

معمولاً به رنگ صورتی است اما می تواند پایه ای قهوه ای ، برنز ، یا خاکستری داشته باشد

مقاله کامل مربوط به کراتوز اکتینیک را بخوانید.

 

آکنه روزاسه

بیماری مزمن پوستی که دوره های کمرنگ شدن و عود را طی می کند

عود ممکن است توسط غذاهای پرادویه ، نوشیدنی های الکلی ، نور خورشید ، استرس و باکتری های روده هلیکوباکتر پیلوری ایجاد شود

چهار زیرگروه روزاسه وجود دارد که شامل طیف گسترده ای از علائم است

علائم متداول شامل گرگرفتگی صورت ، برجستگی ، برجستگی های قرمز ، قرمزی صورت ، خشکی پوست و حساسیت پوست است

مقاله کامل در مورد روزاسه را بخوانید.

 

کفگیرک

توده ای قرمز ، دردناک و تحریک شده زیر پوست شما

ممکن است با تب ، بدن درد و خستگی همراه باشد

می تواند باعث پوسته پوسته شدن یا پوسیدگی پوست شود

مقاله کامل را در مورد carbuncles بخوانید.

 

آلرژی به لاتکس

این وضعیت یک اورژانس پزشکی است. مراقبت های فوری ممکن است لازم باشد.

 

بثورات ممکن است طی چند دقیقه تا چند ساعت پس از قرار گرفتن در معرض محصول لاتکس ایجاد شود

چرخهای گرم ، خارش دار و قرمز در محل تماس که ممکن است با قرار گرفتن مکرر در معرض لاتکس ، ظاهری خشک و پوسته ای داشته باشد.

ذرات لاتکس موجود در هوا ممکن است باعث سرفه ، آبریزش بینی ، عطسه و خارش و آبریزش چشم شوند

آلرژی شدید به لاتکس می تواند باعث تورم و دشواری تنفس شود

مقاله کامل درباره حساسیت به لاتکس را بخوانید.

 

اگزما

تکه های پوسته پوسته زرد یا سفید که پوسته پوسته می شوند

مناطق مبتلا ممکن است قرمز ، خارش دار ، چرب یا روغنی باشد

ریزش مو ممکن است در ناحیه همراه با بثورات رخ دهد

مقاله کامل در مورد اگزما را بخوانید.

 

پسوریازیس

MediaJet / Wikimedia Commons

پوسته های پوسته پوسته ای ، نقره ای و کاملاً مشخص

معمولاً روی پوست سر ، آرنج ، زانوها و کمر قرار دارد

ممکن است خارش دار یا بدون علامت باشد

مقاله کامل در مورد پسوریازیس را بخوانید.

 

سلولیت

این وضعیت یک اورژانس پزشکی است. مراقبت های فوری ممکن است لازم باشد.

 

ناشی از ورود باکتری یا قارچ از طریق ترک یا بریدگی در پوست

پوستی قرمز ، دردناک و متورم با یا بدون پاشیدگی که به سرعت پخش می شود

گرم و لطیف به لمس

تب ، لرز و رگه های قرمز ناشی از بثورات پوستی ممکن است نشانه ای از عفونت جدی باشد که به مراقبت های پزشکی نیاز دارد

مقاله کامل در مورد سلولیت را بخوانید.

https://is.gd/ZOqbZh

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 12:45 بازدید : 51 نویسنده : سعادت

 

برای سالم ماندن ، بزرگسالان باید سعی کنند هر روز تحرک داشته باشند و هدف آنها دستیابی به حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی در طول یک هفته از طریق فعالیت های مختلف است.

 

برای بیشتر افراد ، ساده ترین راه برای حرکت این است که فعالیت را بخشی از زندگی روزمره کنید ، مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری به جای استفاده از ماشین برای رفت و آمد. با این حال ، هرچه بیشتر کار کنید ، بهتر است و شرکت در فعالیت هایی مانند ورزش و ورزش باعث سلامتی شما می شود.

 

برای اینکه هر نوع فعالیتی برای سلامتی شما مفید باشد ، باید آنقدر سریع حرکت کنید که ضربان قلب را بالا ببرد ، سریعتر نفس بکشید و احساس گرما کنید. این سطح از تلاش را فعالیت با شدت متوسط ​​می نامند. اگر با شدت متوسط ​​کار می کنید ، باید بتوانید صحبت کنید اما نمی توانید کلمات یک آهنگ را بخوانید.

 

فعالیتی که در آن مجبورید حتی بیشتر کار کنید ، فعالیت با شدت شدید نامیده می شود. شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد فعالیت شدید می تواند مزایای سلامتی بیش از فعالیت متوسط ​​داشته باشد. می توانید بگویید چه زمانی این فعالیت شدید است زیرا شما سخت و سریع نفس می کشید و ضربان قلب شما کمی بالا رفته است. اگر در این سطح کار می کنید ، نمی توانید بیش از چند کلمه بدون مکث نفس کشیدن بگویید.

 

یک مشکل مدرن

امروزه افراد فعالیت کمتری دارند ، بخشی به این دلیل که فناوری زندگی ما را آسان کرده است. ما ماشین رانندگی می کنیم یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنیم. ماشین آلات لباس های ما را می شویند. ما خودمان را مقابل تلویزیون یا صفحه کامپیوتر سرگرم می کنیم. افراد کمتری مشغول کار دستی هستند و بیشتر ما مشاغلی داریم که شامل تلاش جسمی کمی است. کار ، کارهای خانه ، خرید و سایر فعالیتهای ضروری بسیار کمتر از نسلهای گذشته است.

 

ما کمتر از افراد دور خود حرکت می کنیم و انرژی کمتری می سوزانیم. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از بزرگسالان بیش از 7 ساعت در روز را در حالت نشسته ، در محل کار ، در حمل و نقل و یا در اوقات فراغت خود می گذرانند. افراد بالای 65 سال هر روز 10 ساعت یا بیشتر را با نشستن یا دراز کشیدن می گذرانند و این افراد را به کم تحرک ترین گروه سنی تبدیل می کند.

 

سبک زندگی بی تحرک

وزارت بهداشت عنوان كرد كه عدم فعاليت به عنوان "قاتل خاموش" است. شواهد نشان می دهد که رفتار کم تحرک ، مانند نشستن یا دراز کشیدن برای مدت طولانی ، برای سلامتی شما مضر است.

 

نه تنها باید سعی کنید سطح فعالیت خود را بالا ببرید ، بلکه باید از زمان نشستن خود و خانواده خود نیز بکاهید.

 

از جمله نمونه های متداول رفتار کم تحرک می توان به تماشای تلویزیون ، استفاده از کامپیوتر ، استفاده از ماشین برای مسافرت های کوتاه مدت و نشستن برای خواندن ، گفتگو یا گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. تصور می شود این نوع رفتار خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت نوع 2 و همچنین افزایش وزن و چاقی را افزایش می دهد.

 

دکتر کاویل می گوید: "نسل های قبلی به طور طبیعی تری از طریق کار و کار دستی فعال بودند ، اما امروز ما باید راه هایی برای ادغام فعالیت در زندگی روزمره خود پیدا کنیم."

 

خواه این امر باعث محدود شدن زمانی شود که نوزادان در حشره های خود بسته اند یا بزرگسالان را به ایستادن و حرکت مداوم تشویق می کند ، افراد در هر سنی باید رفتار کم تحرکی خود را کاهش دهند.

 

دکتر کاویل می گوید: "این بدان معناست که هر یک از ما باید در مورد افزایش انواع فعالیت های متناسب با سبک زندگی خود فکر کنیم و به راحتی در روزهای ما گنجانده شود."

 

بسیار مهم ، اگر می توانید بقیه وقت خود را دراز بکشید یا دراز بکشید ، می توانید هدف فعالیت هفتگی خود را هدف قرار دهید اما همچنان در معرض خطر سلامتی قرار دارید. بیاموزید که چگونه فعالیت بدنی و ورزش را در هر روز ، هر سن و موقعیتی که دارید ، ایجاد کنید.

https://is.gd/W6WMpp

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 11:26 بازدید : 51 نویسنده : سعادت

 

روغنهای اساسی فقط به عنوان عطر استفاده نمی شوند. این اسانس های قوی را می توان در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار داد و مواد مغذی گرانبهایی را به پوست ارائه داد. یک هشدار: روغن های اساسی هرگز نباید هنگام استفاده روی پوست در حالت رقیق نشده استفاده شوند.

 

چرا از روغنهای اساسی در مواد آرایشی استفاده کنیم؟

 

روغنهای اساسی به دلیل خاصیت ضد التهابی ، ضد باکتریایی و ضد ویروسی در درجه اول در محصولات آرایشی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین به عنوان عوامل محافظت کننده طبیعی عمل می کنند. در کنار همه این مزایا ، روغنهای اساسی تأثیر مثبتی بر ارگانیسم انسان دارند.

 

توجه به این نکته مهم است که کیفیت روغنهای اساسی هنگام استفاده از مواد آرایشی خانگی بسیار حیاتی است. فقط روغنهای ضروری خالص دارای اثرات مثبتی هستند که در بالا ذکر شده است ، بنابراین توصیه می شود با انتخاب روغنهای اساسی انتخاب شده احتیاط کنید. روغن ها ممکن است منجر به تحریک یا حتی واکنش های آلرژیک شوند.

 

 

روغنهای اساسی مواد بسیار موثری هستند که دارای آرایه ای از اثرات مختلف هستند:

 

رایحه ای که از روغن منتشر می شود ، بر سیستم لیمبیک مغز تأثیر می گذارد. با پردازش احساس. بنابراین ، برخی از روغن ها دارای اثر تقویت روحیه هستند.

 

مولکول های جداگانه از طریق پوست به داخل خون منتقل می شوند و در غشای سلول ادغام می شوند و بر روند بدن تأثیر می گذارند. در نتیجه ، این مولکول ها می توانند تجدید سلول ها را تقویت کنند یا فرآیندهای متابولیک را تحریک کنند.

 

https://is.gd/6Q7yiV

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 14:38 بازدید : 206 نویسنده : سعادت

 

 

 

زنان در سراسر جهان قرن هاست که از محصولات طبیعی مراقبت از پوست استفاده می کنند و قابل تحسین ترین پوست را برای نشان دادن دارند ... آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا؟ مواد طبیعی کلیدی هستند! اکنون محصولات طبیعی مراقبت از پوست بیش از هر زمان دیگری موجود است و لیست طولانی مزایای آنها ممکن است برای شما تعجب آور باشد. وقتی به طور منظم از مواد آرایشی طبیعی استفاده می کنید ، به ظاهر سالم تری دست پیدا می کنید و همچنین آنتی اکسیدان ها را جذب خواهید کرد.

 

آیا کنجکاو هستید که موثرترین مواد موثر برای پوست و مو خود را کشف کنید؟ به خواندن ادامه دهید ، شگفت زده خواهید شد!

 

اسید هیالورونیک وگان

این یک اسید هیالورونیک گیاهی است. از آنجا که این ماده در پوست ما یافت می شود ، استفاده از آن روی پوست بدن ما نمی تواند آن را تحریک کند و آسیب نبیند.

 

آیا می دانید؟

 

با افزایش سن ، پوست ما می تواند توانایی حفظ رطوبت را از دست بدهد و در نتیجه سفت شود. اسید هیالورونیک وگان خاصیت ضد پیری بالایی دارد: علاوه بر تأمین آنتی اکسیدان ، سطح آبرسانی به پوست را افزایش می دهد ، باعث ایجاد سفتی و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

مزایای آن را در سرم و کرم چند آنتی اکسیدانی صورت برای برنامه مراقبت از پوست صبح و شب کشف کنید. سرم کنسانتره ویتامین سبز را به برنامه مراقبت از پوست صبح و شب خود اضافه کنید ، بعد از پاک کردن صورت و قبل از مرطوب کردن ، از آن استفاده کنید. این سرم به واسطه اسید هیالورونیک وگان به شما کمک می کند تا با فعال سازی آنزیم SOD ، مسئول مکانیسم ترمیم سلول ، از پیری پوست جلوگیری کنید. این ماده جادویی همچنین باعث افزایش آبرسانی ، کاهش چین و چروک و ایجاد سفتی و کشش پوست می شود. صبح ، بعد از سرم کنسانتره ویتامین سبز ، کرم صورت بلوم ارکیده را برای آبرسانی 24 ساعته استفاده کنید. محتوای آن در اسید هیالورونیک وگان از دست دادن آب پوست را کاهش می دهد و مرطوب کننده را 115 increases افزایش می دهد. آیا می خواهید آنها را در برنامه مراقبت از پوست خود ترکیب کنید؟ برنامه صورت کمپلکس ویتامین را امتحان کنید.

 

 

 

روغن گل رز

این روغن مشتق از گیاه از دانه های بوته ای به نام Rosa moschata استخراج می شود که در شیلی و آرژانتین کشت می شود. این ماده پر از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری است که برای پوست ما مفید است.

 

آیا می دانید؟

 

روغن گل محمدی به عنوان یک گزینه طبیعی عالی برای رطوبت رسانی عمل می کند ، سرشار از ویتامین های E و K است و دارای محتوای بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. چه مفهومی داره؟ این بدان معنی است که مرطوب کننده ، ضد باکتری و ضد پیری است.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

نتایج شگفت انگیز آن را بر روی پوست و مو خود تجربه کنید! پوست خود را با روغن بدن Golden Radiance ، روغن 100٪ طبیعی بدن که به لطف گل رز ، مرطوب کننده و جلوگیری و درمان جای زخم و علائم کشش است ، تغذیه کنید. اگر می خواهید از روغن گل محمدی برای محافظت از فیبر موهایتان و افزایش درخشش مو استفاده کنید ، ماسک موی Nourish Restore را امتحان کنید. از این برای محصولات استفاده کنید

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

روغن بادام

روغن بادام که با فشار دادن سرد روی آجیل های درخت بادام بدست می آید ، قرن هاست که به دلیل خواص بیشمار خود در پزشکی و آشپزی استفاده می شود. این ماده از چربی های اشباع نشده سالم ، اسید اولئیک و اسیدهای لینولئیک تشکیل شده است (مانند امگا 3 و 6). همچنین مملو از ویتامین ها ، پروتئین ، پتاسیم و روی است.

 

آیا می دانید؟

 

شما احتمالاً قبلاً در مورد بسیاری از فواید تغذیه ای بادام اطلاع داشته اید ، اما شاید شما در استفاده از روغن بادام بر روی پوست خود تازه باشید. روغن بادام نه تنها بوی عالی می دهد ، بلکه دارای خاصیت ضد التهابی ، ترمیم کننده و بهبود دهنده است که از سد طبیعی پوست محافظت می کند. این ماده تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و باعث ایجاد مقاومت و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

هنگام استفاده از دوش خود با استفاده از این روغن گرانبها از پوست خود مراقبت کنید ، با استفاده از اسکراب بدن Detox Revitalizing Body که پوست شما را آبرسانی و لایه برداری می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند. این باعث می شود پوست شما صاف تر از همیشه شود. بعد از دوش گرفتن ، از هیدراته شدن روغن بادام با کرم تقویت کننده بدن بدن Flame لذت ببرید ، لوسیون بدن که پوست شما را کاملاً مرطوب می کند ، سفت می کند ، تقویت و تقویت می کند.

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

دیگر منتظر نمانید ، فواید مواد طبیعی موجود در محصولات سالم و وگان را کشف کنید!

 

درباره این پست یا در بلاگ ما نظر بگذارید و برداشت های خود و تجربه تازه خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما بسیار مهم است! به زودی به وبلاگ ما برگردید ، محتوای جدید هر هفته می آید.

 https://is.gd/2KjVY0

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 13:22 بازدید : 56 نویسنده : سعادت

 

این پرسش ها و پاسخ ها توسط WHO در پاسخ به سؤالات و نگرانی های دولت های عضو WHO با توجه به ماهیت و ایمنی غذاهای اصلاح شده ژنتیکی تهیه شده است.

 

1. ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GM) و غذاهای GM چیست؟

ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) می توانند به عنوان ارگانیسم هایی تعریف شوند (یعنی گیاهان ، حیوانات یا میکروارگانیسم ها) که در آنها ماده ژنتیکی (DNA) به گونه ای تغییر یافته است که با جفت گیری و یا نوترکیبی طبیعی به طور طبیعی رخ نمی دهد. این فناوری اغلب "بیوتکنولوژی مدرن" یا "فن آوری ژن" نامیده می شود ، گاهی اوقات "فناوری DNA نوترکیب" یا "مهندسی ژنتیک" نیز شناخته می شود. این اجازه می دهد تا ژن های منتخب از یک ارگانیسم به بدن دیگر منتقل شود ، همچنین بین گونه های غیرمرتبط انجام شود. غذاهایی که از ارگانیسم های GM تولید می شوند یا از آنها استفاده می کنند اغلب به عنوان غذاهای GM شناخته می شوند.

