loading...

مواد شیمیایی

Essential Oils

 

پس حقیقت روغنهای اساسی چیست؟ آیا آنها کمک می کنند؟ آیا آنها آسیب می رسانند؟ آیا آنها فقط دارونما بی فایده هستند؟ آیا مزایای سلامتی واقعی وجود دارد؟ ما به این تحقیق دامن زدیم و با متخصصان این زمینه صحبت کردیم تا بفهمیم روغنهای اساسی چیست ، چگونه کار می کنند و واقعاً چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

بنابراین روغنهای اساسی چیست؟

روغنهای اساسی همچنین به عنوان روغنهای فرار شناخته می شوند زیرا پس از تماس با اکسیژن به سرعت تبخیر می شوند. به طور ساده یک روغن ضروری "جوهر" یک گیاه است که با آب یا تقطیر بخار یا با فشار دادن سرد حاصل می شود (برای روغن های مرکبات). از طریق این فرآیند ، روغنهای موجود در گیاه می توانند به صورت بسیار غلیظ استخراج شوند.

تونی فراری ، دکترای دکتر می گوید: "هنگامی که شما یک روغن ضروری بو می کنید." در شیمی ، "مواد تشکیل دهنده آن به محل های گیرنده در بینی متصل می شوند ، که مولکول های عطر را می خوانند و سیگنال هایی را از طریق عصب بویایی به سیستم لیمبیک و آمیگدال در مغز می فرستند. بیش از 5000 ترکیب شیمیایی وجود دارد که روغنهای متداول را تشکیل می دهند ، که هر یک به روش متفاوتی با گیرنده های مختلف متصل می شوند ، بنابراین اثرات آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. "

روغنهای اساسی چگونه کار می کنند؟

روغنهای اساسی شامل ترکیبات بیولوژیکی مانند فاکتورهای رشد ، هورمونها و انتقال دهنده های عصبی هستند که از گیاه متمرکز شده اند." از آنجا که روغنهای اساسی از گیاهان مختلف به دست می آیند ، این مؤلفه ها (و اثربخشی حاصل از آنها) از گیاه تغییر می کنند. کاشت. 

به گفته وی ، روغنهای ضروری می توانند برهمكنشهای بیوشیمیایی پیچیده ای در بدن انسان داشته باشند و اسانسهای مختلف می توانند واكنشهای متفاوتی در آنزیمها و هورمونهای ما ایجاد كنند. به عنوان مثال یکی از ترکیبات فعال روغن درخت چای ، Terpinen-4-ol است که در مطالعات نشان داده شده است برای از بین بردن اکتوپارازیت های موجود در پوست انسان و از بین بردن آمیبوس های عفونی که باعث عفونت چشم می شوند.

موازی ناخوشایند اما کاملاً مؤثر که در طبیعت می بینید پیچک سم است: ما نسبت به پیچک های قرمز وحشتناک ، خارش آور مانند همه از بین می بریم ، زیرا در معرض یک ترکیب فعال در گیاه هستیم که با پوست ما در تعامل است. الیزابت تراتنر ، M.D ، توضیح می دهد كه روغنهای اساسی متفاوت عمل می كنند - اما آنها حتی قوی تر نیز هستند. او می گوید: "روغنهای ضروری می توانند 100 برابر بیشتر از گیاه باشند." "بنابراین اثرات آنها فقط با چند قطره قابل مشاهده است."

اساساً ، عناصر فعال موجود در روغن ضروری می توانند "سوئیچ ها" در بدن ما باشند. میلو می گوید: "این یک نمونه دیگر است." "یک EO مانند اسطوخودوس می تواند اعصاب بویایی در مغز را تحریک کند و باعث ایجاد اثرات پایین دست شود که سیستم عصبی مرکزی را کند می کند و باعث ایجاد احساس آرامش می شود."

