loading...

مواد شیمیایی

woman with full brows

 

8 نکته زیبایی که سلامت شما را نیز بهبود می بخشد

الکل کمتری بنوشید (و آب بیشتری)

دکتر استفان مولهولند ، جراح پلاستیک در تورنتو ، می گوید مصرف بیش از حد الکل - بیش از یک یا دو نوشیدنی در روز - باعث فشار بر کبد می شود. این می تواند منجر به منافذ گشاد شده ، مویرگهای گشاد و شکسته و همچنین رشد زیاد غدد عرق و روغن شود.

متأسفانه ، این اغلب در صورت (بخصوص بینی) رخ می دهد ، اگرچه نواحی دیگر پوست نیز آسیب پذیر هستند. اما او هنوز هم به مزایای سلامتی شراب قرمز اعتقاد دارد و می گوید روزی یک لیوان به پوست آسیب نمی رساند- مگر اینکه از گل سرخ رنج ببرید. در یک نظرسنجی توسط انجمن ملی Rosacea در ایالات متحده ، مشخص شد که 76 درصد از مبتلایان شراب قرمز را عامل محرک شعله ور شدن ذکر کرده اند.

پوست خود را لایه برداری کنید

سلول های مرده پوست با تن پوست کسل کننده برابر است. و با خلاص شدن از شر آنها ، شما در حال خرابکاری در برابر اثرات آبرسانی کننده کننده های بدن و مرطوب کننده ها در تلاش برای "نبرد" از سد ساخت هستید. حدود دو بار در هفته از اسکراب بدن استفاده کنید. روش دیگر ، قبل از دوش گرفتن ، مسواک زدن روزانه بدن خشک را امتحان کنید.

با استفاده از یک قلم مو یا میتوفل ، پوست خود را در حرکات دایره ای خیس کنید (خیلی سخت نپاشید) ، با کف پا شروع کنید ، سپس روی پاها ، جلو و عقب کار کنید. به قسمت پشتی ران ، بازوها و باسن توجه ویژه ای داشته باشید. البته در دوش گرفتن می توانید از یک نایلون پف یا اسفنج دریایی به همراه پاک کننده بدن مورد علاقه خود برای یک لجن نرم تر استفاده کنید.

یک ابرو کاملتر در آغوش بگیرید

یکی از بزرگترین اشتباهات زیبایی این است که با موچین-خیلی نازک به وحشت بیفتید (فکر کنید پاملا اندرسون) اما می تواند شما را سن کند. کیرا تامپسون ، صاحب خانه ی Brow House در تورنتو ، می گوید: جبران آرایش هرگز به اندازه داشتن مرورگرهای طبیعی خوب نیست. و همچنین شما نمی خواهید به شکلی که به طور طبیعی مال شما باشد ، مانند یک ابرو دلقک گرد یا قلاب (قلاب (a.k.a "tadpole") به پایان نرسید.

تامپسون توصیه می کند که از یک حرفه ای درباره شکل مرورگرهای خود و نحوه رشد آنها و اینکه چه چیزهایی برای شما مراقبت می کند استفاده کنید.

به طور منظم تمرین کن

ورزش به طور قطع انرژی بیشتری به شما می دهد و شما را در فرم حفظ می کند. اما تحقیقات جدید دانشگاه مک مستر نشان می دهد که ورزش استقامتی ممکن است به علائم پیری مانند طاسی ، موهای خاکستری و نازک شدن پوست منجر به مبارزه و حتی معکوس شود.

طبق گفته انجمن علمی فیزیولوژی ورزش کانادا ، ورزش استقامتی فعالیت هوازی است - مانند راه رفتن سریع ، دویدن یا دوچرخه سواری - که باعث بهبود تناسب قلب و تنفس می شود. هر چه طولانی تر بتوانید ورزش هوازی را انجام دهید ، استقامت بیشتری خواهید داشت.

در مطالعه مک مستر ، دکتر مارک تارنپولسکی ، محقق برجسته ، موشهایی با خصوصیات بدنی قابل مقایسه با یک فرد میانسال انجام داده است که 45 بار دو بار در هفته سه بار در هفته اجرا می شود. پوست آنها سفت تر شد ، و خز آنها به عقب برگشت و متوقف شد و خاکستری شد.

برداشت از جوش ها را متوقف کنید

دکتر لیزا کلت ، متخصص پوست و مو ، از DLK در خیابان تورنتو ، گفت: هرگز پوست خود را انتخاب نکنید. او توضیح می دهد: "برداشتن می تواند باعث ایجاد زخم و عفونت شود و پوست به درستی بهبود نمی یابد." دکتر کلت خاطر نشان می کند که جای زخم آکنه در واقع به دلیل چیدن و نه آکنه ایجاد می شود ، بنابراین دست های خود را برای پوست شفاف تر نگه دارید.

قبل از خواب آرایش خود را بردارید

مانوئلا مارچگیگی ، شیمیدر آرایشی و بنیانگذار آزمایشگاههای ایزومرز (مراقبت از پوست) در کانادا می گوید ، با تمیز نکردن قبل از خواب ، منافذ خود را با آرایش و عرق بسته شده متوقف می کنید.

نتیجه: پوستی کسل کننده ، مستعد شکستگی. ترک روی آرایش چشم شما حتی می تواند باعث سوزش چشم و شلاق شلاق شود.

شب ها که خیلی خسته هستید ، قبل از تصادف از پارچه های تمیز شده از قبل اشباع شده استفاده کنید.

هر روز شامپو را متوقف کنید

برخی از زنان اگر روزانه شامپو نکشند ، احساس تمیز نمی کنند. مارک آنتونی ، زیبایی شناسی کانادایی ، می گوید: اما شستن موهای شما که اغلب پوست سر شما را از روغنهای طبیعی که موها را براق و کنترل می کند ، تخلیه می کند. ممکن است موهای شما چرب تر شود زیرا بدن شما برای جبران روغن بیش از حد روغن را تولید می کند.

در عوض ، سعی کنید هر روز شامپو بزنید. آنتونی پیشنهاد می کند: "اگر مو صاف است ، دست های مرطوب را از طریق آن بکشید و روی آن خشک و خشک کنید. اگر روز اول در موهای مو و ژل وحشی نشوید ، به شما کمک می کند. شما همچنین می توانید یک شامپوی "خشک" را امتحان کنید.

روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید

سرطان پوست شایعترین نوع سرطان در کانادا است و مبتلایان به پوست منصفانه در معرض خطر بیشتری قرار دارند. Lynda MacNiven ، هماهنگ کننده ارشد پیشگیری در انجمن سرطان کانادا ، انتار می گوید: "قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از خورشید یا تجهیزات برنزه کردن داخل بدن و داشتن پوست منصفانه رایج ترین عوامل خطر سرطان پوست است."

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 خرداد 1399 زمان : 12:06 بازدید : 27 نویسنده : سعادت

پودر کاکائو

 
 
 
  • طی مراحلی از دانه های درخت کاکائو حاصل می شود .
  • حاوی آهن و مس .
  • سرشار از ویتامین C و منیزیم .
  • سرشار از مقادیر بالای آنتی اکسیدان و فلاونوئید
  • خواص پودر کاکائو

 

ممکن است ما نتوانیم به هر کشوری روی کره زمین سفر کنیم اما یک راه عالی برای گرفتن طعم یک فرهنگ ، با نمونه گیری از خوشمزه ترین غذاهای آن است. سعی کنید طوفانی را در آشپزخانه خود بجوشانید یا یک رستوران عالی پیدا کنید و بگذارید جوانه های طعم دار شما در یک ماجراجویی آشپزی در سراسر جهان قایقرانی کنند. در اینجا 50 غذای محبوب شما را نباید از دست داد.

این غذای گرم و آرامش بخش ماکارونی جهان را با طوفان و به درستی چنین روبرو کرده است. سادگی ظاهری آن ، طعم های پیچیده ای را که به یکباره بی حس و طراوت هستند ، پنهان می کند. در اواخر قرن نوزدهم در شمال ویتنام متولد شد ، رشد pho توسط پخت و پز چینی و فرانسوی تحت تأثیر قرار گرفت و منعکس کننده تاریخ این کشور بود. امروز ، این یک پیشنهاد منحصر به فرد ویتنامی است که شما مجبور نیستید برای یافتن هر کجای دنیا ، خیلی دور بروید.

شاید به نظر نرسد اما این غذای کبک به نمادی از غرور فرهنگی تبدیل شده و اکنون در سراسر کانادا و شمال شرقی آمریکا محبوب است. کرکی در داخل ، سرخ شده در خارج سیب زمینی سرخ شده فرانسوی ، پوشیده از آبغوره غلیظ ، غنی و گوشتی ، پوتین از نوع کباب هایی که میل می کنید بعد از یک شب در خارج از منزل به یک رویداد آشپزی با افزودن پنیر پنیر بلند می شود. این نیش های پنیر جامد کوچک و جامد مقداری از شکل خود را در زیر حرارت جاذبه حفظ می کنند.

گرچه ریشه در آلمان دارد و به نام شهر هامبورگ نامگذاری شده است ، جایی که در قرن نوزدهم گوشت گاو محلی با خاک پیاز و مخلوط پیاز و سیر مخلوط شده بود و سپس به شکل پتکی شکل می گرفت ، همبرگری که امروز می شناسیم و دوست داریم یک نماد آمریکایی است. تجسم مدرن به چند آمریکایی منتسب است و یک جنبه اساسی در فرهنگ غذایی آمریکا است.

این تورسیلوهای ذرت نرم پر از گوشت خوک ، گوشت خوک و مرغ خوشمزه دارای منشاء مرموز هستند که اغلب در معادن نقره قرن 18th مکزیک ردیابی می شوند. برخلاف تاکوهای آمریکایی ، نسخه مکزیکی شامل چاشنی هایی مانند کاهو ، گوجه فرنگی ، پنیر یا حتی خامه ترش نیست. در 

این سالاد تند و ترد ، طعم و مزه جنوب شرقی آسیا را روی بشقاب ساخته شده با پاپایا سبز خرد نشده و سایر میوه ها و سبزیجات محلی قرار داده شده در یک سس شیرین و ترش خوشمزه از شکر نخل ، فلفل های فلفل قرمز و آب لیمو ترش می کند. نشات گرفته از لائوس ، در سراسر ویتنام ، کامبوج و تایلند نیز خورده می شود. تهیه یک غذای سنتی به معنی خرد کردن و تپش زیاد با یک گندم و ملات اما مدرن ، کمتر کثیف و وقت گیر باعث می شود ظرف غذای سنتی زیاد شود.

آرپا یک نان سنتی از کلمبیا و ونزوئلا است که از دانه ذرت تهیه می شود و با پر کردن شیرین یا زباله پر شده است. خمیر صاف ، گرد و بی نظیر کباب ، پخته ، سرخ شده ، جوشانده یا بخارپز شده و روزانه در منطقه ای که تا قرن ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است خورده می شود.

هیچ بازدیدی از اسپانیا بدون طعم غذای محلی پله ، غذاهای دریایی و برنج به اندازه مترادف با آفتاب به عنوان طعم های خوشمزه کامل نیست. پلالا ریشه های باستانی دارد اما شکل گیری مدرن خود را در Alberfera قرن نوزدهم ، در نزدیکی والنسیا ، آغاز کرد ، هنگامی که کارگران برنج و غذاهای دریایی را روی آتش باز پخته می کنند. پائلا والنسیانا همچنین مرغ را شامل می شود در حالی که معروف ترین ، paella mixa ، ترکیبی از مرغ و غذاهای دریایی است. غالباً گفته می شود که تعداد آشپزخانه ها به اندازه آشپزها وجود دارد.

کباب دارای میراث دیرینه است ، تصور می شود که در ترکیه از سربازانی که مشغول پختن گوشت تازه شکار شده خود بر فراز آتش سوزی های باز و با نامی که تا قرن 14th در آن ها پخته شده است ، در ترکیه سرچشمه گرفته است. کباب ها در انواع مختلفی قرار می گیرند ، از شیشهای محبوب و döner گرفته تا غذاهای منطقه ای مانند Adana و testi. به طور سنتی ، فقط از گوشت گوسفند استفاده می شود ، با این حال ، به عنوان سلیقه ها تکامل یافته است ، انواع گوشت ها نیز وجود دارد.