 

2. چرا غذاهای GM تولید می شوند؟

غذاهای GM تولید شده و به بازار عرضه می شوند زیرا مزیت درک شده ای هم برای تولید کننده یا مصرف کننده این غذاها وجود دارد. این به معنای ترجمه به محصولی با قیمت پایین ، سود بیشتر (از نظر دوام یا ارزش غذایی) یا هر دو است. در ابتدا توسعه دهندگان بذر جنرال موتورز می خواستند كه محصولات آنها توسط تولیدكنندگان مورد پذیرش واقع شود و بر نوآوری هایی متمركز شوند كه منافع مستقیمی برای كشاورزان (و به طور كلی صنایع غذایی) به ارمغان بیاورند.

 

یكی از اهداف برای رشد گیاهان بر اساس ارگانیسم های جنبی اصلاح نباتات است. محصولات GM که در حال حاضر در بازار هستند ، عمدتاً با هدف افزایش مقاومت در برابر بیماریهای گیاهی ناشی از حشرات یا ویروسها یا افزایش تحمل نسبت به علف کش ها انجام می شود.

 

مقاومت در برابر حشرات با وارد شدن در گیاهان مواد غذایی ژن برای تولید سموم از باکتری Bacillus thuringiensis (Bt) حاصل می شود. این سم در حال حاضر به عنوان یک حشره کش معمولی در کشاورزی استفاده می شود و برای مصرف انسان بی خطر است. محصولات GM که ذاتاً این سم را تولید می کنند نشان داده شده است که در شرایط خاص به مقادیر کمتری از حشره کش ها نیاز دارند ، به عنوان مثال جایی که فشار آفت زیاد است مقاومت ویروس از طریق معرفی ژن از ویروس های خاصی که باعث ایجاد بیماری در گیاهان می شوند ، حاصل می شود. مقاومت در برابر ویروس باعث می شود گیاهان نسبت به بیماری های ناشی از چنین ویروس ها کمتر حساسیت داشته باشند و در نتیجه بازده محصول بیشتری حاصل شود.

 

تحمل جرم از طریق معرفی ژن از باکتری هایی که مقاومت به بعضی از علف کش ها را تحمل می کنند ، حاصل می شود. در شرایطی که فشار علفهای هرز زیاد است ، استفاده از چنین محصولات زراعی منجر به کاهش مقدار علف کشهای مورد استفاده شده است.

 

3. آیا ایمنی غذاهای GM متفاوت از غذاهای معمولی ارزیابی می شود؟

به طور کلی مصرف کنندگان معتقدند که غذاهای معمولی (که سابقه مشخصی در مصرف بی خطر در طول تاریخ دارند) بی خطر هستند. هر زمان که انواع جدیدی از ارگانیسم ها برای استفاده از مواد غذایی با استفاده از روش های سنتی تولید مثل که قبل از معرفی فن آوری ژن وجود داشته است ، ایجاد می شوند ، ممکن است برخی از خصوصیات موجودات زنده به صورت مثبت یا منفی تغییر یابد. ممکن است از مقامات ملی مواد غذایی خواسته شود تا ایمنی چنین غذاهای معمولی به دست آمده از انواع جدید ارگانیسم ها را بررسی کنند ، اما همیشه این طور نیست.

 

در مقابل ، بیشتر مقامات ملی بر این باورند که ارزیابی های خاص برای غذاهای GM ضروری است. سیستم های خاصی برای ارزیابی دقیق ارگانیسم های GM و غذاهای GM نسبت به سلامت انسان و محیط زیست تنظیم شده است. ارزیابی های مشابه معمولاً برای غذاهای معمولی انجام نمی شود. از این رو در حال حاضر تفاوت قابل توجهی در روند ارزیابی قبل از بازاریابی برای این دو گروه از مواد غذایی وجود دارد.

 

وزارت ایمنی مواد غذایی و زئونوز WHO با هدف کمک به مقامات ملی در شناسایی غذاهایی که باید مورد ارزیابی ریسک قرار بگیرند و رویکردهای مناسب برای ارزیابی ایمنی را توصیه می کند. در صورت تصمیم گیری مقامات ملی برای ارزیابی ایمنی ارگانیسم های GM ، WHO استفاده از دستورالعمل Codex Alimentarius را توصیه می کند (به سؤال 11 در زیر مراجعه کنید).

 

4- ارزیابی ایمنی مواد غذایی GM چگونه انجام می شود؟

ارزیابی ایمنی غذاهای جنرال موتورز معمولاً روی این موارد تمرکز دارد: (الف) تأثیرات مستقیم بر سلامتی (سمیت) ، (ب) پتانسیل تحریک واکنش آلرژیک (حساسیت). ج) اجزای خاص که تصور می شود دارای خواص غذایی یا سمی هستند. (د) پایداری ژن درج شده. ه) اثرات تغذیه ای مرتبط با اصلاح ژنتیکی. و (f) اثرات ناخواسته ناشی از درج ژن

 

5- موضوعات اصلی نگرانی برای سلامتی انسان چیست؟

در حالی که مباحث نظری طیف گسترده ای از جنبه ها را پوشش داده است ، سه موضوع اصلی مورد بحث پتانسیل های تحریک واکنش آلرژیک (آلرژی زایی) ، انتقال ژن و بیرون آمدن ژن ها است.

 

آلرژی

به عنوان یک اصل ، انتقال ژن ها از ارگانیسم های معمولاً آلرژی زا به ارگانیسم های غیر آلرژیک امتناع ورز می شود ، مگر اینکه بتوان اثبات کرد که پروتئین پروتئین ژن منتقل شده حساسیت ندارد. در حالی که غذاهای تولید شده با استفاده از روشهای سنتی پرورش معمولاً برای حساسیت زایی مورد آزمایش قرار نمی گیرند ، پروتکل های آزمایش غذاهای GM توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد (FAO) و WHO ارزیابی شده است. هیچ اثر آلرژیکی نسبت به غذاهای GM در حال حاضر در بازار یافت نشده است.

 

انتقال ژن

انتقال ژن از مواد غذایی GM به سلولهای بدن یا باکتریهای دستگاه گوارش می تواند موجب نگرانی شود اگر ماده ژنتیکی منتقل شده بر سلامتی انسان تأثیر منفی بگذارد. این امر به ویژه در صورت انتقال ژن های مقاومت به آنتی بیوتیک ، که به عنوان نشانگر هنگام ایجاد GMO استفاده می شوند ، اهمیت دارد. اگرچه احتمال انتقال کم است ، استفاده از فناوری انتقال ژن که ژنهای مقاومت به آنتی بیوتیک را درگیر نمی کند ، تشویق می شود.

 

بیرون آمدن

مهاجرت ژن ها از گیاهان جنرال موتورز به محصولات معمولی یا گونه های مرتبط با آن در طبیعت (که به آن "تجاوز" گفته می شود) و همچنین مخلوط کردن محصولات حاصل از بذرهای معمولی با محصولات GM ، ممکن است تأثیر غیرمستقیمی بر ایمنی و مواد غذایی داشته باشد. امنیت. مواردی گزارش شده است که در آنجا محصولات زراعی GM تأیید شده برای خوراک دام یا مصارف صنعتی در محصولاتی که برای مصرف انسان در نظر گرفته شده است ، در سطح کم مشاهده شد. چندین کشور استراتژی هایی را برای کاهش اختلاط اتخاذ کرده اند ، از جمله جدائی آشکار از مزارع که در آن محصولات زراعی GM و محصولات معمولی پرورش می یابد.

 

6. ارزیابی ریسک برای محیط چگونه انجام می شود؟

ارزیابی ریسک محیطی هم GMO مربوط را شامل می شود و هم محیط بالقوه دریافت کننده را شامل می شود. فرایند ارزیابی شامل ارزیابی ویژگی های GMO و تأثیر آن و ثبات در محیط ، همراه با خصوصیات اکولوژیکی محیطی است که در آن معرفی خواهد شد. ارزیابی همچنین شامل اثرات ناخواسته ای است که می تواند ناشی از درج ژن جدید باشد.

 

7- موضوعات مورد توجه محیط زیست چیست؟

مسائل مربوط به نگرانی عبارتند از: توانایی GMO برای فرار و معرفی بالقوه ژنهای مهندسی شده در جمعیتهای وحشی. ماندگاری ژن بعد از برداشت GMO؛ حساسیت موجودات غیر هدف (به عنوان مثال حشرات آفات) به محصول ژن. پایداری ژن؛ کاهش طیف سایر گیاهان از جمله از بین رفتن تنوع زیستی. و افزایش استفاده از مواد شیمیایی در کشاورزی. جنبه های ایمنی زیست محیطی محصولات GM با توجه به شرایط محلی بسیار متفاوت است.

 

8- آیا غذاهای GM ایمن هستند؟

ارگانیسم های مختلف GM شامل ژنهای مختلفی هستند که به روشهای مختلف درج شده اند. این بدان معناست که غذاهای فردی GM و ایمنی آنها باید به صورت موردی ارزیابی شود و اظهارنظرهای کلی در مورد ایمنی کلیه غذاهای GM امکان پذیر نیست.

 

غذاهای GM که در حال حاضر در بازار بین المللی موجود است ، ارزیابی های ایمنی را پشت سر گذاشته اند و احتمالاً خطرات برای سلامتی انسان را به همراه ندارند. علاوه بر این ، در نتیجه مصرف چنین غذاهایی توسط جمعیت عمومی در کشورهایی که تأیید شده اند ، هیچ تاثیری بر سلامتی انسان نشان نداده است. استفاده مداوم از ارزیابی های ایمنی بر اساس اصول Codex Alimentarius و در صورت لزوم ، نظارت کافی از بازار پس از آن ، باید پایه ای برای اطمینان از ایمنی غذاهای GM باشد.

 

9- غذاهای GM چگونه در سطح ملی تنظیم می شوند؟

نحوه تنظیم دولت ها غذاهای GM متفاوت است. در بعضی از کشورها غذاهای GM هنوز تنظیم نشده اند. کشورهایی که قانونگذاری لازم را دارند ، در درجه اول روی ارزیابی خطرات برای سلامتی مصرف کننده تمرکز می کنند. کشورهایی که مقررات نظارتی برای غذاهای جنرال موتورز دارند ، معمولاً با در نظر گرفتن خطرات بهداشتی و محیطی ، و همچنین مسائل مربوط به کنترل و تجارت (مانند آزمایش های بالقوه آزمایش و برچسب زدن) ، GMO را به طور کلی تنظیم می کنند. با توجه به پویایی بحث در مورد غذاهای جنرال موتورز ، قانون به احتمال زیاد همچنان ادامه خواهد یافت.

 

10. چه نوع مواد غذایی GM در بازار بین المللی وجود دارد؟

محصولات GM موجود در بازار بین المللی امروز با استفاده از یکی از سه صفت اصلی طراحی شده است: مقاومت در برابر آسیب حشرات؛ مقاومت در برابر عفونت های ویروسی. و تحمل نسبت به علف کش های خاص. محصولات GM که دارای ماده مغذی بالاتری هستند (به عنوان مثال سویا افزایش اسید اولئیک) نیز اخیراً مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

https://is.gd/hSnZvL

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 15 تیر 1399 زمان : 10:58 بازدید : 30 نویسنده : سعادت

Quality Assurance of Food Raw Materials and Food Products as the ...

تضمین ایمنی مواد غذایی در بازار مصرفی کشور ، منطقه ، شهر یکی از اولویت های فعالیت در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم است. برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات غذایی در بازار مصرف کشور نیاز به کار مداوم دارد. اجرای لازم اقدامات در زمینه شکل گیری فرهنگ غذایی سالم ، امنیت غذایی ، بهبود وضعیت تغذیه ای جمعیت و حمایت از سلامت. اکثر مشاغل محصولاتی را تولید می کنند که مطابق با الزامات موجود در اسناد هنجاری-فنی فعلی باشند ، اگرچه این اسناد و مدارک ، از نظر کارشناسان سؤالاتی دارند. اما با وجود این ، در بازار مصرف محصولات غذایی بی کیفیت و غیر استاندارد و فشرده وجود دارد. یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه مسئولان عمومی ، تولید کنندگان ، خرده فروشان ، سازمانهای عمومی و البته مشتریان ، جلوگیری از جعل و جعل است. هنگام اعمال كنترل دولت بر رعايت الزامات مقررات فني در مورد مواد غذايي در سراسر فدراسيون روسيه ، مجموعه اقدامات با هدف مهار توليد و قاچاق محصولات غذايي تقلبي. تمرکز بیشتر روی صنایع لبنی ، مراقبت از کودکان ، سازمانهای بهداشت و درمان ، شرکتهای تجاری است. و نیاز به سفت شدن بیشتر ، به طوری که برای حل کامل مسئله جعل و جعل ، حل آن غیرممکن نیست. به منظور جلوگیری از دریافت بازار مصرف کشور ، منطقه ، مواد اولیه با کیفیت پایین مواد غذایی و فرآورده های غذایی لازم جهت تشدید کار انجمن های عمومی (تولید کنندگان ، توزیع کننده ، عمده فروشان) ، برای اطمینان از تبلیغات عمومی کیفیت محصول از تولید کنندگان ، برای دستیابی به یک ارزیابی معتبر از کیفیت محصولات خود توسط تولید کنندگان یا انجمن.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 31 خرداد 1399 زمان : 14:30 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

Everything You Need to Know About The Mystery Ingredient ...

در عطر ، مواد معطر خاصی وجود دارد که برای چشم و بینی رایج شده است! اما این شگفتی های شگفت انگیز از کجا به وجود می آیند؟ ما در اینجا هستیم تا بینی کنجکاو شما را در رایج ترین عطرها روشن کنیم و چگونه آنها را می شناسیم و دوست داریم.

برگاموت از ایتالیا

اسانس برگاموت از پرتقال ترنج ، یک میوه مرکبات سبز خوشبو مرکبات برگامیا که در جنوب ایتالیا یافت می شود ، حاصل می شود. اولین حضور آن در هر نقطه از جهان ، در اواسط قرن 17 در کالابریا بود ، اما می تواند در جنوب فرانسه و جنوب ترکیه نیز یافت شود. برداشت بیشتر آن با دست هنوز ، می توان آن را از اکتبر تا فوریه برداشت. این آب به خودی خود نسبت به یک لیمو ترش کمی تر است اما از گریپ فروت تلخ تر است و بیشتر آنها بوی آن را از چای خاکستری Earl Gray می دانند ، جایی که از آن برای رایحه و طعم دهنده برگهای چای استفاده می کرد. این گیاه در اکثر عطرها به ویژه رایحه های شپره و چربی وجود دارد و بوی مرکبات ، تیز و معطر با بوی تند و چوبی می بخشد. این نت های غنی تر و شفاف تر را کاملاً جبران می کند ، و یک جرقه می افزاید ، به همین دلیل است که کاملاً مورد علاقه شرکت های عطر باقی می ماند.

گل رز از ترکیه

بیش از 10،000 نوع گل سرخ وجود دارد اما برخلاف تصور عامه ، فقط دو عدد از آنها در عطر استفاده می شود: Rosa Damascena و Rosa Centifolia. در حالی که Centifolia از فرانسه استقبال می کند ، Damascena در ترکیه ، بلغارستان و مراکش رشد می کند. از ماه مه تا ژوئیه برداشت شده و در سپیده دم برداشت شده تا مطمئن شوید گل بهترین عملکرد را دارد ، آنها باید به سرعت به گیاهان استخراج منتقل شوند ، در غیر این صورت ، آنها می توانند تخمیر را شروع کنند. گل سرخ ترکی بوی جمی ، غنی ، عسلی و شاداب می بخشد ، در حالی که گل سرخ صدف ، بوی تازه تر ، تازه و مرکبات بیشتری می بخشد.

 

جانباز از هائیتی

Vetiver از ریشه های چمن چند ساله به جای چوب مانند چوب تصور می شود. رشد در تالاب ها و سواحل رودخانه ها در مناطقی با بارندگی زیاد. هند ، برزیل و غرب هند همه این محصولات را تولید می کنند ، اما هائیتی بیشترین مقدار را تولید می کند و نیمی از عرضه جهان را تولید می کند. در حقیقت ، صادرات وتیویر به طور کامل برای چند ماه پس از زلزله در هائیتی در سال 2010 متوقف شد. برداشت از ماه دسامبر تا آگوست ، نه قدم قریب به اتفاق را طی می کند ، اما تولید کنندگان به تدریج در حال حرکت هستند تا گیاهان را از زمین با دستگاه ها استخراج کنند تا به جای با دست ، برای اینکه کارها وحشتناک تر شوند. این گیاه به دلیل داشتن ماندگاری عالی در عطرها بسیار شگفت آور عمل می کند و بوی خشک ، چوبی ، دودی ، خاکی ، مغذی و کمی کثیف همه در همان زمان بوی آن می دهد.

