loading...

مواد شیمیایی

 

 

روغن درخت چای یکی از موثرترین روغن ها در بهبود اگزماهای پوستی است.که به برخی از خواص روغن درخت چای میتوان اشاره کرد:

خواص و کاربردهای عمومی روغن درخت چای :

روغن درخت چای در درمان اگزما های پوستی.

ضدعفونی کننده طبیعی و ایده آل: چندین باکتری و ویروس رایج که مسئول ایجاد بیماری هستند را از بین می برد.

  • دفع حشرات: به دور نگه داشتن حشرات مزاحم کمک می کند.
  • دئودورانت طبیعی: اثرات ضد باکترایی در آن، به کنترل بوی زیربغل مربوط به تعریق کمک می کند. زیرا خاصیت ضدباکتریایی دارد.
  • درمان قارچ ناخن: عفونت های قارچی ناخن بسیار ناخوشایند هستند. روغن درخت چای به درمان قارچ ناخن کمک می کند.
  • دهانشویه بدون مواد شیمیایی: روغن درخت چای، سد محکمی در برابر میکروبهایی است که باعث پوسیدگی دندان و بوی بد دهان می شوند. یک ضدعفونی کننده متداول در برابر باکتری های پلاک دندان است.
  • پاک کننده همه منظوره: یک تمیزکننده عالی و فوق العاده که سطوح را نیز ضدعفونی می کند.
  • مبارزه با عفونت و قارچ پا: می توانید به کمک این روغن، عفونت مسری قارچی روی پا را کنترل کنید که در برخی ورزشکاران دیده می شود.
  • دور کردن قارچ و کپک از سبزیجات و میوه ها: قارچ و آلودگی را از میوه و سبزیجات دور می کند.

 

گزارش شده است که بیش از 50 درصد بیماران مبتلا به اگزما یا مراقبان آنها یا داروهای مکمل و دارویی (CAM) را در مدیریت اگزمای روزمره خود گنجانده اند. این شیوع بالا برای استفاده از CAM در جامعه اگزما احتمالاً به دلیل مجموعه ای از عوامل است.

 

والدین از مزمن بودن و ماهیت بهبودی اگزما ناامید می شوند. نگرانی در مورد عوارض جانبی قابل توجهی با استفاده طولانی مدت از داروهای "غربی" ، به ویژه استروئیدهای موضعی ، و عدم وجود گزینه های هدفمند و ایمن برای موارد شدیدتر اگزما وجود دارد.

 

 

تا دو دهه گذشته ، استفاده از CAM برای اگزما بیشتر بر اساس حکایات بود. حتی امروزه ، کیفیت شواهد تحقیقاتی در مورد CAM برای اگزما بسیار متفاوت است. در حالی که برخی از مطالعات تحقیقاتی جدید دارای طراحی خوب و نتایج قانع کننده ای هستند ، برخی دیگر فاقد طراحی کافی هستند.

 

بیایید نگاهی به برخی از رویکردهای CAM مبتنی بر شواهد و باورهای غلط CAM برای اگزما بیندازیم.

 

دکتر شی صحبت را به طور زنده در نمایشگاه اگزما 2019 ببینید!

 

روغن های طبیعی برای اگزما: کدام یک از آنها بی خطر و موثر هستند؟

قرن هاست که از روغن طبیعی در مراقبت از پوست استفاده می شود. تعداد زیادی از روغن های طبیعی دارای اسیدهای چرب مفید هستند که به ترمیم سد طبیعی پوست کمک می کند ، که در بیماران مبتلا به اگزما معیوب است.

 

اما همه روغن های طبیعی برای پوست ما مفید نیستند. برخی از آنها ممکن است تحریک کننده باشند و حتی ممکن است اگزما را بدتر کنند. منبع گیاه ، ترکیب و روشهای استخراج روغنهای طبیعی فواید و مضرات آنها را تعیین می کند.

 

روغن های ثابت با فشار سرد (که به آن "بکر" نیز گفته می شود) با استخراج روغن از دانه ها یا آجیل ها بدون افزودن مواد شیمیایی یا گرما ساخته می شوند و بنابراین برای استفاده در پوست ایمن تر هستند.

 

از طرف دیگر ، روغنهای اساسی از طریق تقطیر با بخار از گلها یا برگهای معطر استخراج می شوند. گرما و مواد شیمیایی اضافه شده در هنگام استخراج روغنهای اساسی می توانند ترکیبات تحریک کننده ایجاد کنند ، بنابراین برای استفاده در پوست باید از آنها اجتناب شود.

 

مشخص شده است که چندین روغن طبیعی مرطوب کننده های جایگزین بی خطر و مفیدی هستند. روغن نارگیل ویرجین حاوی مونولارین ، یک اسید چرب است که استعمار استافیلوکوکوس اورئوس (معروف به باکتری "Staph") را کاهش می دهد و به طور معمول در بیماران اگزما ایجاد می شود.

 

روغن نارگیل بکر نیز در بهبود اگزما در مقایسه با روغن معدنی (ماده اصلی تشکیل دهنده روغن کودک موجود در بازار) برتر است. روغن دانه آفتابگردان ویرجین دارای خواص ضد التهابی برای تسکین پوست اگزمای خارش دار و ملتهب است و می تواند باعث بهبود رطوبت پوست و حفظ یکپارچگی سد طبیعی پوست شود.

 

روغن جوجوبا و روغن دانه گل گاوزبان نیز با نتایج امیدوار کننده ای مورد مطالعه قرار گرفته اند و به نظر می رسد به اندازه یک مرطوب کننده ایمن باشند. با این حال ، همه روغن های طبیعی برای استفاده در پوست اگزما مناسب نیستند. به عنوان مثال ، روغن زیتون هنگامی که به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود می تواند مانع طبیعی پوست را مختل کند. این احتمال وجود دارد زیرا حاوی اسیدهای چرب تحریک کننده مانند اسیدهای اولئیک است.

 

حتی در صورت ابتلا به اگزما ، استحمام نیز غسل می کند

استحمام در بیماران اگزما می تواند یک شکل هنری باشد. بسیاری از ما ممکن است متوجه نشویم که استحمام خوب بیش از یک وان آب و صابون طول می کشد و به مراتب بیشتر از شستشوی آلودگی ، چربی و بوی بدن است.

 

استحمام روزانه موادی مانند محرک ها ، مواد حساسیت زا و میکروب ها را که ممکن است اگزما را شعله ور کنند ، شستشو می دهد. گفته شد ، آب و صابون روغن طبیعی را می پوشاند که سطح پوست ما را می پوشاند و می تواند ما را در معرض شراره های اگزما قرار دهد. بنابراین ، استحمام روزانه 10 دقیقه یا کمتر با آب ولرم و مقدار محدود صابون ملایم توصیه می شود.

 

تحقیقات گسترده ای نشان داده است که آنچه در آب حمام ما نهفته است هم می تواند برای پوست اگزما مفید باشد و هم به آن آسیب برساند. یک مطالعه اخیر نشان داده است که استحمام با آب سخت (سرشار از کلسیم ، منیزیم ، بروماید و کلرید) می تواند باعث افزایش رسوب پوستی یک ماده شیمیایی تحریک کننده (سدیم لوریل سولفات) شود که معمولاً در صابون ها وجود دارد و باعث تحریک بیشتر پوست اگزما می شود.