بنابراین همه روغنهای اساسی به عنوان تبلیغ کار نمی کنند. آنها از گیاهان گوناگونی مشتق شده اند که همگی تأثیرات متفاوتی بر بدن دارند (و برخی از آنها مؤثر نیستند). مهمتر از آن ، شما باید روش استفاده را در نظر بگیرید - آیا می توانید آن را روی پوست خود مالش دهید ، آن را در یک کپسول مصرف کنید ، یا آن را ساده می کنید؟

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 زمان : 12:33 بازدید : 27 نویسنده : سعادت

 روغن ماکادمیا

 
  • ماکادمیا یک گیاه بومی استرالیا است.
  • این گیاه حاوی دانه روغنی است.
  • حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع است.
  • حاوی امگا 3 ، امگا 6 ، امگا 7 می باشد.
  • فروش روغن ماکادمیا
یک ترکیب شیمیایی موجود در روغنهای اساسی باعث بهبود روند بهبودی در موش ها می شود که بصورت موضعی روی یک زخم پوستی اعمال می شود - یافته ای که می تواند منجر به بهبودی در مورد صدمات پوستی در انسان شود.
بافت پوست تحت درمان با ترکیب شیمیایی ، بتا کاروفیلن - که در اسطوخودوس ، رزماری و یلانگ یانگ ، و همچنین گیاهان و ادویه های مختلفی مانند فلفل سیاه یافت می شود - افزایش رشد سلول و مهاجرت سلولی را بسیار مهم نشان می دهد. برای بهبود زخم آنها همچنین افزایش بیان ژن سلولهای بنیادی فولیکول مو در بافت تحت درمان را مشاهده کردند. دانشمندان هیچ مشکلی از سیستم بویایی در بهبود زخم ها پیدا نکردند.
"این اولین یافته در سطح ترکیبات شیمیایی است که بهبود بهبود زخم را علاوه بر تغییر در بیان ژن در پوست" ، نشان می دهد که در زمان این تحقیق ، همکار بود. دانشمند دانشکده پزشکی IU و در حال حاضر دانشمند مهمان در گروه زیست شناسی کالج هنر و علوم IU است. "نحوه تغییر بیان ژن همچنین نه تنها بهبود زخم را بهبود می بخشد بلکه احتمال تشکیل اسکار کمتر و بهبودی کامل تر را نیز نشان می دهد.
محققان دانشگاه ایندیانا را می توان پیدا کرد و در بین این افراد می تواند در اختیار شما قرار گیرد و از این طریق بتواند با شما تصمیم بگیرد و در مواقعی که می توانید با مراجعه به سایت خود بخرید ، بتوانید با مراجعه به سایت خود بخوانید - می توانید با مراجعه به سایت خود بتوانید در اختیار شما قرار بگیریم.
دانشمندان می توانند با استفاده از منابع طبیعی بتوانند با استفاده از مواد شیمیایی ، بتا کاروفیلن - که در اسشتوخودوس ، رزماری و یلانگ یانگ ، و همچنین با استفاده از منابع مالی و مشاوره در زمینه های مختلف استفاده می شوند - همچنین در اختیار شما قرار بگیرند. می توانم برای این امر می توانید به طور خلاصه نشان دهنده سلولهای بنیادی بنیادی فولیکول را ببینید. دانشمندان هیچ مشکلی از سیستم بویایی در مجازات زخم ها می دیدند.
منبع : https://is.gd/pYhYUG
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 زمان : 10:12 بازدید : 41 نویسنده : سعادت

Personal Care Products Market is expected to witness high demand

تقاضای زیاد برای محصولات مراقبت شخصی طبیعی و ارگانیک ادامه دارد. مطابق آخرین مطالعه بازار منتشر شده توسط Technavio ، پیش بینی می شود بازار جهانی تا سال 2021 به 17.63 میلیارد دلار برسد ، در CAGR نزدیک به 10٪ در دوره پیش بینی.