اوریس از فرانسه

مصریان آن را به عنوان نمادی از قدرت باشکوه مورد استقبال قرار می دادند ، یونانیان باستان و رومی ها آن را به عنوان یک روغن ضروری بطری می کردند ، اما اریس هنوز هم امروز یک ماده فوق العاده دوست داشتنی است. بیشترین جستجوی عنبیه برای استخراج ، عنبیه پالیدا نامیده می شود و در جنوب فرانسه یافت می شود. یک تن از کل ریزوم (لامپهای عنبیه ریشه مانند) ، که بین دو تا پنج سال سن دارد (با بزرگتر شدن بیشتر ریزومها تبدیل به رقیق تر می شوند) طول می کشد تا فقط دو کیلو اسانس اوریس تولید کند. ریشه های خشک شده به زمین رسیده و از نظر ظاهری زرد رنگ با محصول نهایی استخراج به نام بتن عنبیه یا کره اوریس تقطیر می شوند. به دلیل فرایند طولانی تقطیر ، قیمت فروش فوق العاده بالایی دارد.

یک ایده عجیب این است که برداشت گلهای عنبیه فقط در ماه مه اتفاق می افتد تا آنها را دور بیندازند - گیاهان باید به جای هدر دادن انرژی در ایجاد بذر ، روی ایجاد ریشه های قوی تر تمرکز کنند. ریزوم گیاه پس از آن در ماه جولای و در اوج تابستان خشک برداشت می شود. آنها می توانند بو ، نرم ، صاف و مانند پوست بو کنند. این یک زنانه پودری است که

نظرات (0) تاریخ : شنبه 31 خرداد 1399 زمان : 12:16 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

مواد اولیه پلاستیک بایگانی - پلاستو ایران

مواد اولیه پلاستیکی

مواد اولیه پلاستیکی چیزی است که شما در زندگی روزمره خود ، تمام وقت ، از اولین چیز صبح هنگام باز کردن یخچال تا آخرین چیزی که هنگام شستشوی دندان در شب استفاده می کنید ، استفاده می کنید. پلاستیک در همه جا وجود دارد و کار با آن ماده ای آسان است. این برنامه کاربردهای زیادی دارد و در تغییرات بی شماری در دسترس است.

مواد اولیه پلاستیکی چیست؟

آنچه ما پلاستیک می نامیم در حقیقت تنوع ترکیبات شیمیایی است که در زنجیره های طولانی ساخته شده اند. اینها پلیمر نامیده می شوند و به نوبه خود از قطعات کوچکتر به نام مونومرها ساخته شده اند. پلیمرهایی که پلاستیک می نامیم (ترموپلاستیک) به عنوان مثال در اتومبیل ، مسواک و یخچال استفاده می شود. این ماده خام پلاستیکی است که به روش های مختلف اصلاح شده است ، یا با رنگدانه ها ، تقویت شده با فیبر شیشه ای ساخته شده است یا با پلاستیک ساز اصلاح شده است تا به مواد اولیه پلاستیک خواص مختلفی بدهد.

با کمک مواد افزودنی مختلف ، می توانید خواص مواد اولیه پلاستیکی را نیز تغییر دهید ، به عنوان مثال می توانید پلاستیکی تهیه کنید که بتواند در معرض گرمای طولانی مدت ، اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت کند و آب کمتری جذب کند.

انواع مواد اولیه پلاستیکی

انواع مختلف مواد اولیه پلاستیکی انواع مختلفی از کاربرد دارند. به عنوان مثال ، پلی پروپیلن در کاربردهای داخلی در صنعت خودرو بسیار رایج است ، در حالی که پلی آمید در محفظه موتور متداول تر است ، زیرا دمای ذوب بالاتری دارد (گرما را بهتر تحمل می کند) و تا حدودی سفت تر است. ABS یکی دیگر از مواد اولیه پلاستیکی است که اغلب در زندگی روزمره با آن روبرو می شویم زیرا خاصیت مقاومت در برابر ضربه و چقرمگی آن برای ماشین های آشپزخانه و تجهیزات رایانه ای مناسب است.

همچنین معمول است که دو ماده پلاستیکی مختلف را با هم مخلوط کنید تا از موادی استفاده کنید که از بهترین ویژگیهای هر دو ماده استفاده می کند ، مانند PC / ABS که در آن مقاومت به ضربه و سختی ABS و مقاومت در برابر گرما از رایانه شخصی را بدست می آورید. PC / ABS همچنین معمولاً در صنعت اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد که سازنده می خواهد با درخشش بالا و خصوصیات مناسب در برابر ضربه و گرما را داشته باشد ، اما در عین حال ، شکل دادن آن بسیار آسان است.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 31 خرداد 1399 زمان : 12:10 بازدید : 21 نویسنده : سعادت

تری اتانول آمین

 
 
 
  • تری اتانول آمین یکی از ترکیبات شیمیایی آلی است.
  • مایعی بی رنگ یا زرد کمرنگ و چسبناک است.
  • بعنوان تنظیم کننده PH در صنایع مختلف شوینده کاربرد دارد.
  • در ساخت لاستیک و پلیمرهای اپکسی کاربرد دارد.
  • یکی از مواد اولیه در تولید مورفولین محسوب می شود.
  • بعنوان نرم کننده پوست، مو و سورفکتانت عمل می کند.

تری اتانولامین چیست؟

رومانوفسکی می گوید: "تری اتانول آمین (TEA) یک مایع شفاف ، بی رنگ و ضخیم است که بوی کمی مانند آمونیاک بو می دهد زیرا در مرکز خود ازت دارد." همانطور که او توضیح می دهد ، تری اتانول آمین با واکنش اتیلن اکسید ، که از صنعت نفت حاصل می شود ، با آمونیاک ساخته می شود که از هوا تولید می شود. این ماده در درجه اول در فرمول های محصول برای تنظیم pH (به معنی میزان اسیدیته در چیزی) و برای امولسیون مایعات غیر قابل استفاده (به عبارت دیگر مایعات که به تنهایی مخلوط نمی شوند) استفاده می شود. تری اتانول آمین در هر نوع محصول خاص به خودی خود استفاده نمی شود ، اما این ماده تثبیت کننده و تنظیم کننده pH را در همه چیز از لوازم آرایشی و رایحه ها گرفته تا مراقبت از مو و مراقبت از مو پیدا می کنید. به ویژه در مورد مراقبت از پوست ، تری اتانولامین در طیف گسترده ای از محصولات وجود دارد: ژل و کرم اصلاح ، کرم ضد آفتاب ، لوسیون ، سرم و پاک کننده ها.

عوارض جانبی تری اتانول آمین

اگر تحقیقات خود را در مورد تری اتانول آمین انجام داده اید ، ممکن است در هنگام استفاده از مواد خاص (عوامل N-nitrosating) در ساخت ، اطلاعات ترسیمی را در مورد تشکیل نیتروسامین های سرطان زا احتمالاً سرطان زا به دست بیاورید. بنابراین اول ، اجازه دهید هوا را پاک کنیم. رومانوفسکی می گوید این ماده برای استفاده در سطح آرایشی خطرناک نیست و هنگام تحویل از یک محصول آرایشی استاندارد ایمن است. وی می گوید: "کارشناسان سم شناسی ، آزمایش ایمنی و داده های TEA را بررسی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که محصولات موجود در بازار امروز و میزان TEA استفاده شده ناامن نیستند." "هیچ مدرکی مبنی بر وجود مشکل در معرض طولانی مدت وجود ندارد. این فقط یک ترس شیمیایی استاندارد است." شولتز می افزاید: هیچ ارتباط مشخصی با سرطان وجود ندارد.

 منبع : https://is.gd/RX8JTu

نظرات (0) تاریخ : شنبه 31 خرداد 1399 زمان : 10:03 بازدید : 27 نویسنده : سعادت

Unearthing Seed Secrets: An Excerpt from Amy Goldman Fowler's ...

منابع اصلی در حال رشد مورد نیاز برای رشد نهال های بومی شامل خاک گلدان بومی با تعداد فسفر 5 یا کمتر ، کود آزاد آهسته ، مالچ شن ، ماسه ریز یا ورمیکولیت ، لوله و برچسب برای برچسب زدن است.

خاک بتونی بومی

استفاده از مخلوط گلدان مناسب برای رشد نهال بسیار مهم است. مخلوط گلدان از طیف وسیعی از مواد (شن ، ذغال سنگ نارس ، پوست کمپوست و غیره) ساخته شده است که برای تهیه بهترین محیط رشد گیاهان ترکیب شده اند.

نهال های بومی به عنصری از خاک به نام فسفر حساس هستند. خاکهای استرالیا اغلب در این ماده معدنی کمبود دارند ، بنابراین بسیاری از گیاهان بومی برای جبران این امر تکامل یافته اند.

هر مخلوط گلدان با نسبت NPK ، نیتروژن برای شاخ و برگ ، فسفر برای تبادل مواد مغذی و فرآیندهای گیاهی و پتاسیم برای رشد گل و میوه رتبه بندی می شود. بیشتر گیاهان استرالیا به تعداد فسفر 5 یا کمتر احتیاج دارند.

نهال های موجود در خاک از باغ شکوفا نمی شوند. خاک باغ در سطح زمین خوب است اما در گلدان ها آن را جمع و جور می کند و از رسیدن هوا و آب به ریشه های گیاه جلوگیری می کند تا گرسنگی رخ دهد.

اگر مخلوط گلدان از قبل کود آهسته ای در آن نداشته باشد ، کود گیاه بومی برای تقویت گیاهچه لازم است. کود آزاد 3 ماه آهسته بهترین است.

حتماً کود را به طور مساوی در طول مخلوط گلدان مخلوط کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر لوله مخلوط مساوی از کود دارد. این امر به جلوگیری از متفاوت بودن اندازه نهال کمک می کند.

پس از پیوند نهال اضافی به لوله های خالی ، یک کود مایع بر پایه جلبک دریایی برای نهال های بومی می تواند به عنوان یک محرک ریشه برای کاهش شوک و اطمینان از تثبیت نهال استفاده شود. خوب است که این ریشه را یک ماه قبل از آبکاری روی زمین دوباره به گیاهچه اضافه کنید.

لوله های نهال نیاز به یک لایه نازک مالچ (شن ، ماسه خرد شده یا ورمیکولیت) دارند که در بالای خاک قرار گرفته اند و به عنوان مالچ کار می کنند تا مانع از شستن دانه ها نشود و از خشک شدن لکه ها در لوله جلوگیری کند.

انواع اندازه و انواع لوله های نهال در بازار وجود دارد. بیشتر مورد استفاده لوله های جنگلی است. این لوله اندازه گیری 5-6 ماه از رشد گیاهچه را قبل از کاشت امکان پذیر می کند.

اگر لوله های شما دارای نهال های رشد یافته در آنها بودند ، قبلاً اطمینان حاصل کنید که آنها در محلول ضعیف سفید ضدعفونی شده و با یک برس مسواک می شوند تا آلودگی های بیماریزای موجود در لوله ها را از بین ببرند. این برای جلوگیری از بیماریهای قارچی در گیاهچه ای که می خواهید کاشت کنید بسیار مهم است!

برچسب زدن را اطمینان دهید که با هر جعبه نهال یک برچسب با نام گونه ، تاریخ کاشت است. به حافظه خود تکیه نکنید تا بدانید چه زمان لوله ها بذر شده اند و در هر جعبه کدام گونه قرار دارد. هر گونه دانه دارای جدول زمانی خاص برای جوانه زنی است. مستندسازی تاریخ کاشت بذر برای ردیابی جدول زمانی جوانه زنی بذر بسیار مهم است.

این مهم است که TreeProject برای تولید کنندگان این مجموعه شامل 4 بیت اطلاعات در برچسب برچسب زدن - (جلوی برچسب) نام گونه ها ، تاریخ کاشته شده ، (پشت برچسب) نام شما و (کسی است که برای آن در حال رشد هستید) نام Landstock ها را نام ببرید. دو بیت اول از اطلاعات شما برای پیگیری پیشرفت نهال های خود و گزارش به شما هماهنگ کننده لازم است. دو بیت اطلاعات - نامها - هنگام تحویل نهال به محل برداشت ، بسیار مهم هستند و شما را نسبت به بقیه وارد می کنند.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 زمان : 14:56 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

20 Study Hacks to Improve Your Memory

دانش قدرت است ، اما گوش دادن به کلاس و کتاب های درسی خواندن در واقع اطلاعات شما را به دست نمی آورد. اگر می خواهید از انجام این کار اطمینان حاصل کنید ، باید بدانید که چگونه مغز انسان اطلاعات را حفظ می کند و از ابزارهای متنوعی استفاده می کند که به طرق مختلف باعث تقویت حافظه شما می شود.

Canva ابزاری خارق العاده است که به شما امکان می دهد انواع تصویری بسازید. این کمک می کند تا نه تنها به طور موثرتر یاد بگیریم بلکه اطلاعات را طولانی تر حفظ کنیم. این راه حل به شما امکان می دهد تا تصاویر را بر روی یک موضوع خاص متمرکز کنید ، که به مواد نقد و بررسی کامل تبدیل می شود.

به خاطر داشته باشید كه 90٪ از اطلاعات به مغز ما بصری هستند و 40٪ از زبان آموزان هنگام همراهی با تصویر مربوطه ، پاسخ بهتری به اطلاعات نشان می دهند. این بدان معناست که باید در هنگام آماده سازی سریع تعداد زیادی از اطلاعات ، تصاویری را برای آمادگی خود برای امتحانات یا سایر رویدادها درج کنید.

سرعت: تخفیف اطلاعات غیر ضروری

سرعت خواندن روشی اثبات شده برای بهبود کیفیت اطلاعات بدست آمده از مغز شما است. این تکنیک باعث می شود که از داده های بی ربط غافل شوید ، به این ترتیب که می توانید فقط روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنید.

Speeder ابزاری است که به شما کمک می کند تا این هنر را در جذب ایده های کلی از متن بدون هدر دادن وقت در خواندن آن به طور کامل تسلط دهید.

محصولات گیاهی: مکمل های تقویت کننده مغز

انواع تقویت کننده مغز انواع مختلفی از محصولات گیاهی وجود دارد ، مانند عصاره جینکو بیلوبا تا nootropics ، که توانایی های شناختی شما را تقویت می کند. همه این محصولات عملکردهای مختلفی دارند ، به عنوان مثال برخی تمرکز را برای شما آسانتر می کنند ، برخی دیگر به روشن نگه داشتن سر شما کمک می کنند و برخی محصولات باعث بهبود حافظه می شوند.

امروزه نوتروپیک ها به ویژه محبوب هستند زیرا ذهن شما را واضح تر می کند و به تحقق کامل پتانسیل های شما کمک می کند. با این وجود ، مطمئناً نوع صحیحی از nootropics را برای شما انتخاب کنید ، زیرا در غیر این صورت ، آنها نمی توانند نتیجه خوبی کسب کنند.

Gliffy: ارائه اطلاعات به صورت نمودار

نمودارها قدرت تمرکز فقط روی افکار اصلی و نمادهای تصویری را ترکیب می کنند. Gliffy ابزاری خارق العاده است که به شما کمک می کند نمودارهای دلخواه خود را بسازید. شما می توانید از آنها برای ایجاد کارتهای یادداشت استفاده کنید که نه تنها به شما در حفظ کردن کمک می کند بلکه به دانش شما می پردازد. آنها برای کار روی پروژه های بزرگ بسیار ارزشمند هستند.

ایده های پیوند به طور موثر

نگاشت ذهن روشی است که امکان ضبط اطلاعات به روشی را فراهم می کند که حفظ شخصاً برای شما ساده تر است. هر شخص می تواند یک نقشه منحصر به فرد را تهیه کند که با ویژگی های ذهن آنها مطابقت داشته باشد. اطلاعات پردازش شده از این طریق آسان تر قابل درک است ، بنابراین مغز خیلی بهتر آن را حفظ می کند.

Memory Matches یک بازی سرگرم کننده و مبتنی بر بازی کلاسیک Card Match Pexeco است. این برنامه به آموزش حافظه کمک می کند و اگر به طور مرتب بازی شود ، به پیشرفت قابل توجهی کمک می کند. این ساده و تحریک کننده است ، بنابراین می توانید در حالی که ذهن خود را ورزش می کنید ، سرگرم شوید.