 

منطقی است که نصب ماشین های نرم کننده آب ممکن است اثرات منفی آب سخت بر روی پوست اگزما را به حداقل برساند ، اما تحقیقات موجود نتوانسته است این موضوع را ثابت کند.

 

حمام نمک دریای مرده می تواند به اگزما کمک کند چندین ماده افزودنی در آب حمام می توانند اگزما را بهبود بخشند. شناخته شده ترین و پرکاربردترین افزودنی استحمام سفید کننده است. توصیه آکادمی پوست آمریکا (AAD) افزودن نصف فنجان سفید کننده با قدرت منظم (6 درصد) به یک وان پر آب یا یک قاشق چای خوری سفید کننده در هر گالن آب برای نوزادان است.

 

حمام های سفید کننده باید به مدت پنج تا 10 دقیقه در هفته دو تا سه بار و به دنبال آن آب شیر برای شستشوی آب سفید کننده گرفته شود. پیش از این تصور می شد که حمام سفید کننده با کاهش تعداد باکتریها در سطح پوست ، اگزما را بهبود می بخشد ، اما داده های تحقیقات اخیر نتایج متناقضی را نشان داده است.

 

همچنین به نظر می رسد که سفید کننده با مکانیسم های جایگزین مانند کاهش مستقیم خارش و التهاب پوست ، ممکن است اگزما را بهبود بخشد.

 

بالن درمانی به معنای استحمام در آب با محتوای مواد معدنی بالا همراه با تکنیک های آرام سازی است و به قرن 9 قبل از میلاد برمی گردد. حمام نمک دریای مرده بهمراه نور معمول ماوراio بنفش نوع B.

منبع: https://is.gd/lXMA2t

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 11:54 بازدید : 46 نویسنده : سعادت

 

تیم GoodRx Research به طور منظم گرانترین داروهایی را که در داروخانه های محلی ایالات متحده پر شده اند ، ردیابی می کند و همان داروها همچنان در بالای لیست قرار دارند. Myalept ، Ravicti و Mavenclad بیش از 50،000 دلار برای یک کالای معمول ماهیانه هزینه می کنند. با این حال ، اینها گرانترین داروهایی هستند که در داروخانه ها پر می شوند و بیماران به طور منظم آنها را تجویز می کنند.

با تأیید بیشتر تزریق های گران قیمت ، درمان های سرطانی و ژن درمانی ، ما می خواهیم گران ترین داروها را از جمله داروهایی که نمی توانید از داروخانه تهیه کنید ردیابی کنیم. ما به این داروها "داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی" می گوییم زیرا فقط یک متخصص پزشکی می تواند آنها را تجویز کند.

بسیاری از گرانترین داروها برای مدت زمان طولانی مصرف می شوند و هزینه ها به سرعت جمع می شوند. این تجزیه و تحلیل رتبه بندی داروها بر اساس هزینه سالانه آنها برای یک دوره درمانی معمول است. قیمت ها براساس قیمت لیست دارو تعیین می شوند ، یعنی همان قیمتی که شرکت داروسازی به عنوان قیمت رسمی برای یک دارو تعیین می کند و سپس برای ایجاد یک معیار مقایسه ای با زمان تنظیم می شود.

در زیر 10 داروی گران قیمت در ایالات متحده وجود دارد که با در نظر گرفتن داروهایی که می توانید در داروخانه دریافت کنید و داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی ، در ایالات متحده است. تقریباً تعداد کمی از مردم بیشتر این داروها را مصرف می کنند - اما هزینه های بیش از حد آنها به حق بیمه بالاتر و فرمول های محدود کننده تری برای همه تبدیل می شود.

1) زولگنسما - 2،125،000 دلار

از آنجا که Zolgensma در ماه مه 2019 تاییدیه FDA را دریافت کرد ، گرانترین دارو در ایالات متحده باقی مانده است. Zolgensma باعث ایجاد هیاهو در جامعه داروهای تجویزی شده است و بسیاری آن را به دلیل نجومی آن مورد انتقاد قرار می دهند. برچسب قیمت با این حال ، بسیاری از آن به عنوان یک درمان شگفت آور و مقرون به صرفه یاد می کنند ، زیرا می تواند یک بیماری غیرقابل درمان را درمان کند.

Zolgensma برای درمان آتروفی عضلانی نخاع ، یک اختلال نادر در دوران کودکی که باعث فرسایش عضلانی می شود و می تواند منجر به عفونت ریه و ضعف عضلانی شود ، تأیید شده است. زولگنسما یک بار درمان درمانی است و اکنون بسیاری از کودکانی که تحت این دارو درمان شده اند هیچ نشانه ای از بیماری ندارند

بنابراین ، چگونه کسی می تواند این داروی نجات دهنده را خریداری کند؟ متأسفانه ، بیماران با پرداخت نقدی ممکن است با قیمت کامل دارو جلب توجه کنند. خوشبختانه ، برخی از بیماران بیمه شده ممکن است بتوانند از طریق برنامه خود تحت پوشش قرار بگیرند ، زیرا تولید کننده به برخی از بیمه گذاران اجازه داده است که هزینه دارو را در اقساط سالانه 425000 دلار در مدت 5 سال پرداخت کنند.


2) Myalept - 855678 دلار

Myalept تنها دارویی است که در این لیست موجود است و در داروخانه توزیع می شود. این برای درمان کمبود لپتین در بیماران مبتلا به لیپودایستروفی عمومی استفاده می شود ، وضعیت توزیع غیر طبیعی چربی در بدن.


قیمت برای عرضه ماهیانه Myalept تکان دهنده 71306 دلار است. بیماران یک بار در روز Myalept را خود به خود تجویز می کنند و به طور معمول از 14 ویال در ماه استفاده می کنند و قیمت سالانه آن را به 855678 دلار می رسانند. از آنجا که Myalept تنها درمان موجود برای کنترل این بیماری نادر است ، هیچ گزینه دیگری برای صرفه جویی در هزینه وجود ندارد.


داروسازی Aegerion برای کمک به برخی از بیماران در تهیه Myalept ، کارت copay ارائه می دهد.


3) لوکستورنا - 850،000 دلار

لوکستورنا با 850 هزار دلار در سال ، سومین داروی گران قیمت در این لیست است اما بیش از 1 میلیون دلار ارزان تر از زولگنسما است. لوکستورنا یک ژن درمانی است که یک شکل ارثی از دیستروفی شبکیه را درمان می کند ، بیماری که باعث کاهش بینایی و حتی نابینایی کامل می شود.


لوکستورنا را نمی توان در داروخانه توزیع کرد زیرا به پزشک نیاز دارد که 1 ویال دارو را در هر چشم تزریق کند. بیماران باید فقط به یک دوز Luxturna نیاز داشته باشند ، اما قیمت آن بسیار زیاد است - با قیمت 425،000 دلار در هر ویال.

پس انداز را از دست ندهید!

4) Folotyn - 793،870 دلار

Folotyn برای درمان لنفوم سلول T محیطی تأیید شده است ، یک سرطان نادر خون که می تواند باعث مرگ شود. یک متخصص مراقبت های بهداشتی باید Folotyn را تجویز کند و به طور معمول سالانه 45 ویال دارو به بیماران داده می شود.


