loading...

مواد شیمیایی

پودر کاکائو (cacao powder): پودر کاکائو طی مراحلی از دانه های درخت کاکائو حاصل می شود. این درخت، میوه های زردرنگ تقریبا به اندازه یک خیار دارد و هریک از میوه ها حاوی 25 الی 45 دانه است. امروزه کاکائو

پودر کاکائو (cacao powder):

پودر کاکائو طی مراحلی از دانه های درخت کاکائو حاصل می شود. این درخت، میوه های زردرنگ تقریبا به اندازه یک خیار دارد و هریک از میوه ها حاوی 25 الی 45 دانه است. امروزه کاکائو کاربردهای بسیار زیادی دارد. در تولید انواع کیک، شکلات، کافی میکس شکلاتی و انواع دسرهای شکلاتی استفاده می شود.

خرده فروشی آنلاین با یک نرخ حیرت انگیز در حال رشد است و فروش آنلاین در حال حاضر تقریباً یک چهارم کل بازار خرده فروشی را به خود اختصاص داده است. خرده فروشانی که تجارت الکترونیکی را نادیده می گیرند ممکن است با توجه به اینکه مشتریان همچنان به سمت سفارش محصولات بصورت آنلاین تغییر می کنند ، تجارت خود را کاهش می دهند.

با این حال شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت آنلاین یا تجارت ، با دقت فکر کنید و تمام مزایا و معایب آن - که از تحقیقات خوبی در بازار حمایت می شود - وزن کنید.

مزایای خرده فروشی آنلاین شامل موارد زیر است:

دسترسی آسان به بازار - از بسیاری جهات ، دسترسی به بازار کارآفرینان هرگز آسان نبوده است. بازارهای آنلاین مانند eBay و Amazon به هر کسی امکان می دهند یک فروشگاه آنلاین ساده راه اندازی کند و محصولات خود را در عرض چند دقیقه بفروشد. فروش از طریق بازارهای آنلاین را ببینید.

کاهش هزینه های سنگین - فروش آنلاین می تواند نیاز به اقامتگاه های گران قیمت خرده فروشی و کارکنان مشتری را برطرف کند و به شما امکان می دهد تا در بازاریابی بهتر و تجربه مشتری در سایت تجارت الکترونیکی خود سرمایه گذاری کنید.

بالقوه رشد سریع - فروش در اینترنت به معنای محدودیت های سنتی برای رشد خرده فروشی - به عنوان مثال پیدا کردن و پرداخت هزینه های بزرگتر - از عوامل اصلی نیست. با داشتن یک استراتژی خوب بازاریابی دیجیتال و برنامه ای در مقیاس سیستم های تحقق سفارش ، می توانید به رشد و افزایش فروش پاسخ دهید. برنامه ریزی برای تجارت الکترونیکی را ببینید.

بازار / صادرات خود را گسترده تر کنید - یکی از مهمترین مزیت های فروشندگان مستقر در محل ، امکان گسترش سریع بازار شما در خارج از مشتریان محلی است. ممکن است تقاضای زیادی برای محصولات خود در کشورهای دیگر پیدا کنید که می توانید با بازاریابی هدفمند به آنها پاسخ دهید ، وب سایت خود را با زبانی متفاوت ارائه دهید ، یا شاید با یک شرکت خارج از کشور همکاری کنید. اصول صادرات را ببینید.

هوش مشتری - توانایی استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین برای هدف قرار دادن مشتریان جدید و ابزارهای تحلیل وب سایت برای به دست آوردن بینش در مورد نیازهای مشتریان. برای مشاوره در مورد بهبود تجربه در محل مشتری خود ، به اندازه گیری بازاریابی آنلاین خود مراجعه کنید.

راهنمایی های بیشتر در مورد فروش آنلاین را بخوانید.

برخی از منفی های خرده فروشی آنلاین عبارتند از:

هزینه های وب سایت - برنامه ریزی ، طراحی ، ایجاد ، هاستینگ ، ایمن سازی و نگهداری از وب سایت حرفه ای تجارت الکترونیکی ارزان نیست ، به خصوص اگر انتظار دارید حجم فروش بزرگ و رو به رشدی داشته باشید. مشکلات عادی تجارت الکترونیکی را ببینید.

هزینه های زیرساختی - حتی اگر هزینه ساختمانهای مشتری را پرداخت نمی کنید ، لازم است در مورد هزینه های فضای فیزیکی برای انجام سفارش ، انبارداری کالاها ، برخورد با بازده و کارمندان برای این کارها فکر کنید. مشاهده سفارشات آنلاین.

امنیت و کلاهبرداری - رشد بازار خرده فروشی آنلاین توجه عناصر پیچیده جنایی را به خود جلب کرده است. اگر در آخرین سیستمهای امنیتی برای محافظت از وب سایت و فرآیندهای معامله خود سرمایه گذاری نکنید ، اعتبار کسب و کار شما ممکن است به شدت آسیب دیده باشد. نقاط ضعف تجارت الکترونیکی را ببینید - نقاط ضعف امنیتی.

مسائل حقوقی - دسترسی به تجارت الکترونیکی و قانون می تواند یک چالش باشد و شما باید از حقوق مشتری دیگری که به فروش آنلاین پیوسته است ، آگاه باشید و برای مقابله با آنها برنامه ریزی کنید. مشاهده قانون و فروش آنلاین.

هزینه های تبلیغاتی - در حالی که بازاریابی آنلاین می تواند روشی بسیار کارآمد برای جذب مشتری مناسب به محصولات شما باشد ، اما بودجه سخاوتمندانه ای را طلب می کند. این امر به ویژه در صورتی که در یک بخش شلوغ یا برای کلمات کلیدی محبوب رقابت می کنید ، صادق است. تبلیغات جستجوی پرداخت به هر کلیک و پرداخت را ببینید.

اعتماد مشتری - ایجاد نام تجاری قابل اعتماد به خصوص بدون داشتن تجارت فیزیکی با سابقه کار و تعامل چهره به چهره بین مشتریان و کارکنان فروش می تواند دشوار باشد. شما باید هزینه ها یا تنظیم یک سیستم خدمات خوب مشتری را به عنوان بخشی از پیشنهادات آنلاین خود در نظر بگیرید. به مدیریت خدمات مشتری خود مراجعه کنید

 منبع :https://is.gd/SAlOQo

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 زمان : 13:38 بازدید : 70 نویسنده : سعادت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,373
  • بازدید کلی : 6,222