این تکه های سرخ شده نخود خرد شده همراه با گیاهان ، ادویه جات ترشی جات و پیاز باعث می شود یک گیاه خوشمزه گیاهی به شما بخورد. فلافل قدمتی هزار ساله دارد ، احتمالاً در حال تگرگ از مصر است ، جایی که در زمان عدسی به عنوان جایگزین گوشت توسط مسیحیان قبطی خورده شد و با لوبیا فوا درست شد. ظرف بعداً به سمت شام مهاجرت کرد ، جایی که شکل نخود فعلی خود را به خود گرفت.

ظرف غذای خام ماهی بومی هاوایی ، به معنی "برش" در هاوایی ، در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در سراسر ایالات متحده داشته است ، احتمالاً به دلیل جذابیت مواد سالم و تازه آن. اما این طعم دریا ریشه های باستانی دارد که قدمت زیادی به آن باز می گردد ، زمانی که جزایر بومی می توانند نمک دریا ، جلبک دریایی و طعم سنتی آنامونا را در دامهای تازه خود بمالند.

منبع : https://is.gd/SAlOQo

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 خرداد 1399 زمان : 10:56 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

Exercise Essentials for Healthy Aging - Senior Health Center ...

 

فواید سلامت روان ورزش چیست؟

ورزش فقط مربوط به ظرفیت هوازی و اندازه عضلات نیست. مطمئناً ورزش می تواند سلامت جسمی و جسمی شما را بهبود ببخشد ، خط کمر را برش دهد ، زندگی جنسی شما را بهبود بخشد و حتی سالها به زندگی شما بیفزاید. اما این چیزی نیست که اکثر افراد را به فعالیت فعال کند.

افرادی که مرتباً ورزش می کنند این کار را انجام می دهند ، زیرا این حس بهزیستی به آنها می دهد. آنها در طول روز انرژی بیشتری احساس می کنند ، شب ها بهتر می خوابند ، خاطرات تیز تری دارند و نسبت به خود و زندگی خود احساس آرامش و مثبت بیشتری می کنند. و این یک داروی قدرتمند برای بسیاری از چالش های بهداشت روانی مشترک است.

ورزش منظم می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر افسردگی ، اضطراب ، ADHD و… داشته باشد. همچنین استرس را تسکین می بخشد ، حافظه را بهبود می بخشد ، به شما کمک می کند بهتر بخوابید و روحیه کلی شما را تقویت می کند. و نیازی نیست که یک مزاحم تناسب اندام برای به دست آوردن مزایا باشید. تحقیقات نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​ورزش می تواند تغییری ایجاد کند. فارغ از سن و سال یا تناسب اندام ، می توانید یاد بگیرید که از ورزش به عنوان ابزاری قدرتمند برای احساس بهتر استفاده کنید.

ورزش و افسردگی

مطالعات نشان می دهد که ورزش می تواند افسردگی خفیف تا متوسط ​​را به همان اندازه داروی ضد افسردگی درمان کند - البته بدون عوارض جانبی. به عنوان نمونه ، مطالعه جدیدی که توسط هاروارد T.H انجام شده است. دانشکده بهداشت عمومی چان دریافت که دویدن به مدت 15 دقیقه در روز یا پیاده روی به مدت یک ساعت خطر ابتلا به افسردگی عمده را 26٪ کاهش می دهد. علاوه بر تسکین علائم افسردگی ، تحقیقات همچنین نشان می دهد که نگه داشتن یک برنامه ورزشی می تواند مانع از عود مجدد شما شود.

ورزش به دلایل مختلف یک مبارز افسردگی قدرتمند است. مهمتر از همه ، این باعث ایجاد انواع تغییرات در مغز از جمله رشد عصبی ، کاهش التهاب و الگوهای فعالیت جدید می شود که احساس آرامش و بهزیستی را ارتقا می بخشد. همچنین اندورفین ها ، مواد شیمیایی قدرتمند موجود در مغز شما را آزاد می کند که باعث تقویت روحیه شما می شود و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. سرانجام ، ورزش همچنین می تواند به عنوان یک حواس پرتی عمل کند ، به شما این امکان را می دهد تا ساکت و آرام باشید تا بتوانید از چرخه افکار منفی که باعث افسردگی می شود ، خارج شوید.

ورزش و اضطراب

ورزش یک روش درمانی ضد اضطراب طبیعی و مؤثر است. این تنش و استرس را تسکین می بخشد ، انرژی جسمی و روحی را تقویت می کند و با آزاد شدن اندورفین ، بهزیستی را تقویت می کند. هر چیزی که باعث حرکت شما شود می تواند کمک کند ، اما اگر به جای منطقه بندی کردن توجه کنید ، سود بیشتری خواهید داشت.

سعی کنید به عنوان مثال احساس کنید که پاهای شما به زمین برخورد می کند ، یا ریتم تنفس شما یا احساس باد روی پوست شما. با اضافه کردن این عنصر ذهن آگاهی - که واقعاً روی بدن شما متمرکز شده و چگونه ورزش می کنید - نه تنها وضعیت جسمی خود را سریعتر بهبود خواهید بخشید ، بلکه ممکن است بتوانید جریان نگرانی های مداوم که از درون سرتان جاری است را قطع کنید.

ورزش و استرس

آیا تاکنون متوجه شده اید که بدن در هنگام استرس چگونه احساس می کند؟ ممکن است ماهیچه های شما به خصوص در صورت ، گردن و شانه های شما تنش داشته باشد و شما را با درد پشت یا گردن یا سردردهای دردناک رها کند. ممکن است احساس سفتی در سینه ، نبض ضربان یا گرفتگی عضلات داشته باشید. همچنین ممکن است مشکلاتی از قبیل بی خوابی ، سوزش قلب ، سوزش معده ، اسهال یا تکرر ادرار را تجربه کنید. نگرانی و ناراحتی همه این علائم جسمی به نوبه خود می تواند منجر به استرس بیشتر شود و یک چرخه شرور بین ذهن و بدن شما ایجاد کند.