در ماه آوریل ، قیمت لیست یک ویال از 5524 دلار به 5880 دلار افزایش یافت و کل هزینه سالانه را به 793،870 دلار رساند. علیرغم برچسب قیمت بالا ، تأثیر Folotoyn زیر سوال رفته است. در حقیقت ، اتحادیه اروپا هنوز به دلیل عدم وجود شواهد کافی در مورد دستاوردهای بهداشتی ، آن را تأیید نکرده است.


5) Brineura - 716،040 دلار

Brineura یک داروی درجه یک است که یک نوع خاص از بیماری Batten به نام سرووئید لیپوفوسینوز نوع 2 عصبی عصبی نوزادان (CLN2) را درمان می کند. بیماری باتن گروهی از اختلالات نادر سیستم عصبی را در بر می گیرد. به طور خاص ، Brineura به درمان کاهش آهسته توانایی راه رفتن در بیماران کودکان 3 سال و بالاتر کمک می کند.


Brineura اولین درمان برای CLN2 است و به همین دلیل ، قیمت بالایی دارد. هزینه 150 میلی گرم Brineura 27500 دلار است. دوز توصیه شده 300 میلی گرم هر 2 هفته است ، به این معنی که طی یک سال ، هزینه ها اضافه می شود.

https://is.gd/yp7pCl

 

 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 10:34 بازدید : 52 نویسنده : سعادت

چگونه می توان فهمید که خرده فروشان ارگانیک برتر چه کسانی هستند؟

متأسفانه ، تعداد کمی از سازمان های عمومی مشخصات خرده فروشان ارگانیک یا خرده فروشی های آلی را ردیابی می کنند. تحقیقات بازار ارگانیک ارگانیک بسیار کمی در دسترس است. حتی سازمان های برتر مانند USDA Organic Program و انجمن تجارت ارگانیک (OTA) خرده فروشان یا فروش آلی را ردیابی نمی کنند.

 

مسئله

بدون وجود تحقیقات مناسب بازار ، تصمیم گیری های درجه یک برای تجارت برای خرده فروشان ارگانیک دشوار است.

 

پاسخ

بر اساس اطلاعات سازمان های مختلف ارگانیک و شرکت های خصوصی تحقیق در بازار ، می توانیم دو واقعیت اصلی را درباره خرده فروشان و مصرف کنندگان ارگانیک جمع کنیم. این حقایق به ما امکان می دهد برترین خرده فروشان ارگانیک را تخمین بزنیم.

 

Organic Food King است

مواد آلی غیر غذایی ، از جمله مکمل ها ، محصولات مراقبت شخصی ، محصولات خانگی و پاک کننده ها ، غذای حیوانات خانگی ، گلها و محصولات فیبر ، در کل ، در سال 2009 رشد 9.1٪ داشته است.

 

با این حال ، مواد غذایی ارگانیک بهترین فروش محصولات ارگانیک است. فروش مواد غذایی ارگانیک در سال 2009 ، 93٪ از کل محصولات ارگانیک فروخته شده را شامل می شود که در مجموع 22،9 میلیارد دلار فروش داشته است.

 

مصرف کنندگان ارگانیک در فروشگاه های جریان اصلی خرید می کنند

در گذشته مصرف کنندگان عمدتا برای خرید مواد غذایی ارگانیک در مواد غذایی طبیعی و آلی ، تعاونی های مواد غذایی و خرده فروشان بزرگ ارگانیک مانند Whole Foods Market خرید می کردند.

 

OTA ، انجمن ملی خواربارفروشان و USDA خاطرنشان كردند كه سهم شیر از فروش مواد غذایی ارگانیك هم اكنون در فروشگاه های مواد غذایی اصلی جریان دارد. در حقیقت ، موسسه بازاریابی مواد غذایی می گوید که مواد غذایی ارگانیک اکنون در 82 درصد از سوپرمارکت های رایج در دسترس است.

نتیجه

غذای ارگانیک ، که در فروشگاه های جریان اصلی فروخته می شود ، در حال حاضر موفق ترین محصول خرده فروشی ارگانیک است. ما می توانیم فرض کنیم که خرده فروشان ارگانیک برتر ، زنجیره های مواد غذایی بزرگ و سودآور هستند که انتخاب مناسبی از مواد غذایی ارگانیک را حمل می کنند.

https://is.gd/GeM1ay

نظرات (3) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 10:09 بازدید : 375 نویسنده : سعادت

 

هزاران ماده شیمیایی صنعتی وجود دارد. بعضی از آنها برای تولید کالاهای مصرفی ، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی حتی در تولید سایر مواد شیمیایی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. کدام مواد شیمیایی برای تولید صنعتی در مقیاس جهانی مهمترین هستند؟

اسید سولفوریک (H2SO4)

 

اسید سولفوریک متداول ترین ماده شیمیایی صنعتی در جهان است. کاربرد اصلی آن ساخت اسید فسفریک است که ماده اصلی تولید بیشتر کودهای شیمیایی است. اسید سولفوریک یک جز component مهم برای تولید فلز ، به ویژه در تولید مس و روی و همچنین تمیز کردن فولاد است. میزان تولید اسید سولفوریک بیش از 3 درصد در سال رشد می کند و بیشتر تقاضای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

 

اتیلن (C2H4)

 

سالانه بیش از 150 میلیون تن اتیلن تولید می شود که بیش از هر ترکیب آلی دیگر است. تقاضای آن را می توان تا حد زیادی به پیشرفت در تولید پلیمر ، به ویژه پلی اتیلن ها نسبت داد. همچنین می تواند برای ساخت سایر مواد شیمیایی صنعتی مانند اتانول مورد استفاده قرار گیرد. اتیلن چگونه تولید می شود؟ معمولاً از طریق ترک خوردگی بخار نفت خام ناشی از فرآیندی که معمولاً به آن "فرکینگ" می گویند.

 

هیدروکسید سدیم (NAOH)

 

هیدروکسید سدیم یک ترکیب غیر آلی است که برای بسیاری از صنایع حیاتی است. این برای مصارف صنعتی از تولید کاغذ تا تولید منسوجات تا تولید ماده تمیز کننده استفاده می شود. سالانه بیش از 70،000،000 تن تولید می شود. این ماده به طور مشترک در حین تولید کلر به عنوان محصول مشترک بدست می آید. محبوبیت آن عمدتا به ارزان بودن و توانایی "مالش" گازها برای از بین بردن موثر اسیدها در هنگام سوزاندن بستگی دارد.

 

پروپیلن (C3H6)

 

پروپیلن همچنین به عنوان پروپن و / یا متیل اتیلن شناخته می شود ، یک ترکیب گاز آلی است. این یک محصول جانبی طبیعی از فرآیند تخمیر است ، و آن را به یک ترکیب شیمیایی مهم برای پیشرفت بخش شیمی سبز تبدیل می کند. برعکس ، از سوخت های فسیلی نیز تولید می شود. پروپن از نظر صنعت پتروشیمی و به عنوان ماده اولیه انواع محصولات بسیار چشمگیر است. سالانه بیش از 85،000،000 تن از آن در سطح جهان تولید می شود ، در درجه اول به عنوان سوخت یا برای تولید لاستیک / پلاستیک.