با استفاده از مطالعات بیشمار ، روش حفظ کردن مجدد فاصله اثبات شده است. بسیاری از افراد بر این باورند که این روش از روشهای سنتی مطالعه بهتر است و به شما کمک می کند مقدار زمان صرف شده در یادگیری را کاهش دهید. آنکی یکی از بهترین راه حل های تکرار فاصله است که امروزه در دسترس است.

اگر دانشجوی پزشکی باشید ، Med Mnemonics به شما کمک می کند هزاران اصطلاح را با سهولت یاد بگیرید و به خاطر بسپارید. انواع دیگر برنامه های تخصصی برای سایر تخصص ها وجود دارد که از همان اصل حفظ کردن mnemonics استفاده می کنند.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 زمان : 13:50 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

Raw Materials Sourcing: The Trade Battle Between the US and China

تجارت با مواد اولیه

دسترسی پایدار و بدون مانع به مواد اولیه یکی از ستونهای استراتژی اتحادیه اروپا برای مواد اولیه است. بسیاری از کشورهای غیر اتحادیه اروپا اقداماتی مانند مالیات صادرات ، عوارض واردات یا تعیین قیمت را اعمال می کنند که باعث تحریف بازارهای آزاد و شفاف می شود. برای جلوگیری از این تحریفات و به حداقل رساندن تأثیر آنها بر صنایع تولیدی اتحادیه اروپا ، اتحادیه اروپا درگیر تعدادی گفتگو دو جانبه و چند جانبه است.

کمیسیون اروپا استراتژی برای مواد اولیه را تدوین کرد ، که در اطلاعیه سال 2008 با عنوان ابتکار مواد اولیه ارائه شد. این در فوریه 2011 در ارتباطی اصلاح شد که بیشتر به ادغام اولویت های مواد اولیه در سیاست های اتحادیه اروپا دامن زد.

سیاست تجارت اتحادیه اروپا متعهد شده است تا بازارهای بین المللی مواد اولیه را به شکلی آزاد و شفاف کار کند. به عنوان یک پاسخ به مسائل مربوط به سیاست تجارت ، استراتژی اتحادیه اروپا این است که:

پیشنهاد برای رفع محدودیت های صادرات در مذاکرات دو جانبه و چند جانبه ،

مقابله با موانع تجارت از طریق دیالوگ ها و ابزارهای دیگر از جمله حل اختلافات WTO و مشارکتهای دسترسی به بازار.

آگاهی در مجامع بین المللی مانند G8 (315 kB) ، G20 ، OECD و UNCTAD. به تازگی ، پس از حكم سازمان تجارت جهانی علیه محدودیت های صادرات چین ، چین یك سیستم سهمیه ای را كه قبلاً با هدف محدود كردن صادرات زمین های نادر انجام شده بود ، پایان داد. این حرکت مطابق با حكم هیئت WTO در مارس 2014 بود.

مروری بر توافق های مختلف تجاری و سرمایه گذاری دوجانبه اتحادیه اروپا را مشاهده کنید.

توافق نامه تجارت آزاد اتحادیه اروپا و کره (FTA) شامل ممنوعیت عوارض ، مالیات یا سایر هزینه های صادرات مواد اولیه است.

FTA آینده اتحادیه اروپا و سنگاپور شامل منع عوارض ، مالیات یا اقدامات تأثیر معادل صادرات مواد اولیه است.

مذاکرات جاری FTA اتحادیه اروپا و ویتنام با هدف تأمین امنیت منع عوارض یا مالیات بر تعدادی از مواد اولیه ، از جمله کلیه مواد اولیه بحرانی.

توافق های چند جانبه

موافقت نامه های تجارت اتحادیه اروپا و آمریکای مرکزی و کلمبیا / پرو شامل ممنوعیت صادرات یا مالیات بر مواد اولیه با برخی موارد استثنایی است.

در زمان الحاق WTO به تاجیکستان ، تعهد در مورد ممنوعیت عوارض صادراتی یا مالیات بر مواد اولیه ، به جز لیست محصولات با نرخ محدود (تضمین نرخ سقف که در برنامه های اعضای یا لیست تعهدات ذکر شده است) تضمین شده است.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 زمان : 11:44 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

روغن کالاندولا

 
 
 
  • روغن کالاندولا حاصل از گل همیشه بهار یا کالاندولا است.
  • خاصیت ضدقارچی دارد.
  • دارای خاصیت ضد التهابی است.
  • ضدباکتری است و در بهبود زخم ها و تسکین دادن اگزما مفید است.
  • روغن کالاندولا بعنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند.
Calendula از دیرباز به دلیل داشتن مزایای متنوعی از باغبانی ، آشپزی ، و پزشکی شناخته شده است. گیاهانی که می توانند همه این کارها را انجام دهند ، گلبرگهای گل رنگی روشن ، آنها را به یک باغ جالب توجه تبدیل می کند و خواص درمانی آنها باعث می شود تا در کابینت کمک های اولیه به راحتی حرکت کنند.
Calendula officinalis برای مدت طولانی - که همچنین به عنوان "گل مریم گلی" نیز شناخته می شود - گیاهی در خانواده Asteraceae است. بومی منطقه مدیترانه ای اروپا است ، اگرچه هم اکنون می توان در سراسر جهان یافت. گیاهان کالندولا با گلبرگهای روشن ، معمولاً زرد یا نارنجی ، رشد می کنند که 1-2 متر قد دارند. گلبرگ های باریک آن به عنوان یک شکل آفتاب توصیف شده است. علاوه بر اینکه یک ابزار آشپزی است ، کالندولا بیشتر در مورد استفاده های دارویی شناخته شده است.
این گل به عنوان گیاهان دارویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که خاصیت ضد باکتریایی ، ضد قارچی و ضد التهابی آن را به عنوان یک عنصر قوی برای بهبود بخشیده است. علاوه بر استفاده از گلبرگهای کامل ، گل های کالدولا را می توان به پودر آغشته کرده یا در روغن ، کرم و پماد درست کرد. FDA تقویم را برای استفاده به عنوان ادویه و به عنوان ماده ای در مواد آرایشی ، صابون و شامپو ، کرم بدن و درمان زخم ، از نظر داخلی و موضعی تأیید کرده است.
3- پوست خشک را هیدراته و تغذیه می کند
از کالندولا برای تسکین بسیاری از شرایط پوستی که ممکن است باعث ایجاد مناطق خشک ، خارش یا تحریک شود ، استفاده می شود. باعث تسکین پوست علائم اگزما ، درماتیت و شوره سر می شود. با ترویج تولید کلاژن ، یک پروتئین اساسی برای پوست درخشان ، کالندولا در پایداری و آبرسانی پوست مرطوب می شود. اگرچه از نظر خاصیت قوی است ، لطافت این گیاه اغلب باعث می شود Calendula یک مزیت مراقبت از پوست باشد که حتی در بسیاری از افراد دارای حساسیت پوستی از آن لذت می برد.
و چه کسی پوستی حساس تر و لطیف تر از نوزادان دارد؟ والدین معمولاً هنگام استفاده از محصولات در مورد بثورات یا تحریکات نوزاد خود ، مراقب هستند. اما ، کالندولا بسیار ایمن و مؤثر است ، در بسیاری از محصولات برای نوزادان ظاهر می شود. به عنوان یک گزینه درمانی طبیعی ، اغلب برای پیشگیری و درمان بثورات و سوزش هایی که نوزادان مانند بثورات پوشک و کلاه گهواره تجربه می کنند ، ترجیح داده می شود.
گل تقویم در زمینه آبی
5 مزایای بهداشتی کالندولا
Calendula واقعاً جلیقه از تمام معاملات است. این گیاه با ظرفیت رسیدگی به مشکلات بهداشتی بسیاری ، این پتانسیل را دارد که تمام خانه شما را بپیماید: از باغ ، آشپزخانه ، کابینت دارو.
1. زخم ها را بهبود می بخشد
کالندولا به دلیل داشتن توانایی های تسکین دهنده در درجه اول به عنوان گیاه شفابخش شناخته می شود. اگرچه گیاهی ملایم است ، اما اثرات درمانی ناشی از گلبرگهای کالندولا بسیار قدرتمند است و این امر را در کابینت دارو ضروری می کند. برای هرگونه ترمیم زخم مورد نیاز شما از جمله نیش حشرات ، کبودی ها ، تاول ها ، بریدگی ها و زخم های سرد مفید است. از کاربرد موضعی کالندولا برای تمیز کردن زخم ها و کمک به رشد بافت های جدید استفاده می شود. این اغلب برای کمک به بهبود زخم ها ، از جمله مواردی است که علائم حساسیت به لمس ، قرمزی یا التهاب را دارند تا از این طریق اصلاح شود.
گیاه درمانی موجود در معالجه سوختگی های جزئی از جمله آفتاب سوختگی نیز مؤثر است. این کمک به محافظت در برابر آفتاب است و در نتیجه ممکن است در فرمول های ضد آفتاب برای مراقبت های پیشگیرانه گنجانده شود. برای کاهش تورم ممکن است از کرم کالنتولا ، پماد یا مومیایی درمانی استفاده شود ، و اجزای ضد میکروبی آنها ، به ویژه داروهای ضد قارچ آنها ، می توانند از عفونت ثانویه جلوگیری کنند و منجر به سریعتر روند بهبودی شود.
2. به سیستم هضم و سیستم ایمنی کمک می کند
درست مانند موضعی Calendula می تواند زخم ها و سوختگی های خارجی را برطرف کند ، همچنین زخم های داخلی و سوختگی هایی مانند زخم ها ، سوزش سر دل یا سندرم روده تحریک پذیر را تسکین می دهد. برای معده خاصیت محافظتی دارد که با ترمیم دیواره روده ضمن تسکین ناراحتی در ضمن ، هضم را بهبود می بخشد.
از ظرفیت آسیب پذیر کالندولا می توان برای عفونت باقیمانده ناشی از آنفولانزا یا سرماخوردگی استفاده کرد. نشان داده شده است كه كلندولا توانایی سیستم ایمنی بدن را در مقابله با عفونت تقویت می كند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که Calendula ضد میکروبی است ، به این معنی که باعث جلوگیری از شیوع آن می شود و باعث از بین رفتن عفونت می شود. خواص ضد باکتریایی آن به شما قدرت می دهد تا با سرفه و احتقان طولانی مدت که نمی توانید از شر آن خلاص شوید ، مبارزه کند.
برخی تحقیقات پیوندی بین سلامت روده و سلامت روان از جمله تجربه افسردگی ایجاد کرده اند. با وجود توانایی Calendula در ترمیم و بهبود عملکرد روده ، این ارتباط می تواند تأثیر کالندولا را تحت تأثیر قرار دهد تا بر فعالیت مغز نیز تأثیر بگذارد.
منبع : https://is.gd/PDLK1X
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 زمان : 11:01 بازدید : 30 نویسنده : سعادت

49 Best Biomass & Biomass Pellets Wide Application images ...

 نیشکر

باگاس فیبر است که پس از فشار نیشکر به دلیل آب آن فشرده می شود. این یک ماده بازیافتی فوق العاده بزرگ و به راحتی قابل بازیافت است. Bagasse ما همچنین دارای مجوز GMO و PFA رایگان است.

ظروف حاوی نیشکر ما از نظر مقاومت در برابر روغن و آب ، محکم و قوی ، مناسب برای غذاهای گرم و سرد ، ایمنی مایکروویو و فریزر مناسب هستند.

Bagasse همچنین یک منبع کاغذی بدون درخت است که در کاغذ توالت و توالت ما مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات نیشکر را می توان در کمپوست های خانگی و صنعتی و مزارع کرم کمپوست کرد. در صورت عدم وجود باقیمانده های مواد غذایی ، آنها با جریان های کاغذ قابل بازیافت هستند.

نشاسته گیاهی

پلاستیک های گیاهی مبتنی بر گیاه GREEN HOME شبیه پلاستیک های مبتنی بر نفت هستند ، اما از گیاهان ساخته شده و 100٪ قابل استفاده هستند. ما دو نوع محصول نشاسته گیاهی را ذخیره می کنیم: PLA و CPLA.

PLA برای محصولات شفاف و شفاف ما استفاده می شود و از 40 درجه سانتیگراد حساس به گرما است و این محصولات را برای غذاهای سرد و نوشیدنی مناسب می کند.

CPLA ترکیبی از PLA و سایر مواد افزودنی تخریب پذیر است و می تواند درجه حرارت را تا 95 درجه سانتی گراد تحمل کند. سرپوش و کارد و چنگال جام قهوه ما از CPLA ساخته شده است. و جام های داغ ما با یک لایه نازک اندود شده اند تا آنها را ضد آب کنند.

تمام محصولات PLA و CPLA را می توان در امکانات کمپوست سازی تجاری کمپوست کرد ، در حالی که جام های داغ ما نیز می تواند در شمع های کمپوست خانگی و مزارع کرم کمپوست شود.

PLA (برای اسید polylacitc کوتاه) از نشاسته ذرت تخمیر شده ساخته می شود. محصولات PLA شفاف / شفاف و نسبت به گرمای 40 درجه سانتیگراد حساس هستند و این امر را برای غذاهای سرد و نوشیدنی ها بسیار عالی می کند. محصولات بیوپلاستیکی واضح ما از PLA ساخته شده است ، به عنوان مثال کیسه های پاک ، ظروف ظریف ، جعبه ساندویچ و لیوان و چاشنی نوشیدنی / پاک کننده سرد.

فیبر چوب منبع تولید سلفون چوب ، کاغذ و محصولات کاغذ روغنی ما است. ما از کاغذ بازیافت شده در آنجا که امکان پذیر است ، استفاده می کنیم و محصولات ساخته شده از فیبر را از جنگلهای با مسئولیت پذیری با شورای امنیت جنگلداری (FSC) و طرح جنگلداری پایدار (SFI) مجوز انتخاب می کنیم. کلیه محصولات الیاف چوب را می توان در کمپوست های خانگی و تجاری و مزارع کرم کمپوست کرد. در صورت فاقد باقی مانده مواد غذایی و گریس ، محصولات کاغذی نیز قابل بازیافت هستند.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 14:49 بازدید : 30 نویسنده : سعادت

Advanced Glycation End Products (AGEs) and You - Paleo Plan

غذاهای مشتق از حیوانات که چربی و پروتئین بالایی دارند ، غنی از سن هستند و مستعد تشکیل بیشتر سن در حین پخت و پز هستند. با این وجود ، فقط  با وزن مولکولی کم از طریق رژیم جذب می شوند و مشخص شده است که گیاهخواران غلظت بالاتری از قشرهای عمومی نسبت به غیر گیاهخواران دارند. بنابراین ، معلوم نیست که آیا سنین تغذیه ای به بیماری و پیری کمک می کند ، یا اینکه فقط سن های درون زا (آنهایی که در بدن تولید می شود) مهم هستند. این امر از تأثیر منفی بر پیری در رژیم غذایی خلاص نمی شود ، اما به طور بالقوه دلالت بر این دارد که سن رژیم غذایی ممکن است سزاوار توجه کمتری نسبت به سایر جنبه های رژیم باشد که منجر به افزایش قند خون و تشکیل پیری شود. 

گلیکاسیون اغلب مستلزم اصلاح گروه گوانیدین باقیمانده های آرژینین با گلیوکسال  ، متیل گلیوکسال دیوکسی گلوکزون است که از سوخت و ساز رژیم های غذایی با کربوهیدرات بالا ناشی می شود. بنابراین اصلاح شده ، این پروتئین ها منجر به عوارض ناشی از دیابت می شوند.

پیری تقریباً بر هر نوع سلول و مولکول در بدن تأثیر می گذارد و گمان می رود که یکی از عوامل پیر شدن و برخی از بیماریهای مزمن وابسته به سن باشد.  همچنین اعتقاد بر این است که آنها در ایجاد عوارض عروقی دیابت نقش مهمی ایفا می کنند. 

پیری در شرایط پاتولوژیک خاصی مانند استرس اکسیداتیو ناشی از هایپرگلیسمی در بیماران مبتلا به دیابت بوجود می آید.سالمندان به عنوان واسطه پیش التهابی در دیابت حاملگی نیز نقش دارند. 

در زمینه بیماری های قلبی و عروقی ، می تواند اتصال متقاطع کلاژن را القا کند ، که می تواند باعث سفت شدن عروق و گرفتگی ذرات لیپوپروتئین با چگالی کم در دیواره های شریان شود. سنین بالا همچنین می توانند باعث گلیکاسیون شوند که می توانند اکسید شدن آن را ارتقا دهند. LDL اکسیده شده یکی از مهمترین عوامل ایجاد آترواسکلروز است.  سرانجام ، می تواند به  (گیرنده محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته) متصل شود و باعث استرس اکسیداتیو و همچنین فعال شدن مسیرهای التهابی در سلولهای اندوتلیال عروقی شود.