این گزارش تحقیقاتی با عنوان "بازار جهانی محصولات مراقبت های شخصی طبیعی و ارگانیک 2017-2021" تحلیلی عمیق از بازار از نظر درآمد و روند بازارهای نوظهور ارائه می دهد. این گزارش تحقیقات بازار همچنین شامل تجزیه و تحلیل و پیش بینی های به روز برای بخش های مختلف بازار و کلیه مناطق جغرافیایی است.

محصولات مراقبت شخصی شخصی و طبیعی با استفاده از گیاهان به عنوان مواد اصلی تولید می شوند که بدون اضافه کردن مواد شیمیایی یا سموم دفع آفات به صورت ارگانیک رشد کرده اند. علاقه روزافزون به محصولات بدون مواد شیمیایی ، همراه با افزایش درآمد یکبار مصرف و افزایش سطح زندگی در اقتصادهای در حال توسعه ، تقاضا برای محصولات مراقبت شخصی طبیعی و ارگانیک را افزایش می دهد.

براساس این گزارش ، سه بخش برتر محصولات درآمدی در بازار جهانی محصولات مراقبت شخصی شخصی و پوست ، مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و لوازم آرایشی رنگی است.

صنعتی شدن سریع و شهرنشینی در کنار فعالیت های کشاورزی ، سوزاندن سوخت های فسیلی ، آتش سوزی جنگل ها ، انتشار وسایل نقلیه موتوری و دستگاه های احتراق خانگی باعث افزایش سطح آلودگی هوا شده است. ماده ذره ای ، منوکسید کربن ، ازن ، دی اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد برخی از آلاینده های اصلی هستند. قرار گرفتن پوست و مو در معرض چنین آلاینده های هوا می تواند منجر به پیری زودرس پوست ، حساسیت ، آکنه ، چین و چروک ، خشکی ، رنگدانه ، ریزش مو ، آسیب مو و آسیب سلول شود.

افزایش تقاضا برای محصولات زیبایی ارگانیک و طبیعی تأثیر مثبتی بر بازار خواهد گذاشت و در رشد آن به میزان قابل توجهی در دوره پیش بینی کمک خواهد کرد. این گزارش جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی آنتی اکسیدان در بازار تحقیقات 2019-2023 همچنین روندهای مهم دیگر و محرک های بازار را که بر رشد بازار در طی سالهای 2019-2023 تأثیر می گذارد ، تجزیه و تحلیل می کند.

افزایش تقاضا برای محصولات زیبایی ارگانیک و طبیعی

افزایش تقاضا برای محصولات زیبایی ارگانیک و طبیعی در لوازم آرایشی فروشندگان را ترغیب به استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی می کند. آنتی اکسیدان های طبیعی از ترکیبات مختلف عصاره های گیاهی مانند انگور ، رزماری ، زغال اخته ، گوجه فرنگی ، ریحان ، انگور ، دانه استرولا ، پوست کاج و خار خار استفاده می شود. این عصاره های گیاهی حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی مانند فلاونوئیدها ، فلاوانول ها ، ترپن ها و سایر موارد هستند. این محصولات آنتی اکسیدان مطابق با استانداردهای دقیق خلوص وضع شده توسط دولت های کشورهای مختلف است.

تحلیلگران ارشد شرکت Technavio می گوید: "تولید کنندگان محصولات آرایشی آنتی اکسیدان تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و ارگانیک ارائه می دهند ، زیرا تولید محصولات آرایشی و بهداشتی آنتی اکسیدان های ارگانیک و طبیعی به آنها کمک می کند تا محصولات خود را در یک بازار رقابتی کاملاً متفاوت متمایز کنند."

بخش مراقبت از پوست بیشترین سهم بازار را در سال 2018 به خود اختصاص داده و بیش از 57 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. انتظار می رود این بخش محصول در کل دوره پیش بینی بر بازار جهانی حاکم شود.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 14:44 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

Edible Seeds, Nuts And Beans Royalty Free Cliparts, Vectors, And ...