ورزش یک روش مؤثر برای شکستن این چرخه است. و همچنین آزاد شدن اندروفین ها در مغز ، فعالیت بدنی به آرامش عضلات و تسکین تنش در بدن کمک می کند. از آنجا که بدن و ذهن به هم نزدیک هستند ، هنگامی که بدن شما نیز احساس بهتری پیدا می کند ، ذهن شما نیز خواهد شد

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 خرداد 1399 زمان : 8:52 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

بوکسیت

آلومینیوم موجود در بوکسیت توسط مواد معدنی هیدروکسید آلومینیوم ، غالباً gibbsite میزبانی می شود. باستان شناسی به نام هیدرات آلومینا یا آلومینا تری هیدرات (Al2O3 · 3H2O) ، در طبیعت به عنوان gibbsite معدنی (همچنین به نام hydrargillite شناخته می شود) و سه پلی مورف های بسیار بسیار کمیاب آن: بیایریت ، دولیلیت و نورستراندیت. از نظر نزدیکی هیدروکسید اکسید آلومینیوم ، AlO (OH) و اکسید آلومینیوم ، Al2O3 ، فقط با از دست دادن آب متفاوت است.

اکسیدهای آهن منبع اصلی آهن برای ساختن فولاد.

اکسیدهای آهن و اکسید هیدروکسیدها از نظر ماهیت بسیار گسترده هستند ، در بسیاری از فرآیندهای زمین شناختی و بیولوژیکی نقش مهمی دارند و به عنوان مثال سنگ آهن ، رنگدانه ها ، کاتالیزورها ، در ترمیت (دیدن نمودار) و هموگلوبین مورد استفاده گسترده انسان ها هستند. زنگ زدگی معمولی نوعی اکسید آهن (III) است. اکسیدهای آهن به طور گسترده ای به عنوان رنگدانه های با دوام ارزان قیمت ، در رنگ ها ، روکش ها و بتن های رنگی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگهایی که معمولاً در دسترس هستند در انتهای "خاکی" محدوده زرد / نارنجی / قرمز / قهوه ای / سیاه قرار دارند.

مواد معدنی مس منبع اصلی مس که به عنوان یک هادی الکتریکی در انواع کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.

 مواد معدنی انواع سنگ معدن هستند. [عکس از مجموعه Ko (ژاپنی) ، کپی رایت دانشگاه کیوشو]

به عنوان مس بومی یا در کانیهایی مانند کلسیم کوپیریت و کلکوسیت سولفیدهای مس ، کربناتهای مسی آازوریت و مالاکیت و مس (I) اکسید مس کریتید اکسید رخ می دهد. بزرگترین جرم مس عنصری کشف شده 420 تن وزن داشته و در سال 1857 در آن یافت شد شبه جزیره Keweenaw در میشیگان ، ایالات متحده.

فری هیدریت (درجه (OH) 3)

تبدیل فری هیدریت (بالا) به گوتیت (پایین).

یک ماده معدنی گسترده اکسید هیدروکسید آهن در سطح زمین و یک ماده تشکیل دهنده احتمالی مواد فرازمینی است. در انواع مختلفی از محیط ها ، از آب شیرین گرفته تا سیستم های دریایی ، سفره های آبدار تا چشمه های آب گرم و ترازوهای گرمابی ، خاک ها و مناطق تحت تأثیر معدن تشکیل می شود. این می تواند مستقیماً از محلول های آبی غنی از آهن اکسیژن ، یا توسط باکتری ها یا در نتیجه یک فعالیت متابولیکی یا جذب غیرفعال آهن محلول رسوب شود و به دنبال آن واکنش های هسته یابی قرار گیرد.

مواد طبیعی متداول فلزات سنگین و فلزات سنگین مانند As ، Se ، Pb و غیره (اکسیدهای منگنز هیدرو دارای اهمیت مشابهی هستند و احتمالاً از نظر هیدروکسیدهای آهن در محیط دریایی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند).

زئولیت ها

 محل Natrolite: منطقه Nasik ، ماهاراشترا ، هند حجم: (11x9x7cm)

زئولیت ها به عنوان الک های مولکولی شناخته می شوند و معمولاً در ترک خوردن نفت برای ساختن بنزین ، در کاتالیز شیمیایی و به عنوان مبدل های کاتیون در نرم شدن H2O مورد استفاده قرار می گیرند.

زئولیت ها از ساختاری متخلخل برخوردار هستند که می تواند طیف گسترده ای از کاتیونها ، مانند Na + ، K + ، Ca2 + ، Mg2 و دیگران را در خود جای دهد. این یون های مثبت نسبتاً سست نگه داشته شده اند و به راحتی می توانند در راه حل تماس با دیگران رد و بدل شوند. زئولیت های طبیعی شکل می گیرند که سنگهای آتشفشانی و لایه های خاکستر با آبهای زیرزمینی قلیایی واکنش نشان می دهند. زئولیت ها همچنین در محیط های پس از رسوب در طی دوره های مختلف از هزاران تا میلیون ها سال در حوضه های کم عمق دریایی متبلور می شوند. برخی از زئولیت های معدنی رایج ترین آنالها ، چابازیت ، کلینوپتیلولیت ، هولاندیت ، ناترولیت ، فیلیپسیت و استیلبیت است. یک فرمول معدنی به عنوان مثال است: Na2Al2Si3O10 · 2H2O ، فرمول ناترولیت.

گچ (CaSO4 2H2O) یک عنصر مهم سیمان است.

گچ یک ماده معدنی سولفات نرم است که از دی هیدرات سولفات کلسیم تشکیل شده و دارای فرمول شیمیایی CaSO4 · 2H2O است. این گیاه به عنوان کود قابل استفاده است ، در بسیاری از اشکال گچ ماده اصلی تشکیل دهنده آن است و به طور گسترده استخراج می شود. انواع زیادی از گچ های ریز و سفید ریز و به آرامی و با رنگ ملایم ، به نام alabaster ، برای مجسمه سازی توسط بسیاری از فرهنگ ها از جمله مصر باستان ، بین النهرین ، روم باستان ، امپراتوری بیزانس و آلاباسترهای ناتینگهام انگلستان قرون وسطایی استفاده شده است. این تعریف سختی 2 در مقیاس سختی معدنی Mohs است. این ماده به عنوان یک ماده معدنی تبخیر کننده و به عنوان یک محصول هیدراتاسیون آنهیدریت تشکیل می شود. گچ یک ماده معدنی متداول است که دارای تخت های تبخیری ضخیم و گسترده در ارتباط با سنگ های رسوبی است.