پیری در بیماری آلزایمر ،  بیماری قلبی عروقی ،و سکته مغزی نقش داشته استمکانیزمی که  به آن آسیب می رساند از طریق فرآیندی به نام اتصال متقاطع است که باعث آسیب درون سلولی و آپوپتوز می شود.  آنها در لنزهای کریستالی ، حسگرهای نور را تشکیل می دهند ، که برای توسعه آب مروارید تأثیر دارد.  کاهش عملکرد عضلات همچنین با AGEs همراه است. 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 12:58 بازدید : 51 نویسنده : سعادت

کره شیباتر

 
 
 
  • کره شی یا همان کره شیباتر (shea butter)، نوعی روغن است
  • از بذر درخت آفریقایی استخراج می شود.
  • حاوی اسیدهای چرب مفید می باشد.
  • حاوی ویتامین E، A و F می باشد.
  • فروش کره شیباتر
روغنهای خوراکی اکثراً قبل از مصرف تصفیه می شوند تا طعم حاصل از آن از نظر حساسیت بی طرف باشد. حتی آثار بسیار کمی از محصولات فرار به راحتی توسط مصرف کننده درک می شود. در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی ، مصرف کنندگان روغن را بدون هیچ گونه طعم ترجیح می دهند ، در حالی که در برخی از کشورهای اروپایی ، آسیایی و آفریقایی ، ضعیف های روغنی طبیعی روغنی ، آجیل و یا بو عطر و طعم قابل تحمل است ، و اغلب حتی مورد نیاز است.
روغنهای حاصل از بذرهایی که لیپیدها توسط لیپوکسیژنازها مورد حمله قرار گرفته اند حاوی اثری از محصولات اکسیده شده بوده و فقط با مشکل تصفیه می شوند. برخلاف روغنهای تصفیه شده ، روغن زیتون باکره و برخی روغنهای بکر دیگر حاوی فرآورده های اکسیداسیون فرار در مقادیر کمی هستند که یک عطر و طعم گیاهی خاص را به روغن زیتون یا طعم گردوی ضعیف به روغن آفتابگردان منتقل می کنند.
روغنهای خوراکی به دلیل ذخیره اسیدهای چرب آنها به دلیل انعطاف پذیری ، از چربی تند خارج می شوند (به عنوان مثال ممکن است در روغنهای حاوی اسید لینولنیک مانند روغن کلزا) و وجود ماهی جزئی باشد (مثلاً ، در روغن سویا با طعم برگردانده شده). تولید کنندگان روغن خوراکی سعی می کنند با استفاده از تکنیک های مختلف ، ماندگاری روغنهای خوراکی را طولانی تر کنند ، از جمله افزودن آنتی اکسیدان ها. در صورت وجود سطح مناسب آنتی اکسیدان های اضافه شده ، باید همیشه آنتی اکسیدان های طبیعی مورد توجه قرار گیرند.
روغنهای خوراکی حاوی توکوفرول ها در مقادیر کل کل و نسبت های مختلف α- ، β- ، γ- و D- توکوفرول ها هستند. توکوفرول ها تا حدی در طی فرآیند دفع زایی که آخرین مرحله در تصفیه روغن خوراکی است از بین می روند. آنها اغلب با افزودن آماده سازی های یکسان طبیعت یا کنسانتره های توکوفرول طبیعی ترمیم می شوند. به جای کنسانتره توکوفرول ، ممکن است برخی از روغنهای خاص سرشار از توکوفرول ها اضافه شده یا با روغنهای خوراکی مخلوط شوند ، به عنوان مثال روغن حاصل از دانه های گریپ فروت ، 2 که ضایعات تولید آب گریپ فروت هستند.
روغن سویا و کلزا سرشار از توکوفرول ها ، به ویژه γ توکوفرول است. هر دو این روغن حاوی اسید لینولنیک هستند که به راحتی اکسیده می شوند و برای تثبیت آنها به توکوفرول های بیشتری احتیاج دارند. γ-توکوفرول در روغنهای فله نسبت به α توکوفرول فعال تر است.
α-توکوفرول استات اغلب به روغنهای تصفیه شده اضافه می شود. توکوفرول استات منبع خوبی برای ویتامین است ، اما هیچ فعالیت آنتی اکسیدانی در روغنهای خوراکی ندارد مگر اینکه هیدرولیز شود. پس از مصرف ، در بدن هیدرولیز می شود ، محصول هیدرولیز جذب می شود ، از دیواره روده عبور می کند و ممکن است بعنوان آنتی اکسیدان در سرم خون عمل کند.
اسید سیتریک اغلب قبل از دفع زباله به روغنهای خوراکی اضافه می شود و محصولات تجزیه آن نیز به عنوان هم افزایی توکوفرول ها کارآمد هستند. Taussky ابتدا این روش را برای پالایش روغن سویا به کار برد
منبع : https://is.gd/3kyiWB
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 10:03 بازدید : 29 نویسنده : سعادت

AMABIENTE Designcandles, candles handmade of the best rawmaterials ...

شکلات تعلیق متراکم از ذرات جامد است که شامل 60-70 60 قند و مواد جامد کاکائو بدون چربی است. تا همین اواخر ، به دلیل خاصیت چند منظوره شیرینی ، فله و ویژگی های بافتی که شکر به محصولات ارائه می دهد ، بندرت به عنوان یک محصول بدون قند تولید می شد. مصرف کنندگان امروزی نگران میزان بالای قند ، کالری و اثرات ضد ویروس در محصولات شیرینی پزی هستند ، از این رو محبوبیت محصولات "سبک" و "عاری از قند" را افزایش می دهد. توسعه شکلات های بدون قند بسیار چالش برانگیز است زیرا نیاز به جایگزینی همه قندها است. درک عمیق از کاربرد شیرین کننده های جایگزین و پلیمرهای کربوهیدرات به عنوان مواد تشکیل دهنده شکلات بدون قند از این رو کاربردهای صنعتی قابل توجهی خواهد داشت

نکات برجسته

مکانیسم های تشکیل EC در نوشیدنی های الکلی روشن شد.

این روشهای سنتی و همچنین چندین روش جدید از بین بردن EC معرفی شدند.

مزایا و مضرات روشهای ذکر شده با یکدیگر مقایسه شد.

موضوعات مختلفی در رابطه با توسعه اقدامات برای از بین بردن EC بررسی شده است.

اتیل کاربامات (EC) یک ترکیب بالقوه سرطان زا است که به طور گسترده در نوشیدنی های الکلی یافت می شود. به دلیل سمیت ، سرطان زایی و جهانی بودن ، EC در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش ها در صنعت نوشیدنی های الکلی است. روشهای زیادی برای کاهش سطح EC بررسی شده است ، که شامل فن آوریهای مهندسی فیزیکی ، شیمیایی ، آنزیمی و متابولیک می باشد. این بررسی بر روشهای سنتی و همچنین چندین روش جدید متمرکز است. علاوه بر این ، با مقایسه مزایا و مضرات این روشها ، موضوعات مختلفی در رابطه با توسعه اقدامات برای از بین بردن EC در مشروبات الکلی در مقیاس آزمایشگاهی و مقیاس صنعتی مطرح می شود.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 14:58 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

این جلسه به شما این امکان را می دهد تا مزایا و محدودیت های نسبی فرآیند و محصولات انتخاب شده را در مقایسه با سایر انواع فرآیندها یا محصولات شرح دهید. همچنین این امکان را برای شما فراهم کرده است که اصول به کار رفته در حفظ مواد غذایی انتخاب شده و یا بهبود کیفیت غذا را توصیف کنید. برای توصیف به صورت گسترده ، مراحل استفاده از محصول را نشان می دهد.

 

اصول حفظ / پردازش

 

جلسات انتخاب فناوری در مورد فساد و نگهداری مورد بررسی قرار گرفت تا شما را از یادآوری مکانیسم های مورد استفاده در حفظ غذاها (استفاده از گرما ، درجه حرارت پایین ، محتوای کم آب یا مواد نگهدارنده شیمیایی شامل نمک ، شکر یا سایر مواد شیمیایی) یادآوری کنید.

 

شما برای محصول مورد نظر خود به اصل (های) حفظ توجه داشتید.

 

شما با جزئیات بیشتر درباره مفاهیمی که برای اولین بار در جلسات انتخاب فناوری در رابطه با کیفیت غذا (رنگ ، طعم ، بافت ، کیفیت مواد غذایی و غیره) ، فساد میکروبی ، خراب شدن آنزیمی و وخامت شیمیایی مانند خشکی ، مطرح شده است.

 

شما در مورد مزایا و محدودیت های کلی فرآیندهای مختلفی که در رابطه با فاکتورهایی انتخاب کرده اید ، بحث کرده اید:

 

· تقاضای درک شده ، رقابت ، در دسترس بودن مواد اولیه؛

· ارزش افزوده به غذاها.

· حجم تولید مورد نیاز برای سودآوری؛

صلاحیت فنی مورد نیاز؛

عمر مفید و تأثیر آن بر روشهای بازاریابی و توزیع؛

· سرمایه گذاری مورد نیاز ، انواع تجهیزات؛

· هزینه های عملیاتی؛

· سوخت و انرژی مورد نیاز

طرح کلی روند

 

در این جلسه مروری گسترده درباره مراحل درگیر فرآیند شما (انتخاب مواد اولیه ، فرآوری ، بسته بندی و غیره) صورت گرفت.

 

 

انتخاب و تهیه مواد اولیه

اهداف:

 

برای اینکه شرکت کنندگان بتوانند مواد اولیه و مواد جزئی مورد نیاز برای تولید محصول خود را لیست کنند.

 

 

 

 

برای اینکه آنها را قادر به توصیف معیارهای کیفیت و روشهای مورد استفاده برای کنترل کیفیت مواد اولیه کنند.

 

 

 

 

برای اینکه آنها بتوانند مقدار مواد اولیه مورد نیاز را محاسبه کنند.

 

 

 

 

برای تولید وزن واحد محصول آنها.

 

 

Preparation of fluorinated/silanised polyacrylates amphiphilic ...

1. نوع (ها) مواد اولیه 

از شرکت کنندگان بخواهید مقدار مواد اولیه و مواد جزئی مورد استفاده برای مقدار مشخصی (مثلاً 10 کیلوگرم) از محصول خود را لیست کنند. قبل از جلسه ، اطلاعات مربوط به کتابچه راهنمای فناوری را خلاصه کنید تا در صورت لزوم به آنها کمک کنید.

 

از آنها بخواهید تا شناسایی کنند که کدام ترکیبات بیشترین تأثیر را در کیفیت محصول نهایی خود دارند. تأثیر استفاده از نصف مقدار اعلام شده چه تأثیری خواهد داشت؟ از این تمرین به عنوان مقدمه ای برای شناسایی خصوصیات کیفیت مواد غذایی و استفاده از روشهای کنترل کیفیت استفاده کنید.

2. کیفیت مورد نیاز 

از شرکت کنندگان بخواهید با تهیه مشخصات نمونه برای تهیه کننده / بازرگان ، مشخصات اصلی کیفیت مورد نیاز مواد اولیه را برای محصول خود ذکر کنند. در صورت استفاده از نمونه هایی از مواد اولیه مرغوب و بی کیفیت برای نشان دادن نیاز به مشخصات کیفیت استفاده کنید.

از شرکت کنندگان (مثلاً در یک تمرین گروهی یا سندیکایی) بخواهید که در صورت وجود تغییر عمده در کیفیت ماده اصلی ، تأثیر دقیقی بر محصول نهایی آنها بگذارند.

مفهوم نقاط کنترل را توضیح دهید و بحث ها را با هم ترسیم کنید تا به شرکت کنندگان نشان دهد که نقاط کنترل در فرآیندهای خود را مشخص کرده اند. در مورد اهمیت QC روتین در اطمینان از تولید یک محصول یکنواخت در هر روز بحث کنید. از شرکت کنندگان بخواهید روش هایی را برای کنترل کیفیت مواد غذایی در نقاط کنترل مشخص شده برای محصولات خود (مثلاً ورزش گروهی) شرح دهند.

نکات اصلی را در یک صفحه نمایش خلاصه خلاصه کنید و بحث را برای بیان پیامدهای زیر هدایت کنید:

· هزینه ها در مقابل مزایای روشهای کنترل کیفیت؛

· استفاده از مشخصات كيفي كه با تأمين كنندگان منظم توافق شده باشد.

3. مقدار مورد نیاز 

به شرکت کنندگان نشان دهید که چگونه محاسبه درصد عملکرد در هنگام تهیه مواد اولیه (جزء 1) برای تعیین مقدار مواد اولیه مورد نیاز و قیمت واقعی مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

از شرکت کنندگان بخواهید که در پوست گروه ها کار کنند تا میوه ها را پوست بریزند و از بین ببرند و بازده درصد را محاسبه کنند. هزینه خرید میوه را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید و از آنها بخواهید که هزینه واقعی میوه قابل استفاده را به تفصیل در مورد شماره 1 محاسبه کنند.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 11:52 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

Pictures of Foods That Lower Blood Pressure

تعداد زیادی از غذاها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود با میوه ، سبزیجات ، پروتئین با کیفیت و سایر غذاهای کامل ، وعده های غذایی متنوع ، متنوع و مناسب برای شما خواهید داشت.

 میوه ها و توت ها

میوه ها و انواع توت ها از محبوب ترین غذاهای بهداشتی جهان هستند.

این غذاهای شیرین و مغذی بسیار ساده در رژیم غذایی شما گنجانیده شده است زیرا به مقدار کمی و بدون آماده سازی نیاز دارند.

سیب

سیب سرشار از فیبر ، ویتامین C و آنتی اکسیدان های بیشمار است. اگر خودتان بین وعده های غذایی گرسنه باشید ، آنها بسیار پر می شوند و میان وعده ای عالی درست می کنند.

 آووکادو

آووکادو با اکثر میوه ها متفاوت است زیرا به جای کربوهیدرات از چربی های سالم پر شده اند. نه تنها از نظر خامه ای و خوشمزه بلکه فیبر ، پتاسیم و ویتامین C نیز سرشار هستند.

موز

موزها جزو بهترین منابع پتاسیم جهان هستند. آنها همچنین از نظر ویتامین B6 و فیبر بسیار مناسب و قابل حمل هستند.

زغال اخته

زغال اخته نه تنها خوشمزه است بلکه در بین منابع قدرتمند آنتی اکسیدان ها در جهان نیز موجود است.

 پرتقال

پرتقال به دلیل داشتن ویتامین C به خوبی شناخته شده است. علاوه بر این ، آنها فیبر و آنتی اکسیدان زیادی دارند.

 

توت فرنگی

توت فرنگی از نظر کربوهیدرات و کالری بسیار مغذی و کم است.

آنها دارای ویتامین C ، فیبر و منگنز هستند و احتمالاً جزو خوشمزه ترین غذاهای موجود هستند.

میوه های سالم دیگر

سایر میوه ها و انواع توت ها شامل گیلاس ، انگور ، گریپ فروت ، کیوی ، لیمو ، انبه ، خربزه ، زیتون ، هلو ، گلابی ، آناناس ، آلو و تمشک است.

تخم مرغ

تخم مرغ یکی از مواد مغذی موجود در کره زمین است.

آنها قبلاً به دلیل داشتن کلسترول زیاد مورد استفاده قرار گرفته بودند ، اما مطالعات جدید نشان می داد که آنها کاملاً بی خطر و سالم هستند 

 گوشت

گوشت پخته نشده و بدون پخته ، یکی از مواد مغذی غذایی است که می توانید بخورید.

گوشت بدون چربی

گوشت گاو ناب یکی از بهترین منابع پروتئین موجود و دارای آهن بسیار قابل دسترسی است. در صورت رژیم کم کربوهیدرات ، انتخاب برش های چربی خوب است.

 سینه مرغ

پستان مرغ از نظر چربی و کالری کم است اما پروتئین بسیار بالایی دارد. این منبع عالی بسیاری از مواد مغذی است. اگر نخواهید خورد بسیاری از کربوهیدرات ها را بخورید ، مجدداً برش های مرغ را بخورید.

 بره

بره ها معمولاً چمن هستند و گوشت آنها به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 بسیار زیاد است.

 آجیل و دانه

علیرغم داشتن چربی و کالری زیاد ، آجیل و دانه ها ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کنند (منبع 3Trusted ، منبع 4Trusted).

این غذاها کاملاً پرخاصیت ، پر و پر از مواد مغذی مهمی هستند که بسیاری از افراد به اندازه کافی از جمله منیزیم و ویتامین E از آن استفاده نمی کنند.

آنها تقریباً نیازی به آماده سازی ندارند ، بنابراین می توان به روال شما اضافه کرد.