 

نیتروژن (N2)

 

سالانه صدها میلیون تن گاز نیتروژن تولید می شود. نیتروژن وقتی با هیدروژن ترکیب شود ، آمونیاک تولید می کند که خود یک ماده شیمیایی مهم صنعتی است. ازت برای مجموعه ای از محصولات از جمله کودها ، پارچه ها ، رنگ ها و حتی مواد منفجره استفاده می شود. به عنوان یک گاز ، "جو غیر واکنشی" نیز ایجاد می کند و بنابراین برای نگهداری مواد غذایی و در صنعت الکترونیک استریل مفید است. به صورت مایع ، نیتروژن برای تحقیقات پزشکی و حفظ آن مهم است. نیتروژن معمولاً با استفاده از فرایندی به نام تقطیر کسری تولید می شود.

 

 

 

فناوری های نوح فقط یک توزیع کننده مواد شیمیایی صنعتی با خلوص بالا نیست ، بلکه ما یک تولید کننده هستیم. ما هر ساله با صدها مشتری کار می کنیم تا درخواست های ویژه را برآورده کنیم و حتی مشکلات خاص را برطرف کنیم. در صورت نیاز به یک ماده شیمیایی صنعتی ، شیمی دانان می توانند به شما کمک کنند.

https://is.gd/LL2A8N

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 آبان 1399 زمان : 9:27 بازدید : 46 نویسنده : سعادت

 

روغن جوجوبا:

روغن جوجوبا که مدتها توسط بومیان آمریکایی به دلیل مزایای فراوان آن مورد استفاده قرار می گرفت ، از دانه گیاه جوجوبا ، درخت بوته ای که بومی جنوب آریزونا و کالیفرنیا است ، تولید می شود.

 خواص روغن جوجوبا:

  • مرطوب کننده قوی:
    جوجوبا یک ماده مرطوب کننده است. به این معنی است که آن را برای محافظت از پوست خود فقط کافیست مقداری روغن جوجوبا به پوست خود بزنید و حتی ممکن است باعث جلوگیری از عفونت باکتریایی، آکنه و شوره سر شود.
  • ضدقارچ قوی و ضد باکتری عالی:
    روغن جوجوبا حاوی خواص ضد میکروبی و ضد قارچی است در حالی که آزمایشات نشان دادند که روغن جوجوبا تمام گونه های باکتری یا قارچی را نمی کشد و فقط برخی از باکتری ها و قارچ ها را که می توانند سالمونلا، عفونت E.coli و candida را ایجاد کنند می کشد.
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی:
    مانند ویتامین های A و B کمپلکس، روی، مس، سلنیوم و ید است که از پوست شما حفاظت می کنند.
  • آنتی اکسیدان:
    سرشار از ویتامین E و یک آنتی اکسیدان قوی است و می تواند به کاهش سطح اکسیداتیو پوست شما کمک کند تا از آلودگی ها و سموم روزانه پوست جلوگیری کند.
    همچنین آنتی اکسیدان‌ها در جوجوبا ممکن است به بدن شما کمک کنند کلاژن را تولید کنند.
    کلاژن یک پروتئین است که در پوست و جوانسازی بسیار موثر است.
  • برای استفاده های موضعی برای تمام افراد حتی نوزادان و کودکان نیز مناسب است.
  • تسریع بهبود زخم‌ها :
    روغن جوجوبا سلول های پوست شما را تشویق می کند تا بعد از برش از هم جدا شدند ، با یکدیگر همخوانی داشته باشند و زودتر بهبود پیدا کنند.

زمانی که طبیعت به بهترین وجهی مخفی می ماند ، اکنون متعلق به خود شماست. اما فقط حرف ما را قبول نکنید. در Ogee ، روغن جوجوبای طلایی ارگانیک را به تمام محصولات خود اضافه کرده ایم.

 

روغن غنی و فوق العاده آبرسان Jojoba Glow صورت ، درمان لب با تزریق جوجوبا را بررسی کنید یا با Nourishing Duo همه مزایای روغن جوجوبا را کشف کنید.

 

1. عمیقاً مرطوب کننده است.

 

این ماده نسبت به سایر روغن های صورت سبکتر بوده و به راحتی جذب پوست می شود. این ماده عمیقا نفوذ می کند تا باعث آرامش و لطافت شود در حالی که یک اثر مرطوب کننده عالی و اضافه کردن یک درخشش سالم است.

 

2. مرطوب سازی طولانی مدت.

 

این مانند مرطوب کننده های پایه آب تبخیر نمی شود ، که وقتی پوست شما در معرض محیط قرار می گیرد بسیار مهم است. مطالعات نشان داده است که روغن جوجوبا یک لایه رطوبت با اثر طولانی مدت ایجاد می کند.

 

3. مغذی برای پوست.

 

جوجوبا پر از مواد مغذی مانند ویتامین E و B و همچنین آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مانند کروم ، مس و روی است که همه از پوست تغذیه می کنند و از آن محافظت می کنند. ارگانیک ، روغن سرد ، روغن جوجوبا بالاترین سطح آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی را دارد.

 

4. ضد پیری.

 

از آنجا که مرطوب کننده مناسبی است ، جوجوبا می تواند به کند شدن ظاهر پیری کمک کرده و به از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک پوست کمک کند. در آزمایش های پوستی ، نشان داده شد که روغن جوجوبا باعث افزایش لطافت پوست می شود و با گذشت زمان اثر آن همچنان وجود دارد. آزمایشات همچنین نشان داد که استفاده مداوم از روغن جوجوبا منجر به کاهش خطوط سطحی صورت می شود.

 

5. غیر آکنه زا.

 

از آنجا که روغن جوجوبا شباهت زیادی به روغن های پوست انسان دارد ، استفاده از آن می تواند پوست را فریب دهد و فکر کند روغن کافی تولید کرده است و بنابراین تولید چربی را متعادل می کند ، بدون ایجاد آکنه یا سایر مشکلات پوستی. جوجوبا همچنین به طور طبیعی میکروب ها را از بین می برد و به جلوگیری از رشد باکتری ها در پوست کمک می کند.

 

6. آسان ، چرب نیست.

 

از آنجا که روغن جوجوبا شباهت زیادی به روغن های پوست ما دارد ، فوراً به پوست نفوذ می کند و به راحتی صاف می شود و به پوست سالم و درخشان کمک می کند بدون این که منافذ پوست را مسدود کند و یا باقی مانده چربی باقی بگذارد.

 

 

7. آفتاب سوختگی را تسکین می دهد.

 

عمل آبرسانی روغن جوجوبا باعث تسکین آفتاب سوختگی شده و به کاهش احتمال لایه برداری کمک می کند.

 

8. ملایم و غیر آلرژی زا.

 

روغن جوجوبا به دلیل ماهیت لطیف آن برای افرادی که پوست حساس دارند (از جمله پسوریازیس و اگزما) توصیه می شود. استفاده از روغن جوجوبا روی پوست آسیب دیده می تواند به کاهش شعله ور شدن کمک کند.

 

9. پوست خشک را تسکین می دهد.