نمک معمول یک ماده معدنی است که در درجه اول از کلرید سدیم (NaCl) تشکیل شده است ، یک ترکیب شیمیایی متعلق به طبقه بزرگ نمک های یونی است. نمک به شکل طبیعی به عنوان یک ماده معدنی کریستالی به نمک سنگ یا هالیت معروف است. نمک در مقادیر زیادی در دریا که اصلی ترین ماده معدنی تشکیل دهنده آن است ، وجود دارد و اقیانوس باز حدود 35 گرم (1.2 اونس) مواد جامد در لیتر ، شوری 3.5٪ دارد. نمک برای حیات حیوانات ضروری است ، و شوری یکی از سلیقه های اساسی انسان است. بافت حیوانات حاوی مقادیر بیشتری نمک نسبت به بافتهای گیاهی است. بنابراین رژیم های غذایی معمول عشایری که در گله ها و گله های خود فرو می روند ، نیاز به مقدار کمی و یا هیچ نمک اضافه دارند

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 12:58 بازدید : 27 نویسنده : سعادت

روغن آووکادو

 
 
 
  • سرشار از اسید اولئیک، یک اسید چرب امگا ۹ اشباع نشده است.
  • HDL را افزایش و کلسترول خون را کاهش می دهد.
  • سرشار از لیتوئین، آنتی اکسیدانی که برای چشم ها مفید است.
  • فروش روغن آووکادو به صورت عمده

مدیران و مصرف کنندگان معین در سالهای اخیر دیدگاه های متفاوتی از کیفیت محصول اتخاذ کرده اند. چندین بررسی اخیر نشان می دهد که شکاف درک کیفیت چقدر گسترده است:

سه مورد از پنج مدیر اصلی بزرگترین 1300 شرکت در یک بررسی 1981 گفتند که کیفیت در حال بهبود است. تنها 13٪ گفتند که این روند رو به کاهش است. با این حال 49٪ از 7000 مصرف کننده در یک تحقیق جداگانه در سال 1981 گفتند که کیفیت محصولات ایالات متحده در پنج سال گذشته کاهش یافته است. علاوه بر این ، 59 درصد از کیفیت انتظار داشتند که در 5 سال آینده کاهش یابد یا کاهش یابد

نیمی از مدیران تولید کنندگان عمده لوازم خانگی آمریکایی در یک نظرسنجی در سال 1981 گفتند که قابلیت اطمینان محصولات آنها در سالهای اخیر بهبود یافته است. فقط 21٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده این عقیده را ابراز کردند

مدیران تولید کنندگان ایالات متحده اتومبیل سوابق داخلی را ذکر می کنند که نشان می دهد کیفیت هر سال در حال بهبود است. مدیر اجرایی فورد گفت: "کیفیت فورد در مدلهای 1981 ما نسبت به مدلهای سال 1981 بیش از 27٪ بهبود یافته است."

با توجه به این شکاف ، بسیاری از شرکتهای آمریکایی برای بهبود کیفیت تصویر خود به تاکتیکهای تبلیغاتی روی آورده اند. چنین تلاشهایی در دو روند مشهود است. مورد اول تأکید بیشتر تبلیغات بر کیفیت کلمه و موضوعاتی همچون قابلیت اطمینان ، دوام و طرز کار است. به عنوان مثال ، فورد اظهار داشت كه "كیفیت شغل است" ، و لوی استراوس این ایده را بیان می كند كه "كیفیت هرگز از سبك خارج نمی شود." و بسیاری از تبلیغات اکنون ادعا می کنند که محصولات "بهترین" یا "بهتر از" رقبا هستند.

در حالی که این تلاش ها برای تغییر درک مشتری گامی در جهت درست است ، بدیهی است که کیفیت یک شرکت یا تصویر یک محصول نمی تواند یک شبه بهبود یابد. برای پرورش اعتماد به نفس مشتری زمان لازم است و تاکتیک های تبلیغاتی به تنهایی کار را انجام نمی دهند. در واقع ، اگر ادعاها و وعده ها برطرف نشود و مشتریان آنها را به عنوان حیله گر تلقی کنند ، می توانند آتش بسوزند.

برای اطمینان از تحویل ادعاهای تبلیغاتی ، شرکت ها باید کیفیت را در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنند. از دیدگاه تولید ، این به معنای تعهد شرکت برای رفع خطاها در هر مرحله از فرآیند توسعه محصول است - طراحی محصول ، طراحی فرایند و ساخت. این همچنین به معنای همکاری نزدیک با تامین کنندگان برای از بین بردن نقص در تمام قسمت های ورودی است.

به همان اندازه مهم است که اغلب مورد غفلت قرار می گیرد ، جنبه های بازاریابی برنامه های ارتقاء کیفیت را نشان می دهد. شرکت ها باید اطمینان داشته باشند که مزایایی را که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه می دهند. کیفیت باید در درجه اول مشتری محور باشد ، نه مبتنی بر فناوری ، تولید محور یا مبتنی بر رقیب.

در تدوین برنامه های کیفیت محصول ، شرکت ها معمولاً دو مجموعه اساسی از سوالات را در نظر نمی گیرند. اول ، چگونه مشتریان کیفیت را تعریف می کنند ، و چرا ناگهان خواستار کیفیت بالاتری نسبت به گذشته هستند؟ دوم ، کیفیت بالا در خدمات به مشتری چقدر مهم است و چگونه می توان پس از فروش آن را تضمین کرد؟

هرچه ممکن است این سؤالات به نظر می رسد کائنات ، جوابها اطلاعات اساسی در مورد چگونگی ساختن یک برنامه با کیفیت مشتری محور را ارائه می دهند. ما نباید فراموش کنیم که مشتریان ، بعلاوه ، به عنوان قاضی نهایی کیفیت در بازار فعالیت می کنند.

 منبع : https://is.gd/pKpyxt 

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 12:41 بازدید : 22 نویسنده : سعادت

صنایع شیمیایی ژیکاوا zhikava - Home | Facebook

اثرات پردازش شیمیایی و موهای شما

هم اکنون با اصطلاح پردازش شیمیایی آشنا خواهید شد. این یک تعریف چتر است که شامل درمان هایی است که با استفاده از مواد شیمیایی بر روی مو اعمال می شود. بنابراین ، این می تواند از پرمول شیمیایی ، آرامش شیمیایی (یا صاف کردن) یا ریزش موهای شیمیایی باشد. با این حال ، در حالی که همه این درمان ها در محیط مناسب در ابتدا می توانند موهای شگفت انگیز را به حال خود رها کنند ، پردازش بیش از حد شیمیایی می تواند منجر به فاجعه به نظر برسد. موهای شما جلوه تاج شما را دارد ، بنابراین مراقب باشید که چه فرآوری شیمیایی را انتخاب می کنید ، مهم است که قبل از انجام هر یک از این روش های درمانی مطمئن شوید که موهای شما در بهترین شرایط ممکن است و برای حفظ سلامت مو ، شما باید از محصولات باکیفیت موی مرغوب استفاده کنید. .