 بادام

بادام یک مهره محبوب است که دارای ویتامین E ، آنتی اکسیدان ها ، منیزیم و فیبر است. مطالعات نشان می دهد که بادام می تواند به شما در کاهش وزن و بهبود سلامت متابولیک کمک کند (منبع 5Trusted).

 دانه چیا

دانه های چیا از جمله مواد مغذی پر چرب موجود در کره زمین هستند. یک اونس واحد (28 گرم) حاوی 11 گرم فیبر و مقادیر قابل توجهی منیزیم ، منگنز ، کلسیم و سایر مواد مغذی دیگر است.

 نارگیل

نارگیل ها با فیبر و اسیدهای چرب قدرتمند به نام تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCTs) پر شده اند.

 آجیل ماکادامیا

آجیل های ماکادامیا بسیار خوشمزه هستند. از نظر چربیهای اشباع نشده بسیار کم و در اسیدهای چرب امگا 6 از سایر آجیل ها پایین تر هستند.

گردو

گردو بسیار مغذی و دارای فیبر و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است.

سبزیجات

کالری موجود در کالری ، سبزیجات جزء متمرکزترین منابع مغذی جهان هستند.

تنوع گسترده ای در دسترس است ، و بهتر است هر روز انواع مختلفی مصرف کنید.

مارچوبه

مارچوبه یک سبزی محبوب است. از نظر کالری و کالری بسیار کم است اما ویتامین K پر شده است.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 10:18 بازدید : 22 نویسنده : سعادت

روغن هسته انگور

 
 
 
  • خواص ضد التهابی و وجود مقادیر بالای اسید لینولئیک.
  • حاوی مقادیر بالای ویتامین E است.
  • حاوی امگا ۶ بوده که سبب افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.
  • فروش روغن هسته انگور
شواهدی وجود دارد که نشان می دهد عصاره دانه انگور برای تعدادی از شرایط قلبی عروقی مفید است. عصاره دانه انگور ممکن است به نوعی گردش خون ضعیف (نارسایی مزمن وریدی) و کلسترول بالا کمک کند. عصاره دانه انگور همچنین تورم ناشی از آسیب را کاهش می دهد و به بیماری های چشمی مرتبط با دیابت کمک می کند.
بسیاری از افراد به عصاره دانه انگور علاقه مند هستند زیرا حاوی آنتی اکسیدان است. اینها موادی هستند که سلول ها را از آسیب محافظت می کنند و ممکن است به جلوگیری از بسیاری از بیماری ها کمک کنند. با این حال ، هنوز خیلی زود است بگوییم که آیا خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره دانه انگور برای مردم سودمند است یا خیر. محققان در حال مطالعه عصاره دانه انگور هستند تا ببینند آیا این ممکن است خطرات برخی از سرطان ها را کاهش دهد. در حال حاضر ، شواهد مشخص نیست.
عصاره دانه انگور برای استفاده در بسیاری از شرایط دیگر - از PMS گرفته تا آسیب پوستی تا بهبود زخم - مورد مطالعه قرار گرفته است ، اما نتایج بی نتیجه بوده است.
چه مقدار عصاره دانه انگور را باید مصرف کنید؟
هیچ دوز کاملاً مشخص عصاره دانه انگور وجود ندارد. دوزهای بین 100-300 میلی گرم در روز در مطالعات استفاده شده و در بعضی از کشورهای اروپایی تجویز می شود. هیچ کس نمی داند بالاترین دوز بی خطر چیست.
خطرات مصرف عصاره دانه انگور چیست؟
اثرات جانبی. عصاره دانه انگور به طور کلی بی خطر تلقی می شود. عوارض جانبی ممکن است شامل سردرد ، خارش پوست سر ، سرگیجه و حالت تهوع باشد.
خطرات افرادی که به انگور حساسیت دارند نباید از عصاره دانه انگور استفاده کنند. اگر اختلال خونریزی یا فشار خون بالا دارید ، قبل از شروع استفاده از عصاره دانه انگور با پزشک خود مشورت کنید.
فعل و انفعالات. اگر مرتباً هر دارویی مصرف می کنید ، قبل از شروع استفاده از عصاره انگور با پزشک خود مشورت کنید. این بیماری می تواند با داروهایی مانند رقیق کننده خون ، مسکن های ضد درد NSAID (مانند آسپرین ، Advil و Aleve) ، داروهای قلبی خاص ، درمان سرطان و سایر موارد ارتباط برقرار کند.
با توجه به فقدان شواهد در مورد ایمنی آن ، عصاره دانه انگور برای کودکان یا برای خانم هایی که باردار هستند یا شیر می خورند توصیه نمی شود.
منبع : https://is.gd/xdZOnw
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 9:52 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

 

Anxious Or Feeling Depressed? Pump Up With These 5 Wonder Foods

تغذیه کافی برای جنبه های بی شماری از عملکرد مغز مورد نیاز است. کیفیت پایین رژیم غذایی ، همه جا در ایالات متحده ، ممکن است یک عامل خطر قابل تغییر برای افسردگی باشد. هدف بررسی و تركیب دانش دانش فعلی در مورد نقش تغذیه در افسردگی و پرداختن به پیامدهای مربوط به زنان در سن باروری بود. وضعیت نامناسب اسید چرب امگا 3 خطر افسردگی را افزایش می دهد. از روغن ماهی و مکمل های اسید فولیک برای درمان موفقیت آمیز افسردگی استفاده شده است. کمبود فولات باعث کاهش پاسخ به داروهای ضد افسردگی می شود. کمبودهای فولات ، ویتامین B12 ، آهن ، روی و سلنیوم نسبت به افراد بدون افسردگی بیشتر در بین افسرده ها دیده می شود. آنتی اکسیدان های غذایی در رابطه با افسردگی به شدت مورد مطالعه قرار نگرفته است. زنان در سن باروری به ویژه در برابر اثرات سوء تغذیه ضعیف بر خلق و خوی آسیب پذیر هستند زیرا بارداری و شیردهی مهمترین عامل تحریک کننده تغذیه ای بدن هستند. کاهش ذخایر مواد مغذی در طول دوران بارداری و عدم بهبودی پس از زایمان ممکن است خطر افسردگی زن را افزایش دهد. برای روشن شدن نقش تغذیه در پاتوفیزیولوژی افسردگی در زنان پیرزن ، مطالعات آینده نگر لازم است. توجه بیشتر به فاكتورهای تغذیه ای در سلامت روان ضروری است با توجه به اینكه مداخلات تغذیه ای می توانند برای بیماران ارزان قیمت ، ایمن ، آسان و به طور كلی قابل قبول باشند.

ارتباط بین اختلالات فولات و عصب روانی از مشاهدات بالینی و درک بیشتر از نقش فولات در مسیرهای مهم متابولیک مغز استنباط شده است. علائم افسردگی شایع ترین تظاهرات عصبی روانی کمبود فولات است. در مقابل ، سطح سرمی کم و ناقص سرم یا گلبولهای قرمز خون در 15-38٪ از بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی تشخیص داده شده است. اخیراً ، سطح فولات کم به واکنش ضدافسردگی ضعیف تر به مهار کننده های انتخاب مجدد سروتونین مرتبط است. عوامل موثر در سطح پایین فولات سرم در بیماران افسرده و همچنین شرایطی که فولات و مشتقات آن ممکن است در داروسازی ضد افسردگی نقش داشته باشند باید بیشتر روشن شود.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 14:13 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

Newspaper Style Food Menus by guper | GraphicRiver

Uber Eats سهم خود را برای پشتیبانی از رستوران های متعلق به سیاه پوست انجام می دهد.

مردم در سراسر ایالات متحده در برابر همبستگی با معترضین که خواستار تغییر هستند ایستاده اند. بسیاری از مشاغل غذایی در سراسر کشور نیز پشتیبانی خود را ارائه می دهند ،

در نامه ای به مشتریان ،با کمک هزینه های تحویل کمک می کند تا به مشاغل متعلق به سیاه پوست در جوامع سراسر کشور کمک کند. نکته بهتر این است که تبلیغات تا پایان سال انجام شود ، بنابراین اگر می خواهید حمایت خود را نشان دهید ، می توانید از یک رستوران محلی سیاه متعلق به محلی برای بقیه سال 2020 لذت ببرید.

مهمتر از آن ،تخفیف های مسافرتی را به مشاغل متعلق به سیاه پوستان و اهدا 1 میلیون دلار به ابتکار عمل عدالت برابر و مرکز سیاست های عدالت اهدا خواهد کرد. دارا خسروشاهی ، مدیرعامل Uber Eats با ارسال نامه ای به ایمیل خود پایان داد: "ما می دانیم که این کافی نیست. تازمانی که عدالت نژادی واقعی را نبینیم ، کافی نخواهد بود. اما ما قصد داریم به منظور بهبود ، یادگیری و رشد به عنوان یک شرکت روز و روز کار کنیم. "

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 10:13 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

Food Industry Related Articles | Urban Cultivator

با همه مقالات و ویژگی های تعاملی متمرکز بر غذایی که می خورید ، اطلاعات جدیدی را درباره سلامتی کسب کنید و در آخرین اخبار سلامتی به روز شوید. در مورد این موضوع جالب بیشتر بدانید زیرا دانشمندان و پزشکان همچنان به کشفهای شگفت انگیز در مورد غذا می پردازند.

پزشکان می گویند ، رژیم غذایی ناخواسته نوجوانان او را به نابینایی تبدیل کرده است

رژیم غذایی سخت سیب زمینی نوجوان ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس و سایر غذاهای آشامیدنی به آرامی باعث نابینایی او شد.

برخی ویتامین ها و مواد معدنی با خطر کمتری در مرگ زودرس ارتباط دارند ، اما تنها در صورت وجود مواد مغذی از مواد غذایی ، نه مکمل ها.

بسیاری از افرادی که ادعا می کنند آلرژی غذایی دارند در واقع نیستند

رژیم غذایی کم کربوهیدنتان شما را نخواهد کشت ، اما احتمالاً ایده خوبی نیست

یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی کم کربوهیدرات می تواند کشنده باشد ، اما یک متخصص تغذیه گفت افراد باید شک داشته باشند.

برش های نان گندم کامل.

خوردن برخی از کربوهیدرات ها ، اما خیلی زیاد نیست ، می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تری داشته باشید

خوردن کربوهیدرات در حد اعتدال ممکن است برای تقویت طول عمر بهترین باشد.

یک مطالعه جدید برخی ادعاهای هشدار دهنده راجع به رابطه بین مصرف گوشت پخته شده و شیدایی دو قطبی ایجاد می کند ، اما تحقیقات بیشتری لازم است.

سه نان با مخلوط های مختلف گندم چهار و از سمت چپ به راست ، 30 درصد ، 10 درصد و پودر کریکت صفر درصد تولید می شود. از پودر کریکت بیشتر استفاده می شد ، رنگ آن تیره تر است.

نان های ساخته شده از جیرک پودری ممکن است با اسپورهای باکتریایی بارگیری شوند

این یک مشکل اساسی برای نان غذایی بسیار مغذی است.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 9:44 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

 

روغن بادام تلخ

 
 
 
  • روغن بادام تلخ از نوعی درخت بادام حاصل می شود.
  • سرشار از چربی های سالم.
  • حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است.

بادام نوعی آشنای مغز است. بسته به نوع درختی که تولید می کند ، می توانند شیرین یا تلخ باشند. بادام شیرین از یک نوع درخت بادام (Prunus amygdalus var. dulcis) تولید می شود و حاوی مواد شیمیایی سمی نیست. بادام تلخ از نوع دیگری از درخت بادام (Prunus amygdalus var. amara) حاصل می شود و حاوی مواد شیمیایی سمی است.

مردم برای شرایطی مانند علائم کششی ، اسپاسم ، درد و سرفه از بادام تلخ استفاده می کنند ، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد استفاده نمی شود. استفاده از بادام تلخ نیز می تواند ناامن باشد.

روغنهای فرار "بادام تلخ" همچنین از سایر هسته های میوه ای مرتبط از جمله زردآلو (Prunus armeniaca) ، هلو (Prunus persica) و آلو (Prunus domestica) تولید می شود. مشابه روغن بادام تلخ ، این روغنهای فرار سمی تلقی می شوند.

بادام در اصل در خاورمیانه پرورش داده می شد. امروز ، کالیفرنیا بزرگترین تولید کننده بادام در جهان است. تولید بادام کالیفرنیا در 20 سال گذشته دو برابر شده است. به این دلیل است که بیشتر و بیشتر مردم از مزایای سلامتی آگاه می شوند. انجمن قلب آمریکا بادام را برای چربی های سالم قلب آنها توصیه می کند.

روغن بادام چیست؟

تقریبا نیمی از وزن بادام خشک شده روغن است. بادام رسیده را فشار دهید تا روغن با حداقل حرارت استخراج شود.

این روغن بادام تصفیه نشده از مواد مغذی و طعم روغن محافظت می کند. گرمای بالا و گاهی اوقات مواد شیمیایی برای ایجاد روغن بادام تصفیه شده استفاده می شود

 منبع : https://is.gd/fD93aV

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 9:37 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

Healthy eating pyramid

تغذیه سالم

در میان همه گیری های COVID-19 ، خوردن غذای سالم بخش مهمی از حفظ سلامتی شما است. در حالی که هیچ غذای خاصی وجود ندارد که بتواند از شما در برابر ویروس محافظت کند ، یک رژیم غذایی مغذی می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده یا در مقابله با علائم به شما کمک کند. شاید نتوانید وعده های غذایی خود را با دوستان و عزیزان به اشتراک بگذارید ، اما روش های بسیار دیگری برای خوب غذا خوردن و حمایت از سلامتی شما در این زمان دشوار وجود دارد.

یک رژیم غذایی سالم چیست؟

خوردن یک رژیم غذایی سالم به معنای محدودیت های دقیق نیست ، لاغر ماندن غیر واقعی و یا محروم کردن خود از غذاهایی که دوست دارید. در عوض ، این در مورد احساس عالی بودن ، داشتن انرژی بیشتر ، بهبود سلامتی و تقویت روحیه شما است.

خوردن سالم لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد. اگر احساس ناراحتی از تمام توصیه های متضاد در مورد تغذیه و رژیم در آنجا ، شما تنها نیستید. به نظر می رسد برای هر متخصص که به شما می گوید غذای خاصی برای شما مفید است ، حرف دیگری را دقیقاً برعکس پیدا خواهید کرد. حقیقت این است که در حالی که نشان داده شده است برخی از غذاهای خاص یا مواد مغذی تأثیر مفیدی بر خلق و خوی دارند ، این الگوی کلی رژیم غذایی شما از همه مهمتر است. سنگ بنای یک رژیم غذایی سالم باید جایگزین کردن مواد غذایی فرآوری شده با غذای واقعی در هر زمان ممکن باشد. خوردن مواد غذایی تا حد ممکن نزدیک به روشی که طبیعت از آن ساخته است می تواند تفاوت زیادی در نحوه فکر ، نگاه و احساس شما ایجاد کند.

با استفاده از این نکات ساده ، می توانید سردرگمی را برطرف کرده و یاد بگیرید که چگونه یک رژیم غذایی مقوی ، متنوع و مغذی ایجاد کنید - و به همان اندازه برای بدن تان مفید باشد.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 14:32 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

Lipid lore: Oils, fats and waxes

روغن ها و چربی ها در مواد آرایشی

علاوه بر آب ، چربی ها اساس بسیاری از محصولات آرایشی هستند. کرم ها ، لوسیون های بدن ، سرم ، مواد آرایشی ، مواد ضد عفونی کننده ، ژل های دوش و شامپو ... همه آنها ممکن است بیشتر یا کمتر از آنها را داشته باشند. برخی از اطلاعات دقیق ممکن است به کاربران کمک کند تا بین چهار خانواده اصلی مورد استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی ما را انتخاب کنند.

بسته به منشاء آنها ، چربی ها دارای خواص بسیار متفاوتی هستند - و ممکن است منجر به ایجاد موقعیتهای مختلف نامطلوب بالقوه شوند. حداقل بر روی پوست ، برای محیط زیست ، برای سلامتی ، مشابه نیستند! علاوه بر این ، هر یک از این خانواده ها ممکن است اشکالات خاص خود را داشته باشند.

روغنهای معدنی و مومها از روغن استخراج می شوند.

• استفاده از آنها

آنها در بسیاری از محصولات از طعم دهنده های ارزان قیمت هستند و دارای خواص مرطوب کننده بسیار خوبی هستند.