 

روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی است که به لطیف شدن جوش و پارگی ، کاهش قرمزی ناشی از خشک شدن ، کاهش اثرات اگزما و روزاسه و حفظ آرامش و راحتی پوست کمک می کند. ویتامین E و ویتامین های B کمپلکس موجود در روغن جوجوبا به ترمیم پوست و کنترل آسیب کمک می کند.

 

10. ضد میکروبی.

 

روغن جوجوبا به طور طبیعی میکروب ها را از بین می برد و به جلوگیری از رشد باکتری ها در پوست کمک می کند. این خاصیت آن را برای مبتلایان به آکنه مفید می کند ، و همچنین مزایای ترمیم زخم را نیز به همراه دارد. جایزه: روغن جوجوبا به عنوان یک ماده نگهدارنده طبیعی عمل می کند.

 

 

پوست سالم و درخشان را بازیابی کنید

 

روغن صورت جوجوبا براق Ogee با بالاترین درجه ممکن 100٪ روغن جوجوبا ارگانیک ساخته می شود که برای اطمینان از خلوص و قدرت در مزرعه آمریکایی رشد کرده و تحت فشار سرد قرار می گیرد.

 

برخلاف سایر روغن های مراقبت از پوست ، ساختار روغن جوجوبا بسیار شبیه روغن های طبیعی پوست ما است. یعنی نه تنها مرطوب می کند ، بلکه سریعتر از روغن های دیگر جذب می شود. و ، برای انواع پوست مناسب است!

 

پر از روغنهای ضروری و آنتی اکسیدان ها ، روغن صورت جوجوبا گلو دوباره جبران و هیدراته می شود تا چهره را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. از مرکز به بیرون 2-3 قطره را روی صورت و گردن ماساژ دهید. صبح و شب را به دنبال سرم جوانه ها استفاده کنید. برای تغذیه بیشتر ، لب ها را با مومیایی کردن لب روغن جوجوبا درمان کنید.

منبع:https://is.gd/bJApl7

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 14:08 بازدید : 48 نویسنده : سعادت

 

روغن جوجوبا :

دانه جوجوبا حاوی حدودا 50 درصد روغن با کیفیت بالا است. این روغن برخلاف بسیاری از روغن های طبیعی دیگر، با فعالیت باکتری ها تخریب نمی شود. این ویژگی عالی این روغن باعث می شود برای مدت طولانی قابل نگهداری باشد.

روغن‌جوجوبا دارای عطر کمی است. این روغن شامل برخی از اسیدهای چرب قدرتمند، از جمله اسیدهای استئاریک و اسیدهای پالمیتیک است.

اسیدهای چرب  موجود در روغن جوجوبا  یا EFA  در روغن جوجوبا ، اسیدهای چربی هستند که انسان و سایر حیوانات باید آنها را مصرف کنند زیرا بدن برای سلامتی به آنها نیاز دارد اما نمی تواند آنها را سنتز کند. [1]

اصطلاح "اسید چرب ضروری" به اسیدهای چرب مورد نیاز برای فرآیندهای بیولوژیکی اشاره دارد اما شامل چربی هایی نیست که فقط به عنوان سوخت عمل می کنند. اسیدهای چرب ضروری را نباید با روغنهای اساسی که به معنی یک ماده غلیظ غنی "ضروری" هستند اشتباه گرفت.

 

فقط دو اسید چرب برای انسان ضروری شناخته شده است: آلفا-لینولنیک اسید (یک اسید چرب امگا 3) و اسید لینولئیک (یک اسید چرب امگا 6). [2] برخی از اسیدهای چرب دیگر گاهی اوقات به عنوان "ضروری به شرط" طبقه بندی می شوند ، به این معنی که تحت برخی شرایط رشد و بیماری می توانند ضروری شوند. به عنوان مثال می توان به اسید دوکوزا هگزانوئیک (یک اسید چرب امگا 3) و اسید گاما-لینولنیک (یک اسید چرب امگا 6) اشاره کرد.

 

هنگامی که این دو EFA در سال 1923 کشف شد ، آنها "ویتامین F" نامگذاری شدند ، اما در سال 1929 ، تحقیقات روی موش ها نشان داد که این دو EFA بهتر از ویتامین ها به عنوان چربی طبقه بندی می شوند. [3]

 

 

فهرست

1 عملکرد

2 نامگذاری و اصطلاحات

2.1 نمونه

3 ضرورت در رژیم غذایی انسان

3.1 ضرورت مشروط

4 منبع غذایی

5 سلامتی انسان

5.1 مقادیر مصرف مرجع

5.2 کمبود اسیدهای چرب ضروری

6 همچنین مراجعه کنید

7 منبع

کارکرد

اثرات بیولوژیکی اسیدهای چرب ω-3 و ω-6 با اثر متقابل متقابل آنها صورت می گیرد ، برای جزئیات بیشتر به برهم کنش اسیدهای چرب ضروری مراجعه کنید.

در بدن ، اسیدهای چرب ضروری عملکردهای مختلفی دارند. در هر یک از اینها ، تعادل بین رژیم غذایی ω-3 و ω-6 به شدت بر عملکرد تأثیر می گذارد.

 

آنها برای ساخت اصلاح می شوند

ایکوزانوئیدهای کلاسیک (م inflammationثر بر التهاب و بسیاری دیگر از عملکردهای سلولی)

اندوکانابینوئیدها (تأثیرگذار بر خلق و خو ، رفتار و التهاب)

لیپوکسین ها که گروهی از مشتقات ایکوزانوئید هستند که از طریق مسیر لیپوکسیژناز از ω-6 EFA و رزولین ها از ω-3 تشکیل می شوند (در حضور اسید استیل سالیسیلیک ، التهاب را تنظیم می کند)

ایزوفران ها ، نوروفوران ها ، ایزوپروستان ها ، هپوکسیلین ها ، اسیدهای اپوکسیکوزاترینوئیک (EET) و نوروپروتکتین D

آنها فرم های لیپیدی ایجاد می کنند (بر سیگنالینگ سلولی تأثیر می گذارند) [4]

آنها بر روی DNA عمل می کنند (فاکتورهای رونویسی مانند NF-kB را که با تولید سیتوکین پیش التهاب مرتبط است یا فعال می کند) [5]

نامگذاری و اصطلاحات

مقاله اصلی: اسید چرب § نامگذاری

اسیدهای چرب هیدروکربن های زنجیره ای مستقیمی هستند که در یک انتها دارای یک گروه گروه کربوکسیل (-COOH) و در انتهای دیگر یک گروه متیل (-CH3) هستند. کربن کنار کربوکسیلات به α ، کربن β بعدی و غیره معروف است. از آنجا که اسیدهای چرب بیولوژیکی می توانند طول های مختلف داشته باشند ، آخرین موقعیت به عنوان "ω" ، آخرین حرف در الفبای یونانی ، برچسب گذاری شده است.

 

خصوصیات فیزیولوژیکی اسیدهای چرب اشباع نشده تا حد زیادی به موقعیت اشباع اول نسبت به موقعیت نهایی (ω) بستگی دارد. به عنوان مثال ، اصطلاح ω-3 به این معنی است که اولین پیوند کربن-کربن اشباع نشده از انتهای ترمینال (ω) سپس زنجیره سوم است. به طور معمول ، تعداد کربن ها و تعداد پیوندهای دوتایی نیز در توضیحات کوتاه اسیدهای چرب اشباع نشده ذکر شده است.