صاف کردن و ریزش مو به قدری متداول است که تقریباً همه زنان در انگلستان حداقل از یکی از این مراحل شیمیایی استفاده می کنند. هرچه مراحل بیشتری روی موهای خود داشته باشید ، احتمال خشک شدن ، آسیب دیدن و حتی شکسته شدن بیشتر است. در حقیقت ، اگر شما به دنبال موهای خود بین فرآیندهای شیمیایی نیستید و مواد شیمیایی را که به موهای خود می زنید متوجه نمی شوید ، ریزش مو نیز خطر می کنید. در طولانی مدت ، ضعیف شدن موها و استفاده از همان مواد شیمیایی در نواحی ضعیف شده به این معنی است که شما به فولیکول های مو و پوست سر فشار می آورید ، هر دو آنها را تحریک می کنید و حتی می توانند برای مدتی خاموش شوند تا اینکه به اندازه کافی سالم باشند تا دوباره شروع کنند. رشد

همیشه عاقلانه است که هر چند ماه یکبار از پردازش مواد شیمیایی استراحت کنید و با محصولات موی باکیفیت به طبیعت برگردید تا موهای شکننده و هدر رفته ، هیدراته و مجدداً احیا شود. سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا حقایق مربوط به تمام فرآیندهای شیمیایی مورد استفاده را می دانید؟ مراقبت از مو دومینیکن تمام اطلاعاتی را که لازم است درباره پردازش شیمیایی موهای خود بدانید به دست می آورد:

آرامش بخش های شیمیایی

ریلکسرها به گونه ای طراحی شده اند که فرس و موهای خود را از مو خارج کنند ، بنابراین نرم و نرم تر به نظر می رسند. این تا به حال یک روند شماره یک برای صاف کردن موها بود تا اینکه در دهه گذشته درمان کراتین ظاهر شد. آنها با استفاده از مواد شیمیایی که ساختار پروتئین طبیعی موهای شما را تجزیه می کنند کار می کنند و موج یا مجعد را از بین می برند. مشکل این است که آنها به هر رشته دسترسی پیدا می کنند و می توانند مضر باشند زیرا قدرت و شادابی موهای شما را می شکنند. آنها همچنین می توانند به عنوان یک ماده تحریک کننده بر روی پوست سر شما عمل کنند. اگر می خواهید از آرامش شیمیایی استفاده کنید ، به یک سالن بسیار معتبر بروید ، در مورد شیوه زندگی خود و آنچه می خواهید به دست آورید صحبت کنید و مطمئن شوید که موهای شما قبل از انجام درمان در شرایط عالی است. شما هرگز نباید این روش درمانی را روی موهای آسیب دیده ، خشک یا شکسته انجام دهید زیرا این باعث آسیب بیشتر می شود. در عین حال با استفاده از تقویت ماسک های مو قدرت خود را تقویت کنید و اگر به دنبال این روش درمانی هستید ، با استفاده از محصولات مراقبت از مو با کیفیت ادامه دهید. 

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 10:38 بازدید : 29 نویسنده : سعادت

تعادل شیمیایی و قانون شیمیایی و صنایع شیمیایی در جوامع حرفه‌ای ...

کیفیت و محیط زیست

ما یک شرکت متخصص در ساخت و فروش محصولات شیمیایی خودرو هستیم. ما مدت طولانی است که محصولات مختلف شیمیایی را برای مصارف حرفه ای تولید می کنیم. با تمرکز نه تنها بر کیفیت بلکه در توسعه کالاهای انسانی دوستانه و هماهنگ با محیط جهانی ، ما به تولید محصولات شیمیایی نسل بعدی برای نیازهای آینده ادامه خواهیم داد.

شاد و سالم باشید و روحیه همکاری در بین کلیه اعضای شرکت را بگیرید

از طریق بحث های دقیق هماهنگی واقعی را دنبال کنید

[تغییر دادن]

ایجاد فرهنگ تجاری اصلی که بدنبال نوآوری است ، یک پایگاه شرکتی برای پاسخگویی سریع به تغییرات در شرایط و دستیابی به رشد مداوم

[ایجاد]

تلاش برای تحقیق و توسعه خلاق و تقویت فناوری جهت ارائه محصولات جذاب در پاسخ به نیاز مشتری

[مشارکت]

کمک به ایجاد جامعه ای راحت و مرفه از طریق مأموریت ارائه کالاها و خدمات مناسب برای انسان / طبیعت

پاسخ به COVID-19

هر روز با همه گیری COVID-19 با چالش های جدیدی روبرو می شویم. از آنجا که ما از سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، مراکز کنترل بیماری (CDC) ، مراکز کنترل بیماریهای اروپا (ECDC) و سایر مقامات بهداشتی درباره این ویروس و نحوه شیوع آن اطلاعات بیشتری کسب می کنیم ، تصمیم می گیریم تا از خود محافظت کنیم خانواده LyondellBasell و اجتماعاتی که ما به هر طریق ممکن کار می کنیم.

این موارد مانند این است که ابراز قدردانی ما مهم است. با تشکر از شما برای نیروی کار و همه متخصصان مراقبت های بهداشتی ، اولین پاسخ دهندگان ، کارگران فروشگاه های مواد غذایی و بسیاری دیگر که در حال مبارزه با این بیماری همه گیر هستند و برای اطمینان از سلامت و رفاه ما کمک می کنند. ما از هر کاری که انجام می دهید قدردانی می کنیم.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 8:34 بازدید : 21 نویسنده : سعادت

روکش های صنعتی

پلیمرها و مواد افزودنی برای پوششهای صنعتی

شیمی یک مؤلفه مهم در پوشش های با کارایی بالا است. BASF مزایای فن آوری زیادی برای تولید نسل بعدی مواد دارد. تلاشهای ما ناشی از چالش های جمعیتی و روندهای اجتماعی موجود در بازار است. BASF با پرداختن به این خواسته ها از طریق نوآوری های جدید ، به پیشبرد بازار پوشش های صنعتی به جلو می رود و باعث می شود روکش ها با دوام تر ، کاربردی تر و ایمن تری تولید شوند.