روغنهای معدنی و مومها به عنوان کلیه مشتقات روغن ، برای محیط زیست بسیار آلاینده هستند.

l.-shat با توجه به پالایش ، آنها از طبقه 3 طبقه بندی می شوند (موادی که هیچ کارسینوژن بر روی آنها نشان داده نشده است) توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) به کلاس 1 (مواد سرطان زا برای انسان) داده می شوند. آنهایی که در مواد آرایشی استفاده می شوند جزء پالایش شده ترین هستند ، از این رو جزو کمترین مواد سمی برای انسان نیستند.

اگرچه یک محصول آرایشی برای هضم غذا طراحی نشده است ، اما دانستن اینکه آنها در برخی از اندام ها مانند کبد ، غدد لنفاوی و طحال تجمع می کنند ، مصرف آنها ممکن است برای سلامتی مشکل ایجاد کند. به نظر می رسد این خطر اندک است ، اما واقعی است ، به عنوان مثال روغن های معدنی به عنوان مثال یک ماده مهم لب ها هستند. مقادیر مصرفی احتمالاً اندک است. با این حال ، ممکن است به دلیل کرم هایی که روی سینه های مادران جوان اعمال می شود ، آنها بسیار مهمتر باشند. هشدار از طرف دفتر بهداشت عمومی فدرال سوئیس به زنان شیرده صادر شده است ، زیرا این مواد توسط نوزادان می توانند به صورت خوراکی مصرف شوند.

 برای کاربردهای آرایشی ، از چربیهای معدنی برای خواص انسداد خود استفاده می شود: فیلم ضد نشتی که روی اپیدرم گذاشته اند برای حفظ رطوبت آن بسیار کارآمد است که ممکن است برای پوست های خشک بسیار مفید باشد. با این وجود ، آنها منافذ پوست را کاهش می دهند ، که ظاهر و لک های سر سیاه را کاهش می دهد ، یا در صورت استفاده اغلب از درماتیت طولانی مدت باعث ایجاد درماتیت می شود.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 12:27 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

Healthy Fats - Dr. Laura's Kitchen

قبلاً این بود که انواع چربی در رژیم غذایی رپ بدی پیدا کردند. اکنون ، اخبار بی شماری وجود دارد که از مزایای چربی آن حمایت می کنند. بنابراین ، در مورد چربی رژیم غذایی چیست؟ تأثیر چربی های مختلف بر سلامتی متفاوت است. برخی از چربی ها دارای مزایای سلامتی مثبت هستند. غذاهای بالاتر از چربی اشباع را با غذاهای بالاتر از چربیهای اشباع نشده جایگزین کنید. این را توییت کنید

یک برنامه غذایی مغذی به معنای بریدن تمام چربی ها نیست ، فقط تمرکز روی انواع سالم تر است. مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید؟ با انجام تغییرات کوچک شروع کنید. یک هدف کلی این است که 20 تا 35 درصد کل کالری روزانه خود را از چربی های سالم مانند چربی های اشباع نشده و اشباع نشده دریافت کنید و کمتر از 10 درصد کالری در روز از چربی های اشباع استفاده کنید.

امگا

چربی های امگا 3 نوعی اسید چرب غیر اشباع نشده است که ممکن است مزایای سلامتی ، مانند:

ترویج عملکردهای طبیعی مغز و سیستم عصبی

کاهش کلسترول و حمایت از سلامت قلب

محافظت در برابر بیماری خشکی چشم

کاهش التهاب در بدن

انواع مختلفی از اسیدهای چرب امگا 3 وجود دارد. بخش عمده ای از تحقیقات در رابطه با سلامت انسان روی سه امگا 3 است. نامهای علمی آنها ، که می تواند پیچش زبان باشد ، مربوط به ساختارهای شیمیایی است. بنابراین ، آنها اغلب با عبارات اختصاری سه حرفی به آنها اشاره می شوند:

ALA یا اسید آلفا لینولنیک

DHA یا اسید داکوزهگزانوئیک

EPA یا اسید ایکوزاپنتائنوئیک

بدن نمی تواند اسیدهای چرب امگا 3 را ایجاد کند ، بنابراین باید آنها را از طریق غذاهایی که می خورید دریافت کنید. برخی غذاها و نوشیدنی ها با امگا 3 نیز غنی شده اند. به عنوان مثال ، تخم مرغ ، شیر و نوشیدنی سویا ممکن است با امگا 3 تقویت شوند. بدن می تواند ALA دریافت شده از غذا را به DHA و EPA تبدیل کند. با این حال ، مقدار ساخته شده بسیار محدود است. بنابراین ، دریافت آن امگا از غذاهایی که می خورید نیز مهم است. ممکن است برخی از افراد از یک مکمل بهره مند شوند اما حتماً ابتدا با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی در مورد آن صحبت کنید.

ماهی چرب: حداقل دو بار در هفته از ماهی های حاوی چربی های امگا 3 استفاده کنید. به عنوان مثال ، ماهی قزل آلا ، شاه ماهی ، ساردین ، ​​ماهی قزل آلا دریاچه و ماهی خال مخالی آتلانتیک یا اقیانوس آرام.

گردو: گردو یک منبع گیاهی از اسیدهای چرب امگا 3 است. گردو را به غلات ، سالادها یا کلوچه ها اضافه کنید. روغن گردو را در سس سالاد و سس ها امتحان کنید.

بذر کتان: بدن شما نمی تواند بذر کتان را از بین ببرد تا به روغن حاوی امگا 3 برسد ، بنابراین برای به دست آوردن مزایای سلامتی ، تخم کتان را انتخاب کنید. آن را به غلات صبحانه ، ماست ، کالاهای پخته شده از جمله نان و کلوچه یا ظروف مخلوط و کباب اضافه کنید. یا روغن دانه کتان را روی آن بپزید یا آنرا برای پانسمان سالاد استفاده کنید.

دانه های چیا: این دانه های کوچک مملو از مواد مغذی است. علاوه بر امگا 3 ، آنها حاوی پروتئین ، فیبر رژیم غذایی و ویتامین ها و مواد معدنی هستند. آنها را در غلات ، سالادها و حتی کالاهای پخته شده خود قرار دهید.

دانه های کنف: این دانه ها نیز با امگا 3 و پروتئین بسته بندی می شوند. آنها را می توان به صورت خام ، پخته یا نان تست کرد.

تخم مرغ: به بعضی از مرغ ها خوراکی داده می شود که از نظر امگا 3 بسیار زیاد است ، بنابراین تخم مرغ آنها نیز حاوی بیشتر خواهد بود. هنگام خرید تخم مرغ ، برچسب بسته را بررسی کنید.

چربی های اشباع نشده

این چربی های سالم به افزایش HDL ، کلسترول "خوب" در بدن کمک می کنند. تعویض چربی های اشباع نشده یا اشباع نشده مانند روغن های گیاهی برای چربی های اشباع مانند کره و گوشت خوک ممکن است به کاهش کلسترول در بدن کمک کند. کلسترول یک ماده مومی است که می تواند رگ های خونی را تقویت و مسدود کند. رگهای خونی تنگ یا مسدود شده خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی را افزایش می دهد.

آجیل: علاوه بر چربی های سالم قلب ، آجیل منبع خوبی از پروتئین ، فیبر رژیم غذایی و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. فقط کافی است کنترل قسمت را در ذهن داشته باشید و فرمهای بدون کیفیت را انتخاب کنید. یک قسمت از آجیل برابر با 1 اونس است و تقریباً 160 تا 180 کالری را تأمین می کند. به جای چیپس یا سایر میان وعده های سرخ شده از یک مشت کوچک آجیل لذت ببرید.

روغن ها: به جای چربی های جامد از روغن هایی مانند زیتون و کانولا استفاده کنید (به عنوان مثال کره). از روغن در سس سالاد استفاده کنید یا از آن برای سبزیجات ، غذاهای دریایی ، مرغ ، گوشت ، توفو و تمپه استفاده کنید.

آووکادو: آووکادو نه تنها حاوی چربی اشباع نشده ، بلکه دارای فیبر رژیم غذایی ، پتاسیم و ویتامین ها (فولات و ویتامین های B6 ، C و E) نیز هست. سعی کنید آووکادو را به سالاد ، پیتزا ، سوپ ، سالسا ، تخم مرغ و ساندویچ اضافه کنید. از خوردن آووکادو روی نان تست برای صبحانه لذت ببرید.

کره بادام زمینی: تقریباً نیمی از چربی موجود در کره بادام زمینی چربی اشباع نشده است. در برابر اصرار برای از بین بردن روغن سالم قلب که از کره طبیعی بادام زمینی جدا شده است مقاومت کنید و آنرا مخلوط کنید.

دستور العمل های حاوی چربی های سالم

وب سایت آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی دارای مجموعه ای از دستور العمل های سالم ، از جمله گزینه های صبحانه ، ناهار و شام است. گزینه های میان وعده زیادی وجود دارد و حتی برای دندان شیرین شما رفتار می کند.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 11:22 بازدید : 21 نویسنده : سعادت

روغن جوجوبا

 
 
 
  • روغن جوجوبا از گیاه آن که بومی آمریکا است بدست می‌آید.
  • روغن آن از هسته دانه های قهوه‌ای آن بدست می‌آید.
  • بسیار پرکاربرد در زمینه آرایشی بهداشتی می باشد.
  • به اندازه کافی ملایم و به عنوان روغن حامل می توان استفاده کرد

کلمه "جوجوبا" (تلفظ هو-HO-ba) هم به گیاه کویر و هم به عصاره به دست آمده از دانه آن اشاره دارد. متأسفانه بسیاری از مردم و شرکت ها همچنان از جوجوبا به عنوان "روغن جوجوبا" یاد می کنند. در حقیقت ، جوجوبا نفت نیست ، و دلیل این را خواهید فهمید که چرا همچنان می خوانید.

ما تنها شرکتی در جهان هستیم که یک جوجوبا با کیفیت First Press تولید می کند. ما در مشخصات خود برای فشار دادن دانه جوجوبا بر کیفیت بیش از کمیت تأکید می کنیم. جوجوبا ما را با سرعت بیشتری به پوست جذب می کند و هیچ گونه باقی مانده چسبنده ای در پشت خود باقی نمی گذارد.

طبیعت گیاه

گیاهان بالغ جوجوبا چوبی هستند که بومی صحرای سونوران (یا گیلا) آریزونا ، شمال مکزیک و کالیفرنیای خشک است. جوجوبا با تغییر فصل ها برگهای خود را ریخته نمی شود.

گیاه جوجوبا دئودیزه است. جنس گیاهان جوجوبا را می توان تنها از گلهای آنها تشخیص داد. هنگام کاشت از بذر ، گیاهان جوجوبا برای تولید گل می توانند تا سه سال زمان ببرد.

گیاهان ماده از گل بذر تولید می کنند و گیاهان نر گرده افشان می کنند. برگهای جوجوبا یک شکل آیرودینامیکی دارند و یک اثر مارپیچی ایجاد می کنند که گرده های حاصل از باد از گل نر را به گل ماده می بخشد. در مزارع آمریکای شمالی و اسرائیل ، گرده افشانی معمولاً در ماه های فوریه و مارس انجام می شود. در آرژانتین ، پرو و ​​استرالیا ، گرده افشانی در بهار نیمکره جنوبی در اوت و سپتامبر رخ می دهد.

گل ماده گرده دار به یک کپسول سخت شده تبدیل می شود ، که حاوی یک یا چند دانه در حال رشد است. با رشد دانه در حال رشد کپسول ، دیواره کپسول به تدریج نازک تر می شود تا زمانی که خورشید آن را خشک کند. کپسول خشک شده آفتاب در نهایت باز می شود و دانه بلوغ به زمین می افتد.

بذر جوجوبا و عصاره آن

رنگ و شکل دانه های جوجوبا یادآور لوبیای قهوه است ، اما بررسی دقیق تفاوت های قابل توجهی را نشان می دهد. دانه های جوجوبا به مراتب بزرگتر است و اندازه و شکل آنها یکنواخت نیست.

تفاوت بین جوجوبا و قهوه بیشتر از عمق پوست است. از بین بیش از 350،000 گونه گیاهی شناسایی شده ، جوجوبا تنها موردی است که مقادیر قابل توجهی استرهای موم مایع را مانند استرهای ترمیم کننده طبیعی غددهای چربی انسان تولید می کند. استرهای جوجوبا ، با وزن مولکولی بالایی ، تقریباً کاملاً از اسیدهای زنجیره ای مستقیم و الکل تشکیل شده اند. اسیدها مخلوطی از ایکوزانوئیک و داکوزانوئیک هستند و مقادیر کمی پالمیتولیک و اولئیک دارند. الکلها از ائیکوزانول و داکوزانول تشکیل شده اند که مقادیر کمتری هگزاکوزانول و الکل هایی با وزن مولکولی پایین دارند.

منبع : https://is.gd/bJApl7

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399 زمان : 9:42 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎﺯرﮔﺎﻧﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞﺷﻬﺮ

وقتی تجارت را شروع می کنید ، سوالات زیادی وجود دارد. با وجود تمام اطلاعات موجود در آنجا ، تصمیم گیری برای شروع از کجا دشوار است. تعیین اهداف می تواند کمک کند ، اما اغلب معامله گران تازه کار نوع اشتباهی از اهداف را تعیین می کنند. به عنوان یک تاجر تازه کار ، اهداف اولیه شما باید به شما در نهايت کسب درآمد کمک کند ، اما کسب درآمد نباید هدف شما باشد. در عوض ، تصمیم بگیرید اهداف اولیه خود را در مورد روند و تقلید از صفات معامله گران حرفه ای انجام دهید.

اهداف خود را در مورد روند انجام دهید ، نه نتیجه

در ابتدا ، معامله گران می خواهند در مورد اعداد هدف بگیرند: "من روزانه 1٪ سرمایه 30،000 دلاری خودم را" یا "من 30٪ در سال می سازم." اگرچه به نظر ساده می رسد ، برای رسیدن به اهداف مشخص یا درصدی به دلار ، باید رویكرد بازار خود را اصلاح كنید و نظم و انضباط خود را تیز كنید. با فرو رفتن به بازار و انتظار برای به دست آوردن مقدار مشخصی از پول ، رسیدن به هدف در طولانی مدت تقریبا غیرممکن می شود. این نوع اهداف ، معامله گر را ملزم به درک واقعی از توانایی ها (و محدودیت ها) برنامه تجارت مورد استفاده خود می کند ، نه فقط فکر کنید که آنها را درک می کنند.

با توجه به روشی که استفاده می شود ، رسیدن به یک دلار یا درصد درصد غیرممکن است اما ممکن است معتبر باشد و بازده خوبی را فراهم کند. بنابراین ، تاجر یا باید در تلاش برای یافتن بازده بیشتر ، استراتژی را رها کند یا از آن منحرف شود. برای بسیاری از معامله گران این یک چرخه بی پایان از ترک استراتژی پس از استراتژی می شود. با نگاهی به نمودارها در بینش ، تجارت آسان به نظر می رسد ، اما کسانی که تجارت می دانند سخت تر از آن است که به نظر می رسد. معامله گران تازه کار نه تنها باید در مورد بازارها بلکه در مورد خودشان نیز آگاه باشند.

درست مانند هر مشاغل دیگر ، برای تبدیل شدن به یک معامله گر خوب باید روی یک فرآیند محکم متمرکز شوید. نتایج فوراً به نتیجه نمی رسند. بیشتر مشاغل نیاز به زمان کمی قبل از سودآوری دارند و بسیاری از مشاغل کاملاً شکست می خورند. معاملات متفاوت نیست. بدون درک چگونگی عملکرد بازارها و ایجاد یک روند برنده ، نتایج مبتنی بر شانس است نه مهارت.

همیشه یک برنامه داشته باشید

در مدرسه تجارت به شما آموزش داده می شود که برای شروع یک تجارت به یک برنامه کاری نیاز دارید. تجارت یک تجارت است. بنابراین ، هر بار که تجارت می کنید باید طبق برنامه ای متفکر و حساب شده معامله کنید.

این برنامه باید شامل نحوه ورود و خروج معاملات و نحوه مدیریت پول باشد. این طرح باید کاملاً مفصل باشد و بازارهایی را که معامله می شود ، تشریح کند ، پارامترهای ریسک ، در صورت استفاده از فیلترها بر روی سیگنالهای تجاری ، چه چیزی سیگنال تجارت و خروج ، اندازه موقعیت ، چه محیطهای بازار را معامله می کند و چگونه خواهد بود. تعیین شده ، مانند دامنه یا روند.

به خصوص وقتی مبلغی خاص دلار هدف باشد ، معامله گران حتی در صورت عدم وجود فرصت برای رسیدن به آن هدف فشار می آورند. بازار فرصت های معاملاتی احتمالی را در همه زمان ها ارائه نمی دهد ، غالباً شما بسیار بهتر از نشستن روی دستان خود و یا تماشای تلویزیون خواهید بود. این در بیشتر افراد مناسب نیست. آنها می خواهند به طور مداوم کاری انجام دهند. در بازارها ، این می تواند به آرامی (یا به سرعت) سودهای حاصل از آن در زمان معاملاتی خوب را از بین ببرد.