 

به عنوان مثال ، ω-3 18: 4 یا 18: 4 ω-3 یا 18: 4 n − 3 نشانگر اسید استئاریدونیک ، یک زنجیره 18 کربنی با 4 پیوند دوگانه و یک پیوند مضاعف بین کربن سوم و چهارم است اتمها از انتهای CH3. پیوندهای دوتایی کشورهای مستقل مشترک المنافع هستند و توسط یک گروه متیلن (CH2) جدا می شوند ، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. در فرم اسید چرب آزاد ، ساختار شیمیایی اسید استئاریدونیک عبارت است از:

 

ساختار شیمیایی اسید استئاریدونیک که نشان دهنده قراردادهای فیزیولوژیکی (قرمز) و شیمیایی (آبی) است

مثال ها

اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه با زنجیره های 16 کربن و 18 کربن گاهی اوقات به عنوان اسیدهای چرب اشباع نشده چند زنجیره ای کوتاه (SC-PUFA) طبقه بندی می شوند ، در مقایسه با اسیدهای چرب اشباع نشده چند زنجیره ای بلند (LC-PUFA) که بیش از 18 اتم کربن دارند. [6]

 

هر دو اسید چرب ضروری SC-PUFA با زنجیره 18 کربن هستند:

 

اسید چرب ω-3:

α-لینولنیک اسید یا ALA (18: 3n-3)

اسید چرب ω-6:

اسید لینولئیک یا LA (18: 2n-6)

این دو اسید چرب توسط انسان قابل تولید نیستند زیرا انسان فاقد آنزیم های desaturase مورد نیاز برای تولید آنها است.

 

آنها نقطه شروع ایجاد اسیدهای چرب اشباع بیشتر هستند که بیشتر آنها دارای زنجیره کربن طولانی تری هستند:

 

اسیدهای چرب ω-3:

ایکوزاپنتانوئیک اسید یا EPA (20: 5n-3)

اسید docosahexaenoic یا DHA (22: 6n-3)

اسیدهای چرب ω-6:

گاما-لینولنیک اسید یا GLA (18: 3n-6)

دیهومو-گاما-لینولنیک اسید یا DGLA (20: 3n-6)

اسید آراشیدونیک یا AA (20: 4n-6)

به جز GLA که دارای زنجیره 18 کربنی کوتاه است ، این اسیدهای چرب بیش از 18 اتم کربن دارند و به طور معمول در LC-PUFA طبقه بندی می شوند. [6]

اسیدهای چرب ω-9 در انسان ضروری نیستند.

 منبع:https://is.gd/bJApl7

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 13:13 بازدید : 59 نویسنده : سعادت

ا

ختلالات خویشاوندی از نظر علائم و شدت بسیار متفاوت است. آنها می توانند موقتی یا دائمی باشند و ممکن است بدون درد یا دردناک باشند. برخی از آنها دلایل موقعیتی دارند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است ژنتیکی باشند. برخی از بیماری های پوستی جزئی هستند و برخی دیگر می توانند زندگی را تهدید کنند.

 

در حالی که اکثر اختلالات پوستی جزئی هستند ، اما دیگران می توانند مسئله جدی تری را نشان دهند. اگر فکر می کنید یکی از این مشکلات پوستی شایع است با پزشک خود تماس بگیرید.

 

عکس از اختلالات پوستی مختلف

انواع مختلفی از اختلالات پوستی وجود دارد. در اینجا لیستی از 25 عکس با تصاویر موجود است.

 

هشدار: تصاویر گرافیکی پیش رو

آکنه

معمولاً روی صورت ، گردن ، شانه ها ، سینه و قسمت فوقانی کمر قرار دارد

جوش های پوستی متشکل از جوش های سرسیاه ، جوش های سر سفید ، جوش ها یا کیست های عمیق و دردناک

در صورت عدم درمان ممکن است جای زخم ایجاد کند یا پوست را تیره کند

مقاله کامل درباره آکنه را بخوانید.

 

تاول تبخالی

تاول قرمز ، دردناک و پر از مایعات که نزدیک دهان و لب ها ظاهر می شود

قبل از اینکه زخم دیده شود ، ناحیه آسیب دیده اغلب گزگز می شود یا می سوزد

شیوع ممکن است با علائم خفیف و شبیه آنفولانزا مانند تب کمرنگ ، بدن درد و تورم غدد لنفاوی همراه باشد.

مقاله کامل درباره تبخال را بخوانید.

 

تاول

مشخصه آن منطقه ای آبکی ، شفاف و پر از مایع روی پوست است

ممکن است کوچکتر از 1 سانتی متر (وزیکول) یا بزرگتر از 1 سانتی متر (بولا) باشد و به تنهایی یا به صورت گروهی رخ دهد

در هر نقطه از بدن یافت می شود

مقاله کامل در مورد تاول را بخوانید.

 

کندوها

جوش های خارش دار و برجسته ای که پس از قرار گرفتن در معرض ماده حساسیت زا ایجاد می شوند

لمس قرمز ، گرم و ملایم دردناک است

می تواند کوچک ، گرد و حلقه ای یا بزرگ و تصادفی شکل باشد

مقاله کامل کهیرها را بخوانید.

 

کراتوز اکتینیک

به طور معمول کمتر از 2 سانتی متر یا به اندازه پاک کن مداد است

وصله پوستی ضخیم ، پوسته پوسته یا پوسته پوسته شده

در قسمت هایی از بدن که در معرض آفتاب زیادی قرار دارند (دست ها ، بازوها ، صورت ، پوست سر و گردن) ظاهر می شود

معمولاً به رنگ صورتی است اما می تواند پایه ای قهوه ای ، برنز ، یا خاکستری داشته باشد

مقاله کامل مربوط به کراتوز اکتینیک را بخوانید.

 

آکنه روزاسه

بیماری مزمن پوستی که دوره های کمرنگ شدن و عود را طی می کند

عود ممکن است توسط غذاهای پرادویه ، نوشیدنی های الکلی ، نور خورشید ، استرس و باکتری های روده هلیکوباکتر پیلوری ایجاد شود

چهار زیرگروه روزاسه وجود دارد که شامل طیف گسترده ای از علائم است

علائم متداول شامل گرگرفتگی صورت ، برجستگی ، برجستگی های قرمز ، قرمزی صورت ، خشکی پوست و حساسیت پوست است

مقاله کامل در مورد روزاسه را بخوانید.

 

کفگیرک

توده ای قرمز ، دردناک و تحریک شده زیر پوست شما

ممکن است با تب ، بدن درد و خستگی همراه باشد

می تواند باعث پوسته پوسته شدن یا پوسیدگی پوست شود

مقاله کامل را در مورد carbuncles بخوانید.

 

آلرژی به لاتکس

این وضعیت یک اورژانس پزشکی است. مراقبت های فوری ممکن است لازم باشد.

 

بثورات ممکن است طی چند دقیقه تا چند ساعت پس از قرار گرفتن در معرض محصول لاتکس ایجاد شود

چرخهای گرم ، خارش دار و قرمز در محل تماس که ممکن است با قرار گرفتن مکرر در معرض لاتکس ، ظاهری خشک و پوسته ای داشته باشد.