توسعه BASF براساس نیازهای مشتری شناسایی شده در بازار است. روند تمرکز فعلی شامل موارد زیر است:

دوام و محافظت

راندمان ، وزن و انرژی

راه حل های پایدار

طراحی و عملکرد

کسب و کار پوشش مواد سرامیکی

در کنار استفاده روز افزون از ساخت و سازهای خشک در راستای افزایش تعداد بیشتر مسکن ، مواد جانبداری و سرامیک به دلیل محبوبیت در بین کاربران به دلیل کارایی ، مقاومت در برابر آتش ، دوام و طراحی ، مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. ما همچنان از طریق مشاغل خود در زمینه رنگ و روکش مواد سایدینگ سرامیکی برای ساکنان و جامعه ضروری خواهیم بود.

حفظ سهم قابل توجهی از بازار در مصالح ساختمانی نمای سایدینگ سرامیکی

در ژاپن ، خانه های جدا شده ای که از مواد جانبداری سرامیکی یا پانل های ALC استفاده می کنند ، تقریباً 75٪ از کل خانه های جدا شده را تشکیل می دهند. ما سهم قابل توجهی از بازار را در پوشش این مواد حفظ می کنیم. همچنین در بازار جهانی انتظار می رود مصالح ساختمانی بیرونی خشک براساس پیش بینی رشد جمعیت جهان در 30 سال به 10 میلیارد دلار برسد. ما به عنوان یک تأمین کننده در صنعت مصالح ساختمانی ، قصد داریم ضمن حمایت از رویکرد جلوگیری از استفاده از خانه ها به عنوان مواد مصرفی پرهزینه ، تلاش های مستمر تجاری را برای جلب رضایت جامعه انجام دهیم.

حفظ سهم قابل توجهی از بازار در مصالح ساختمانی نمای سایدینگ سرامیکی

با استفاده بهینه از روکش های تزئینی ، ارزش را ارائه می دهید

با پوشاندن چندین لایه روی مواد نمای سایدینگ سرامیکی شامل اعمال لایه های کثرت پوشش روی مصالح ساختمانی است که دارای سطحی با ناهموار است ، ما تزئیناتی را ارائه می دهیم که ویژگی های مختلفی از جمله رنگ ها ، طرح ها ، سایه ها ، بافت ها و عمق را با هم ترکیب می کند.

این مواد علاوه بر طرحهایی که توسط بخش طراحی ما از سه منظر تهیه می شود: رنگ ، مواد و پایان. آنها بیان ارزشمندی را به خانه ها می بخشند.

عملکرد بالا با طراحی پیشرفته

هدف ما کاهش هزینه های چرخه زندگی ساختمانها ، رویکردی کاربردی و زیبایی محور است. دانش فنی ما که در طی 30 سال تجربه در زمینه پوشش مواد سایدینگ سرامیکی شکل گرفته است ، به عنوان پایه ای برای جستجوی فیلم های رنگی از قابلیت های بالاتر استفاده می شود.

در حالی که از روندهای فعلی استفاده می کنیم ، ما زیبایی شناسی مواد را برای طراحی خانه پیشنهاد می کنیم تا صاحبخانه بتواند حس دلبستگی را طولانی نگه دارد. ما از انتخاب طرح ها و در عین حال امکان حفظ طولانی تر زیبایی های زیبایی خانه لذت خود را ارائه می دهیم.

همچنین با توجه به مناظر شهری که زندگی همه افراد راحت است ، ما در تلاش هستیم تا به تحقق بهتر مسکن کمک کنیم.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 15:45 بازدید : 29 نویسنده : سعادت

روغن درخت چای

 
 
 
  • روغن درخت چای از برگ های درختچه بومی استرالیا بدست می آید.
  • موثر در بسیاری از بیماری های پوستی.
  • ضد عفونی کننده و ضد قارچ فوق العاده.
  • دهان شوی و از بین برنده بوی بد دهان.
  • تاثیر بالا بر روی پوست و مو.

 

چگونه می توان از روغن های طبیعی برای مرطوب کردن چهره و بدن استفاده کرد

روغن مرطوب کننده 

مرطوب كردن روغن ممكن است براي برخي ضد حساس باشد ، به خصوص اگر پوستي داراي مقدار زيادي روغن يا سبوم باشد. اما اینجاست که اوضاع تغییر می کند: پوست شما فقط روغنی است زیرا تمام رطوبت مورد نیاز خود را دریافت نمی کند ، و برای جبران روغن بیش از حد تولید می کند.

روغن بادام شیرین (بدن و صورت).

عالی برای صورت و بدن ، در اسکراب ها و مرطوب کننده ها.

روغن نارگیل خام (فقط بدن).

باعث می شود پوست شما مانند مخمل باشد. همچنین برای قطعات بانوی شما بسیار عالی است. از روی بدن استفاده کنید ، نه روی صورت. یک استاندارد در عمل آیورودا. از آنچه در آشپزخانه خود دارید استفاده کنید.

روغن هسته زردآلو (بدن و صورت).

شبیه به روغن بادام شیرین اما وزن کمی سبک تر ، دوست دارم وقتی پوست صورتم به کمی مرطوب کننده اضافی نیاز دارد از روغن هسته زردآلو استفاده کنم یا کمی احساس حساس شود.

روغن دانه گل رز (بدن ، صورت و مو).

روغن سبک وزن و سرشار از بتا کاروتن و سرشار از اسیدهای چرب امگا است. برخی شواهد حکایتی حاکی از آن است که روغن بذر گلاب ممکن است ظاهر زخم ها و بافت اسکار نرم را به حداقل برساند. استفاده از صورت و بدن و از بین بردن موهای زائد.

روغن کنجد خام (بدن و صورت).

بسیار مناسب برای خشک کردن پوست خشک یا حساس ، به ویژه در ماه های سرد سال. یک استاندارد در عمل آیورودا. از بدن و صورت استفاده کنید.

روغن جوجوبا (بدن و صورت).

یک روغن سبک وزن مناسب برای بدن و صورت است که در اکثر فروشگاه ها به طور گسترده ای قابل دسترسی است. همچنین برای از بین بردن آرایش نیز مفید است.

روغن زیتون (بدن و صورت).