 

هنگامی که به عنوان یک ظرافت برای خوردن فقط در موارد خاص مشاهده می شود ، دانه های خوراکی نه تنها به عنوان یک ماده خوب ، بلکه به عنوان یک ماده غذایی حاوی مواد مغذی در فرهنگ آشپزی نیز پخش می شوند. به طور خلاصه ، این همه برای شما طعم آور و خوب است: چه دلیل بهتر برای تعمیق دانش ما درباره آنها از دیدگاه علمی؟ بدیهی است که ما به همه دانه ها اشاره نمی کنیم ، که آنقدر متفاوت از یکدیگر هستند که می توان کتاب ها و کتاب ها را با توضیحات پر کرد ، اما رایج ترین دانه های خوراکی: گردو ، بادام ، کتان ، آفتابگردان ، کنجد و نزدیکترین نزدیکان آنها است.

از دیدگاه بیولوژیکی ، بذر وسیله تکثیر گیاهان  است که با حضور خود دانه ها مشخص می شود. با تبدیل یک تخم بارور شده تشکیل می شود و معمولاً در گیاه مادر رشد می کند. معمولاً ، بذر توسط سه عنصر تشکیل می شود: جنین ، که از آن گیاه گیاه رشد می کند ، بافت تغذیه ای و مواد تشکیل دهنده ، یعنی قسمت هایی که از دانه محافظت می کنند. از دیدگاه آشپزی ، عنصری که بیشتر ما را مورد علاقه خود قرار می دهد ، بافت مغذی است. سرشار از مواد ذخیره کننده ، به طور کلی از قندها ، لیپیدها و پروتئین ها تشکیل شده است. علاوه بر این ، بسیاری از مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند آهن ، منیزیم ، پتاسیم ، روی ، مس و سلنیوم ، و همچنین ویتامین ها (A ، E ، و بعضی از گروه B) و به ویژه چربی ها را ارائه می دهد.

فواید آجیل و دانه

از کلمه "چربی" ترسیدید؟ شما نباید ، زیرا ما در مورد اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 صحبت می کنیم ، یعنی آنهایی که برای حفظ شکل قلب ، گردش خون و سیستم ایمنی بدن مورد نیاز هستند. در حقیقت ، خوردن مرتب دانه ها می تواند مزایای بیشماری را به همراه آورد. علاوه بر قلب ، از نظر سلامت روده نیز مفید است ، به دلیل وجود ویتامین کلسیم ، برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ و همچنین برای استخوان ها مفید است. آیا در مورد فواید بسیاری که بذر ارائه می دهد متقاعد شده اید؟ خوب حال بیایید ببینیم کدام "فوق دانه" ترجیح داده شده است.

بسیاری از دانه های بزرگ هرگز نباید از رژیم غذایی ما گم شوند ، اگرچه لازم است برخی از پیشنهادات را دنبال کنید. ابتدا سعی کنید از آنها به صورت خام استفاده کنید ، زیرا وقتی با گرمای زیاد در تماس می شوند ، مانند هنگام نان تست ، برخی از خواص غذایی خود را از دست می دهند. این همه چیز نیست: نان تست با افزایش سطح نمک مطابقت دارد ، و نیازی به خراب کردن مزایای قلب با نمک بیش از حد نیست - جدا از یک استثنای خوشمزه که به زودی خواهیم دید. بهترین استفاده از دانه ها در سالادهاست. آنها را به وفور اضافه کنید ، در آنهایی که ذکر کردیم مخلوط کنید و یک روغن زیتون خوب به آن اضافه کنید. در سالادی مانند این ، واقعاً همه چیزهایی که برای تقویت سلامتی خود لازم دارید وجود دارد. و با ذوق! اگر هر چند وقت یک بار می خواهید کاری را در مورد هوی و هوس انجام دهید ، در اینجا دستور العمل سریع و آسان که هنوز هم سالم است ، آورده شده است: یک مشت دانه را روی یک تابه از قبل گرم شده پرتاب کنید ، یک نوک نمک دودی ، فلفل کاین و فلفل دلمه ای را اضافه کنید و "بریزید. " داغ را در مخروط های کاغذ روغنی سرو کنید تا یک غذای عالی ایجاد کنید تا همراه آن با یک غذای بی اشتعال سرو شود. حس خوبی را احساس خواهی کرد!