تجارت در مواقع کند و یا انجام معاملات غیرمترقبه خارج از محدوده این طرح ، موضوعی مشترک است که شایسته توجه ویژه است. یکی از اهداف خود را تا حد ممکن نظم دهید و فقط به تجارتهایی بپردازید که در این برنامه مشخص شده است.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 14:27 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

Capture lost Shopify sales with In Stock Notifications | Back in ...هشدارهای محصول

شما می توانید مشتریان خود را فعال کنید تا از طریق ایمیل به دو نوع هشدار مشتری مشترک شوند: هشدارهای تغییر قیمت و هشدارهای موجودی. برای هر نوع هشدار ، انتخاب کنید که کاربران را برای عضویت در آن فعال کنید ، و قالب ایمیل مورد استفاده را انتخاب کنید. همچنین ، یک نام نمایشگر فرستنده را انتخاب کنید ، که برای هر دو نوع هشدار کاربرد دارد.
هنگامی که هشدارهای تغییر قیمت فعال می شوند ، پیوند "ثبت نام در هشدار قیمت" در هر صفحه محصول ظاهر می شود. مشتریان می توانند برای عضویت در هشدارهای مربوط به محصول ، روی پیوند کلیک کنند. از مهمانان خواسته می شود با فروشگاه شما یک حساب کاربری باز کنند. هر زمان که قیمت تغییر کند یا محصول خاص ادامه یابد ، هرکسی که ثبت نام کرده است تا از آن مطلع شود ، هشدار ایمیل دریافت می کند.
هشدار موجودی پیوندی را ایجاد می کند به نام "ثبت نام کنید تا وقتی این محصول در انبار موجود است" برای هر کالایی که موجود نیست ، مطلع شوید. مشتریان می توانند برای عضویت در هشدار ، روی پیوند کلیک کنند. هنگامی که محصول در انبار موجود است ، مشتریان اعلان ایمیل را مبنی بر موجود بودن محصول دریافت می کنند. محصولات دارای هشدار ، یک برگه هشدارهای محصول در پانل اطلاعات مربوط به محصول دارند که  آگاهی برند خود را بسازید
خدمات عالی مشتری باید با ارتباطات عالی و باکیفیت هماهنگ باشد که شما را در جایگاه یک متخصص در صنعت قرار دهد.
ارزش افزوده را در محتوایی که به اشتراک می گذارید ، به شکل مثال مقالات پایه دانش ، نکات ، ترفندها ، به روزرسانی خدمات و پیشنهادات ویژه می تواند مشتریان شما را راضی ، خوشحال و بیش از همه وفادار نگه دارد.
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 12:26 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

Word Writing Text Digital Connections. Business Photo Showcasing ...

 

ما به دو معنی متمایز برای کلمه "سخت" ، همراه با کلمات مخالف "نرم" و "آسان" می پردازیم. طبق معمول ، ما به تاریخچه این کلمات و کلمات مرتبط با سایر زبان ها نگاه می کنیم. سپس حلقه را با پیدا کردن کلمات اضافی به زبان انگلیسی که از نزدیک با کلمات خارجی مرتبط هستند ، کامل می کنیم

در انگلیسی از کلمه "سخت" استفاده می کنیم به معنای چیزهای کاملاً متفاوت. ممکن است ما به "سطح سخت" ، "تست سخت" ، "باران سخت" ، "کارگر سخت" ، "واقعیت سخت" ، "سرو سخت" یا "آب سخت" اشاره کنیم - و در هر حالت کلمه به معنی چیز دیگری است. اگر در هرکدام از این مثال ها مجبور بودیم مترادف "سخت" را جایگزین کنیم ، احتمالاً در هر مورد از کلمه ای متفاوت استفاده می کردیم - مانند "محکم" ، "دشوار" ، "سنگین" ، "کوشا" ، "اثبات" ، "الکلی" و "مینرال معدنی".

بعضی اوقات با ذکر مخالف آن ، معنی یک کلمه را روشن می کنیم. احتمالاً نقطه مقابل "سخت" را "نرم" می دانید - در این صورت برخی از مترادفهای "سخت" "محکم" و "محکم" خواهند بود. اما در شرایط خاصی ، ممکن است بگویید که نقطه مقابل "سخت" "آسان" است - و در این حالت ، مترادف "سخت" "دشوار" خواهد بود. جفت های "سخت / نرم" و "سخت / آسان" دو روش معمول استفاده از کلمه "سخت" را تعریف می کنند.

کلمه "سخت" مدت زمان طولانی بخشی از زبان انگلیسی بوده است. همین کلمه ، با همان املای (سخت) ، در انگلیسی قدیمی نیز یافت می شود ، اگرچه این کلمه نیز می تواند به صورت املا شنیده شود. در هلندی مدرن کلمه مربوطه سخت است ، دقیقاً مشابه انگلیسی. در آلمانی مدرن کلمه hart است. به عنوان مثال ، کلمه آلمانی steinhart به معنی "سنگ سخت" یا "سنگ سخت" است. در هر سه زبان این کلمه ، اساساً برای مدت زمان طولانی بدون تغییر مانده است. در مورد زبان های اسکاندیناوی ، که از ریشه های آلمانی قدیمی نیز به دست می آید ، همین مسئله صادق است. در نروژی این کلمه سخت است ، در زبان سوئدی hård ، و در دانمارکی hårdt است. ممکن است بگویید که این یک کلمه سخت برای تغییر بوده است! (اما توجه داشته باشید که این تغییر بین دو معنای اصلی "سخت" ، از "جامد" به "دشوار" است.)

برای ترجمه کلمه "سخت" به زبان دیگر ، ابتدا مفید است که تصمیم بگیرید واقعاً منظور شما چیست. آیا سعی می کنید "محکم" را پیشنهاد کنید ، یا سعی دارید "دشوار" بگویید؟ این دو معنی در بسیاری از زبان ها ترجمه های متفاوتی دارند. اگر معنی "محکم" یا "محکم" باشد ، کلمه مربوطه به زبان فرانسوی dur و کلمه اسپانیایی دوو است. این کلمه در ایتالیایی یا پرتغالی نیز به صورت دوو است. همه این کلمات از dūrus ، کلمه لاتین "سخت" گرفته شده است. کلمه انگلیسی ما "دوام" از کلمه فرانسوی قدیمی با دوام - به معنای ماندگار یا سخت - که به معنی کلمه لاتین dūrāre - به معنی ماندگاری یا سفت شدن است - می آید که به نوبه خود به همان ریشه لاتین drus باز می گردد. کلمه انگلیسی "duration" نیز به لاتین dūrāre برمی گردد. کلمه "مدت" به معنای زمانی است که چیزی در آن دوام می یابد ، بنابراین از معنای دیگر dūrāre - "ماندگار شدن" گرفته می شود و نه "سخت شدن".

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 12:15 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

روغن سویا

 
 
  • روغن سویا یکی از روغن های گیاهی خوراکی است.
  • برای پخت و پز نیز از آن استفاده می شود.
  • در محصولات دارویی قابل استفاده است.
  • سرشار از ویتامین های E و k است.
  • سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع می‌باشد.
  • فروش روغن سویا

درمان های ضد باکتریایی که در حال حاضر برای درمان استفاده می شوند باعث عوارض جانبی زیادی می شوند و مقاومت باکتری در برابر آنتی بیوتیک ها نیز در حال افزایش است. بنابراین ، باید گزینه های بهتری پیدا کنید. روغنهای اساسی  از زمان های بسیار قدیم برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در طی سال ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. ایمنی و کارآیی وسط چندین کارآزمایی بالینی اثبات شده است. این بررسی مروری بر عملکردهای الکترونیکی ، کاربردهای آنها و تأثیرات منفی دارد.

مواد و روش ها:

با توجه به اطلاعات موجود می توان نتیجه گرفت كه پتانسیل ایجاد شدن به عنوان عوامل پیشگیرانه یا درمانی را برای بیماریهای مختلف دهانی دارند ، اما آزمایشات بالینی دیگری جهت ایجاد ایمنی و اثربخشی آنها لازم است.

براساس گزارش بهداشت جهانی دهان و دندان ، با وجود پیشرفت های چشمگیر در بهداشت دهان و دندان در چندین کشور ، مشکلات بهداشت دهان و دندان همچنان به ویژه در بین گروه های محروم در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته همچنان ادامه دارد.  پوسیدگی دندان و بیماریهای پریودنتال به عنوان مهمترین مشکل بهداشت دهان و دندان در سطح جهان شناخته شده است. بیماری های دهان و دندان نیز بر سلامت عمومی تأثیر منفی می گذارد. کیفیت زندگی و ظرفیت کاری یک فرد نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

گزارش شده است که عوامل ضد باکتریایی که در حال حاضر برای درمان مشکلات بهداشت دهان و دندان مورد استفاده قرار می گیرند ، باعث ایجاد عوارض جانبی متعددی مانند اسهال ، استفراغ و غیره می شوند ، افزایش مقاومت باکتریایی در برابر داروها نیز یک نگرانی اساسی است. به دلیل عوارض جانبی ، افزایش مقاومت باکتری ها و هزینه های زیاد همراه با روش درمانی استاندارد ، نیاز به کشف داروهای جدید درمانی و انجام تحقیقات بالینی بیشتر در مورد داروهای سنتی به دست آمده از منابع گیاهی مختلف است.

بسیاری از داروهای سنتی که برای درمان عفونت ها استفاده می شود دوباره مورد مطالعه قرار گرفته است و آزمایشات بالینی برای اثربخشی و عوارض جانبی احتمالی آنها انجام می شود. یکی از این داروهای طبیعی روغنهای اساسی است. در سال های اخیر ، علاقه زیادی مشاهده شده است.

تقریباً 3000تاکنون شناخته شده است. یکی از عصاره های گیاهی است که از زمان های بسیار قدیم برای درمان مشکلات مختلف پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. این متابولیت های ثانویه هستند که توسط گیاهان دارویی مختلف تولید شده و دارای خواص ضد باکتری ، ضد قارچ و آنتی اکسیدان هستند. 

منبع : https://is.gd/4MYdqg

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 11:32 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

Glossier | Skincare & Beauty Products Inspired by Real Life

آیا پوست شما خارش ، از بین می رود ، یا می شکند؟ خال ، پسوریازیس ، کهیر و اگزما تنها تعداد کمی از بیش از 3000 اختلال پوستی هستند که به پوستشناسی مشهور هستند. تغییر رنگ یا بافت می تواند ناشی از التهاب ، عفونت یا واکنش های آلرژیک در هر نقطه از بدن باشد. برخی از شرایط پوستی می توانند جزئی ، موقتی و به راحتی درمان شوند - در حالی که برخی دیگر می توانند بسیار جدی و حتی تهدید کننده زندگی باشند. در ادامه بخوانید تا علائم و نشانه های شایع ترین اختلالات پوستی را ببینید و نحوه شناسایی آنها را بیاموزید. بیماری ها و شرایط پوستی کامون

صدها حالت پوستی وجود دارد که بر انسان تأثیر می گذارد. شایع ترین شرایط پوستی می تواند برخی از علائم مشابه داشته باشد ، بنابراین درک تفاوت بین آنها مهم است.

افراد باید برای تشخیص و معالجه هرگونه بیماری پوستی با پزشک متخصص پوست همکاری نزدیکی داشته باشند تا از عدم تأثیر زندگی آنها جلوگیری کنند. در زیر شایع ترین بیماری های پوستی است که براساس نوع از هم جدا شده اند.

شرایط دائمی

تعدادی از شرایط پوستی مدت زیادی طول می کشد. برخی ممکن است از کودکی شروع شده و به بزرگسالی ادامه دهند. در بعضی موارد ، شرایط همیشه وجود نخواهد داشت ، اما در مواقع معینی شعله ور می شود.

درماتیت سبورئیک

در نوزادان ، این معمولاً به عنوان کلاه گهواره شناخته می شود. تکه های پوستی روغنی و پوسته پوسته شده بر روی پوست کودک ، به طور معمول در پوست سر ، شکل می گیرد. بی ضرر است و معمولاً به تنهایی از بین می رود.

در بزرگسالان ، درماتیت سبورئیک ممکن است در هر نقطه ظاهر شود ، و مستعد شعله ور شدن و ناپدید شدن برای بقیه عمر شخص است. ممکن است پوست آسیب دیده قرمز ، متورم و چرب به نظر برسد. پوسته سفید به زرد ممکن است روی سطح پوست نیز ظاهر شود. بسیاری از روش های درمانی کمک می کند تا از علائم خلاص شوید.

خال

رشدهای شایع در پوست ظاهر می شوند که سلول های پوست با بافت اطراف آنها جمع می شوند.

بیشتر افراد دارای خال هستند و هر از گاهی ممکن است موارد جدیدی ایجاد کنند.

خالها علائمی ندارند ، اما در صورت بزرگتر شدن ، غیر طبیعی بودن یا تغییر رنگ به طور مرتب باید بررسی شوند.

ملانوما

خال های غیر طبیعی ممکن است منجر به ملانوم ، یک سرطان جدی و تهدید کننده زندگی پوست شود.

اگر خال ها دارای شکل های نامتقارن ، لبه های خاردار ، رنگ های ناهموار یا تغییر در اندازه باشند ، باید بررسی شوند.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 زمان : 13:50 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

6 Foods Packed with Omega-3 Fatty Acids | Z Living

منابع اسیدهای چرب در رژیم غذایی

رژیم غذایی شما در پروفایل اسیدهای چرب خون شما منعکس می شود. مشخصات اسیدهای چرب شخصی شما در آزمایش خانگی شما ارائه شده است و پایه ای برای پیشنهادات ما در مورد چگونگی تغییر رژیم غذایی شما است. مشخصات اسیدهای چرب نمای کلی از 11 مهمترین اسیدهای چرب موجود در خون شما (98٪ کل اسیدهای چرب) را ارائه می دهد. برای اینکه بتوانید رژیم غذایی خود را به طور موثر تغییر دهید ، باید میزان اسیدهای چرب غذاهای عادی را بدانید.

تقریباً تمام غذاها حاوی اسیدهای چرب مختلف ، از جمله اسیدهای چرب اشباع ، تک اشباع نشده و غیر اشباع امگا 6 و امگا 3 هستند. با این حال ، بسیاری از اسیدهای چرب مختلف از یک وعده غذایی دیگر متفاوت است و باعث می شود با تغییر مواد غذایی میزان جذب اسیدهای چرب تغییر یابد. چربی های امگا 3 به دلیل داشتن خواص مفید سلامتی آنها شناخته شده است. واقعیت این است که چربی ها ، اگرچه بر اثر کمبود شرمنده هستند ، برای انجام عملکردهای حیاتی بدن لازم است. بسیاری از مواد مغذی محلول در چربی هستند ، بدون اینكه بدن نتواند از مزایای آنها استفاده كند. بدن انسان قادر به ترکیب بیشتر چربی ها است ، اما در مورد اسیدهای چرب امگا 3 نیست. این اسیدهای چرب ضروری را می توان روزانه فقط از طریق رژیم غذایی ما دریافت کرد. اسیدهای چرب امگا 3 در دسته اسیدهای چرب اشباع نشده (PUFA) قرار می گیرند و سه نوع اصلی شامل DHA ، EPA و ALA هستند. اسید Docosahexaenoic (DHA) را می توان مستقیماً از شیر مادر (شیر مادر) ، ماهی یا روغن جلبک دریافت کرد. اسید ایکوزاپنتائنوئیک (EPA یا اسید ایکوزاپنتائنوئیک نیز خوانده می شود) با خوردن ماهی روغنی یا روغن ماهی به دست می آید ، به عنوان مثال جگر کاد ، شاه ماهی ، ماهی خال مخالی ، ماهی قزل آلا ، منهدن و ساردین و انواع مختلف جلبک دریایی خوراکی و فیتوپلانکتون. از طرف دیگر ، اسید آلفا-لینولنیک (ALA) فقط در منابع گیاهی مانند دانه چیا ، تخم کتان ، آجیل (به خصوص گردو) و بسیاری از روغنهای گیاهی رایج یافت می شود.

به عبارت ساده ، چربی های امگا 3 نقش اساسی در رشد و عملکرد مناسب بدن انسان دارند. افراد زیادی برای رفع نیاز خود در بدن از مکمل های امگا 3 استفاده می کنند. اما اگر مواد غذایی سرشار از امگا 3 را شامل می شوید ، دیگر نیازی به خرید مکمل های گران قیمت نخواهید داشت.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 زمان : 12:45 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 6,442