ذرات لاتکس موجود در هوا ممکن است باعث سرفه ، آبریزش بینی ، عطسه و خارش و آبریزش چشم شوند

آلرژی شدید به لاتکس می تواند باعث تورم و دشواری تنفس شود

مقاله کامل درباره حساسیت به لاتکس را بخوانید.

 

اگزما

تکه های پوسته پوسته زرد یا سفید که پوسته پوسته می شوند

مناطق مبتلا ممکن است قرمز ، خارش دار ، چرب یا روغنی باشد

ریزش مو ممکن است در ناحیه همراه با بثورات رخ دهد

مقاله کامل در مورد اگزما را بخوانید.

 

پسوریازیس

MediaJet / Wikimedia Commons

پوسته های پوسته پوسته ای ، نقره ای و کاملاً مشخص

معمولاً روی پوست سر ، آرنج ، زانوها و کمر قرار دارد

ممکن است خارش دار یا بدون علامت باشد

مقاله کامل در مورد پسوریازیس را بخوانید.

 

سلولیت

این وضعیت یک اورژانس پزشکی است. مراقبت های فوری ممکن است لازم باشد.

 

ناشی از ورود باکتری یا قارچ از طریق ترک یا بریدگی در پوست

پوستی قرمز ، دردناک و متورم با یا بدون پاشیدگی که به سرعت پخش می شود

گرم و لطیف به لمس

تب ، لرز و رگه های قرمز ناشی از بثورات پوستی ممکن است نشانه ای از عفونت جدی باشد که به مراقبت های پزشکی نیاز دارد

مقاله کامل در مورد سلولیت را بخوانید.

https://is.gd/ZOqbZh

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 12:45 بازدید : 51 نویسنده : سعادت

 

برای سالم ماندن ، بزرگسالان باید سعی کنند هر روز تحرک داشته باشند و هدف آنها دستیابی به حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی در طول یک هفته از طریق فعالیت های مختلف است.

 

برای بیشتر افراد ، ساده ترین راه برای حرکت این است که فعالیت را بخشی از زندگی روزمره کنید ، مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری به جای استفاده از ماشین برای رفت و آمد. با این حال ، هرچه بیشتر کار کنید ، بهتر است و شرکت در فعالیت هایی مانند ورزش و ورزش باعث سلامتی شما می شود.

 

برای اینکه هر نوع فعالیتی برای سلامتی شما مفید باشد ، باید آنقدر سریع حرکت کنید که ضربان قلب را بالا ببرد ، سریعتر نفس بکشید و احساس گرما کنید. این سطح از تلاش را فعالیت با شدت متوسط ​​می نامند. اگر با شدت متوسط ​​کار می کنید ، باید بتوانید صحبت کنید اما نمی توانید کلمات یک آهنگ را بخوانید.

 

فعالیتی که در آن مجبورید حتی بیشتر کار کنید ، فعالیت با شدت شدید نامیده می شود. شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد فعالیت شدید می تواند مزایای سلامتی بیش از فعالیت متوسط ​​داشته باشد. می توانید بگویید چه زمانی این فعالیت شدید است زیرا شما سخت و سریع نفس می کشید و ضربان قلب شما کمی بالا رفته است. اگر در این سطح کار می کنید ، نمی توانید بیش از چند کلمه بدون مکث نفس کشیدن بگویید.

 

یک مشکل مدرن

امروزه افراد فعالیت کمتری دارند ، بخشی به این دلیل که فناوری زندگی ما را آسان کرده است. ما ماشین رانندگی می کنیم یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنیم. ماشین آلات لباس های ما را می شویند. ما خودمان را مقابل تلویزیون یا صفحه کامپیوتر سرگرم می کنیم. افراد کمتری مشغول کار دستی هستند و بیشتر ما مشاغلی داریم که شامل تلاش جسمی کمی است. کار ، کارهای خانه ، خرید و سایر فعالیتهای ضروری بسیار کمتر از نسلهای گذشته است.

 

ما کمتر از افراد دور خود حرکت می کنیم و انرژی کمتری می سوزانیم. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از بزرگسالان بیش از 7 ساعت در روز را در حالت نشسته ، در محل کار ، در حمل و نقل و یا در اوقات فراغت خود می گذرانند. افراد بالای 65 سال هر روز 10 ساعت یا بیشتر را با نشستن یا دراز کشیدن می گذرانند و این افراد را به کم تحرک ترین گروه سنی تبدیل می کند.

 

سبک زندگی بی تحرک

وزارت بهداشت عنوان كرد كه عدم فعاليت به عنوان "قاتل خاموش" است. شواهد نشان می دهد که رفتار کم تحرک ، مانند نشستن یا دراز کشیدن برای مدت طولانی ، برای سلامتی شما مضر است.

 

نه تنها باید سعی کنید سطح فعالیت خود را بالا ببرید ، بلکه باید از زمان نشستن خود و خانواده خود نیز بکاهید.

 

از جمله نمونه های متداول رفتار کم تحرک می توان به تماشای تلویزیون ، استفاده از کامپیوتر ، استفاده از ماشین برای مسافرت های کوتاه مدت و نشستن برای خواندن ، گفتگو یا گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. تصور می شود این نوع رفتار خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت نوع 2 و همچنین افزایش وزن و چاقی را افزایش می دهد.

 

دکتر کاویل می گوید: "نسل های قبلی به طور طبیعی تری از طریق کار و کار دستی فعال بودند ، اما امروز ما باید راه هایی برای ادغام فعالیت در زندگی روزمره خود پیدا کنیم."

 

خواه این امر باعث محدود شدن زمانی شود که نوزادان در حشره های خود بسته اند یا بزرگسالان را به ایستادن و حرکت مداوم تشویق می کند ، افراد در هر سنی باید رفتار کم تحرکی خود را کاهش دهند.

 

دکتر کاویل می گوید: "این بدان معناست که هر یک از ما باید در مورد افزایش انواع فعالیت های متناسب با سبک زندگی خود فکر کنیم و به راحتی در روزهای ما گنجانده شود."

 

بسیار مهم ، اگر می توانید بقیه وقت خود را دراز بکشید یا دراز بکشید ، می توانید هدف فعالیت هفتگی خود را هدف قرار دهید اما همچنان در معرض خطر سلامتی قرار دارید. بیاموزید که چگونه فعالیت بدنی و ورزش را در هر روز ، هر سن و موقعیتی که دارید ، ایجاد کنید.

https://is.gd/W6WMpp

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 آبان 1399 زمان : 11:26 بازدید : 49 نویسنده : سعادت

 

روغنهای اساسی فقط به عنوان عطر استفاده نمی شوند. این اسانس های قوی را می توان در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار داد و مواد مغذی گرانبهایی را به پوست ارائه داد. یک هشدار: روغن های اساسی هرگز نباید هنگام استفاده روی پوست در حالت رقیق نشده استفاده شوند.

 

چرا از روغنهای اساسی در مواد آرایشی استفاده کنیم؟

 

روغنهای اساسی به دلیل خاصیت ضد التهابی ، ضد باکتریایی و ضد ویروسی در درجه اول در محصولات آرایشی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین به عنوان عوامل محافظت کننده طبیعی عمل می کنند. در کنار همه این مزایا ، روغنهای اساسی تأثیر مثبتی بر ارگانیسم انسان دارند.