عالی برای لکه دار کردن پوست خشک در خرج کردن. این وزن سنگین است ، بنابراین در صورت نیاز به آبرسانی عمیق باید از آن استفاده کرد. از آنچه در آشپزخانه خود دارید استفاده کنید.

چگونه می توان از روغن های طبیعی برای مرطوب کردن چهره و بدن استفاده کرد

روی پوست تمیز و مرطوب یا خشک ، مقدار زیادی روغن را به آن میمالم. روغن را به پوست ماساژ دهید.

زمان ماساژ هرچه روغن بدن خود را بمالید ، به خود ماساژ دهید. همیشه سکته های خود را به سمت قلب حرکت دهید.

موارد دلخواه عبارتند از:

یاس و درخت عرعر

گلاب و چوب صندل

نرولی

صورت.

من تمام آرایش را با روغن استفاده شده بر روی پنبه پنبه پاک می کنم. برای مرطوب کردن صورت می توانید از همان روغن دقیقی که استفاده می کنید استفاده کنید. اگر ریمل شما لک است ، سعی کنید ابتدا آن را با مقداری آب گرم شل کنید.

صورتم را با عسل خام و بدون فیلتر شستشو می دهم. این پیوند چگونه و چرا را به شما یاد می دهد.

اختیاری: من از اسپریتز گل استفاده می کنم. مانند گلاب یا آب شکوفه نارنجی. فقط به این دلیل که احساس خوبی دارد و حتی بوی خوبی هم می دهد.

من با یک مقدار پیمانه بادام شیرین ، کنجد خام ، هسته زردآلو یا روغن بذر گلاب را مرطوب می کنم. من آن را مطابق احساس پوستم مخلوط می کنم.

زمان ماساژ همانطور که روغن صورت خود را میمالید ، به پوست لطیف صورتتان ماساژ سبک بدهید ، همیشه از سکته هایی استفاده کنید که به سمت بالا و خارج حرکت می کنند.

اگر احساس فانتزی دارم روغنهای صورت خودم را مخلوط می کنم. تمام آنچه شما نیاز دارید یک پایه یا روغن حامل است (مانند هر یک از روغنهای فوق) و یک یا چند روغن اساسی. چندین دستور العمل روغن صورت در کال و کلسیم وجود دارد

 منبع : https://is.gd/lXMA2t

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 14:31 بازدید : 34 نویسنده : سعادت

هماهنگ سازی داده های مصرف ملی برای مقایسه بین المللی یک کار مهم اما چالش برانگیز است ، اما تا به امروز فقدان سیستم طبقه بندی مواد غذایی قابل مقایسه ای که شامل توصیف مواد غذایی در تایوان است وجود دارد. در سال 2015 ، اتحادیه اروپا برای ایمنی مواد غذایی (EFSA) سیستم طبقه بندی و توصیف مواد غذایی استاندارد استاندارد به نام FoodEx2 را منتشر کرد که ترکیبی انعطاف پذیر از طبقه بندی ها و توضیحات را ارائه می دهد. بر اساس FoodEx2 و یک مجموعه داده منحصر به فرد از مصرف روزانه مواد غذایی ارائه شده توسط بانک اطلاعات مواد غذایی تایوان ، این مطالعه با هدف ارائه سیستم طبقه بندی مواد غذایی هماهنگ ، توصیف مواد غذایی ترکیب شده (سیستم HFDFC) است که تمام جزئیات مفید گروه های غذایی را در ارزیابی های مواجهه با آن ثبت می کند. . سیستم HFDFC با توجه به شش جنبه مرتبط با ارزیابی ریسک شامل منابع غذایی ، فرآورده های فرآوری شده ، روش های پخت و پز ، تولید کنندگان (مارک) ، مواد افزودنی غذایی و غذاهای خاص ساخته شده است. سیستم HFDFC شامل 199 ماده غذایی در لیست اصلی و 131 غذا در فهرست گسترده است. این مطالعه همچنین شاخص خطر آکریلامید را که براساس سیستم HFDFC تخمین زده شده است با داده های زیر در بانک اطلاعات ملی مصرف مواد غذایی در تایوان (NFCDT) مقایسه کرده است. یافته ها حاکی از آن است که سیستم HFDFC اطلاعات مفیدی و مفیدی را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند تا به سرعت اطلاعات مربوط به مواد غذایی را با روشی هماهنگ و مشخصه تعصب تخمین بزنند. انتظار می رود که سیستم HFDFC مقایسه جهانی را در ارزیابی ریسک مواد غذایی تسهیل کند زیرا بر اساس EU Foodex2 ساخته شده است.

فرآوری مواد غذایی تبدیل مواد اولیه به مواد غذایی یا مواد غذایی یا ذرات مواد غذایی است. فرآوری مواد غذایی عمدتا بر اساس برداشت محصولات زراعی یا محصولات دندانی شده و غیره انجام می شود. پردازش مواد غذایی یک مجله گروه دسترسی آزاد OMICS است که به عنوان مجله پردازش و فناوری مواد غذایی نامگذاری شده است. هدف از این فناوری غذایی بهبود کیفیت و ایمنی مواد غذایی و جلوگیری از زوال مواد غذایی است. فرآوری مواد غذایی با استفاده از فرایندهای مختلف ماشین آلات برای صنایع غذایی کاربرد دارد مواد غذایی مانند بهداشت ، راندمان انرژی ، کار ، اتوماسیون کارخانه - نان پالتی سازی روباتیک ، میکسرهای برشی در سطح بالا مواد غذایی را همزمان با افزایش قوام غذای آماده سریعتر و ارزانتر می کنند. کاهش میزان چربی در محصول نهایی با استفاده از پخت ، به این ترتیب پیشرفت های فن آوری باعث شده است تا تجهیزات پردازش به راحتی تمیز شوند و به یک غذای فرآوری شده بسیار ایمن منتهی می شوند. از این رو تمامی این تکنیک های پردازش در نشریات علمی به روز می شوند تا به اطلاعات مربوط به همه زمینه های مطالعاتی و دستیابی به دانش دوره علمی دسترسی پیدا کنند. OMICS International با مجله پردازش و فناوری مواد غذایی با بسیاری از این اطلاعات به روز شده در قالب نسخه های خطی که به صورت ماهیانه منتشر می شود ، سرو کار دارد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 12:26 بازدید : 31 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 1,627
  • بازدید کلی : 6,476