 

توجه به این نکته مهم است که کیفیت روغنهای اساسی هنگام استفاده از مواد آرایشی خانگی بسیار حیاتی است. فقط روغنهای ضروری خالص دارای اثرات مثبتی هستند که در بالا ذکر شده است ، بنابراین توصیه می شود با انتخاب روغنهای اساسی انتخاب شده احتیاط کنید. روغن ها ممکن است منجر به تحریک یا حتی واکنش های آلرژیک شوند.

 

 

روغنهای اساسی مواد بسیار موثری هستند که دارای آرایه ای از اثرات مختلف هستند:

 

رایحه ای که از روغن منتشر می شود ، بر سیستم لیمبیک مغز تأثیر می گذارد. با پردازش احساس. بنابراین ، برخی از روغن ها دارای اثر تقویت روحیه هستند.

 

مولکول های جداگانه از طریق پوست به داخل خون منتقل می شوند و در غشای سلول ادغام می شوند و بر روند بدن تأثیر می گذارند. در نتیجه ، این مولکول ها می توانند تجدید سلول ها را تقویت کنند یا فرآیندهای متابولیک را تحریک کنند.

 

https://is.gd/6Q7yiV

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 14:38 بازدید : 202 نویسنده : سعادت

 

 

 

زنان در سراسر جهان قرن هاست که از محصولات طبیعی مراقبت از پوست استفاده می کنند و قابل تحسین ترین پوست را برای نشان دادن دارند ... آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا؟ مواد طبیعی کلیدی هستند! اکنون محصولات طبیعی مراقبت از پوست بیش از هر زمان دیگری موجود است و لیست طولانی مزایای آنها ممکن است برای شما تعجب آور باشد. وقتی به طور منظم از مواد آرایشی طبیعی استفاده می کنید ، به ظاهر سالم تری دست پیدا می کنید و همچنین آنتی اکسیدان ها را جذب خواهید کرد.

 

آیا کنجکاو هستید که موثرترین مواد موثر برای پوست و مو خود را کشف کنید؟ به خواندن ادامه دهید ، شگفت زده خواهید شد!

 

اسید هیالورونیک وگان

این یک اسید هیالورونیک گیاهی است. از آنجا که این ماده در پوست ما یافت می شود ، استفاده از آن روی پوست بدن ما نمی تواند آن را تحریک کند و آسیب نبیند.

 

آیا می دانید؟

 

با افزایش سن ، پوست ما می تواند توانایی حفظ رطوبت را از دست بدهد و در نتیجه سفت شود. اسید هیالورونیک وگان خاصیت ضد پیری بالایی دارد: علاوه بر تأمین آنتی اکسیدان ، سطح آبرسانی به پوست را افزایش می دهد ، باعث ایجاد سفتی و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

مزایای آن را در سرم و کرم چند آنتی اکسیدانی صورت برای برنامه مراقبت از پوست صبح و شب کشف کنید. سرم کنسانتره ویتامین سبز را به برنامه مراقبت از پوست صبح و شب خود اضافه کنید ، بعد از پاک کردن صورت و قبل از مرطوب کردن ، از آن استفاده کنید. این سرم به واسطه اسید هیالورونیک وگان به شما کمک می کند تا با فعال سازی آنزیم SOD ، مسئول مکانیسم ترمیم سلول ، از پیری پوست جلوگیری کنید. این ماده جادویی همچنین باعث افزایش آبرسانی ، کاهش چین و چروک و ایجاد سفتی و کشش پوست می شود. صبح ، بعد از سرم کنسانتره ویتامین سبز ، کرم صورت بلوم ارکیده را برای آبرسانی 24 ساعته استفاده کنید. محتوای آن در اسید هیالورونیک وگان از دست دادن آب پوست را کاهش می دهد و مرطوب کننده را 115 increases افزایش می دهد. آیا می خواهید آنها را در برنامه مراقبت از پوست خود ترکیب کنید؟ برنامه صورت کمپلکس ویتامین را امتحان کنید.

 

 

 

روغن گل رز

این روغن مشتق از گیاه از دانه های بوته ای به نام Rosa moschata استخراج می شود که در شیلی و آرژانتین کشت می شود. این ماده پر از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری است که برای پوست ما مفید است.

 

آیا می دانید؟

 

روغن گل محمدی به عنوان یک گزینه طبیعی عالی برای رطوبت رسانی عمل می کند ، سرشار از ویتامین های E و K است و دارای محتوای بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. چه مفهومی داره؟ این بدان معنی است که مرطوب کننده ، ضد باکتری و ضد پیری است.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

نتایج شگفت انگیز آن را بر روی پوست و مو خود تجربه کنید! پوست خود را با روغن بدن Golden Radiance ، روغن 100٪ طبیعی بدن که به لطف گل رز ، مرطوب کننده و جلوگیری و درمان جای زخم و علائم کشش است ، تغذیه کنید. اگر می خواهید از روغن گل محمدی برای محافظت از فیبر موهایتان و افزایش درخشش مو استفاده کنید ، ماسک موی Nourish Restore را امتحان کنید. از این برای محصولات استفاده کنید

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

روغن بادام

روغن بادام که با فشار دادن سرد روی آجیل های درخت بادام بدست می آید ، قرن هاست که به دلیل خواص بیشمار خود در پزشکی و آشپزی استفاده می شود. این ماده از چربی های اشباع نشده سالم ، اسید اولئیک و اسیدهای لینولئیک تشکیل شده است (مانند امگا 3 و 6). همچنین مملو از ویتامین ها ، پروتئین ، پتاسیم و روی است.

 

آیا می دانید؟

 

شما احتمالاً قبلاً در مورد بسیاری از فواید تغذیه ای بادام اطلاع داشته اید ، اما شاید شما در استفاده از روغن بادام بر روی پوست خود تازه باشید. روغن بادام نه تنها بوی عالی می دهد ، بلکه دارای خاصیت ضد التهابی ، ترمیم کننده و بهبود دهنده است که از سد طبیعی پوست محافظت می کند. این ماده تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و باعث ایجاد مقاومت و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

هنگام استفاده از دوش خود با استفاده از این روغن گرانبها از پوست خود مراقبت کنید ، با استفاده از اسکراب بدن Detox Revitalizing Body که پوست شما را آبرسانی و لایه برداری می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند. این باعث می شود پوست شما صاف تر از همیشه شود. بعد از دوش گرفتن ، از هیدراته شدن روغن بادام با کرم تقویت کننده بدن بدن Flame لذت ببرید ، لوسیون بدن که پوست شما را کاملاً مرطوب می کند ، سفت می کند ، تقویت و تقویت می کند.

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

دیگر منتظر نمانید ، فواید مواد طبیعی موجود در محصولات سالم و وگان را کشف کنید!

 

درباره این پست یا در بلاگ ما نظر بگذارید و برداشت های خود و تجربه تازه خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما بسیار مهم است! به زودی به وبلاگ ما برگردید ، محتوای جدید هر هفته می آید.

 https://is.gd/2KjVY0

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 13:22 بازدید : 52 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 1,360
  • بازدید کلی : 6,209