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 13:40 بازدید : 18 نویسنده : سعادت

Beauty face mask. Woman skin care, cleaning and...のイラスト素材 ...

احتمالاً این جمله را شنیده اید ، "شما چیزی هستید که می خورید." و همین تئوری در مورد پوست شما نیز صدق می کند: آنچه شما روی پوست خود اعمال می کنید مستقیماً به بدن شما جذب می شود. با توجه به اینکه پوست بزرگترین عضو بدن شماست ، دانستن اینکه چه چیزی را وارد سیستم خود می کنید بسیار مهم است.

اما اگر تاکنون بسته بندی مواد پاک کننده صورت مورد علاقه خود را تغییر داده اید ، به لیست طولانی از مواد تشکیل دهنده ای که نمی شناسید ، توجه کرده اید. از سولفاتها گرفته تا پارابن ، صنعت آرایشی از انواع مواد شیمیایی موجود در محصولات خود استفاده می کند ، برخی از آنها مفید هستند اما برخی دیگر مضر هستند. و بسیاری از آنها برای ظاهر شما کاری انجام نمی دهند و حتی ممکن است باعث بدتر شدن امور شوند. در ادامه بخوانید تا خاک بر روی پنج ماده ای که باید در شستشوی صورت خودداری کنید ، بدست آورید.

1. سدیم لوریل سولفات

شما می دانید که آن احساس تمیز و تمیز شما بعد از شستن صورت صورت می گیرد؟ جودی لوین ، M.D ، دستیار مربی بالینی پوست در بیمارستان Mount Sinai در نیویورک می گوید: این به دلیل سدیم لوریل سولفات ، یک ماده معمول است که به آن برای شستشوی صورت اضافه می شود. او می گوید: "این بیماری در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی دیگر مانند شامپو نیز رایج است." اما این فقط در زیبایی راه راه سدیم لوریل سولفات یافت نمی شود بلکه در شستشوی اتومبیل ، تمیز کننده کف گاراژ و مواد شوینده موتور نیز استفاده می شود.

مشکل سدیم لوریل سولفات این است که پوست (و پوست سر) در مورد شامپو) از روغنهای طبیعی که پوست ما در واقع به محافظت نیاز دارد نوار می کند. لووین می گوید: "این می تواند بسیار تحریک کننده باشد ، به خصوص اگر فردی به آن حساسیت داشته باشد." مطالعات نشان می دهد که حتی مقادیر اندک در محصولات می توانند باعث بروز واکنش های آلرژیک شوند [انتخاب پائولا]. علاوه بر این ، به دلیل اینکه روغن طبیعی و محافظ پوست را از بین می برد ، بدن به جبران تولید روغن بیشتری (همان چیزی که می خواهید از شر آن خلاص شوید) تولید می کند.

2. عطر

به دور از شستن صورت با رایحه گل! لیست مواد تشکیل دهنده محصولات خانگی را ببینید ، از مواد شوینده و شستشوی صورت ، و کلمه "عطر" را خواهید دید. و در حالی که به نظر می رسد به اندازه کافی بی ضرر است ، کلمه "عطر" می تواند صدها ماده شیمیایی را نشان دهد ، بسیاری از آنها می توانند باعث حساسیت ، حملات آسم ، سردرد و موارد دیگر شوند. بعلاوه ، تقریباً همه عطرهای مصنوعی با فتالاتها تثبیت می شوند ، گروهی از مواد شیمیایی مرتبط با مشکلات تولید مثل و نقص هنگام تولد در مطالعات حیوانی [منبع: EPA].

و مواد شیمیایی مطمئناً باعث افزایش کارآیی شستشوی صورت نمی شوند. لووین می گوید: "رایحه های اضافه شده در پاک کننده ها تحریک کننده بوده و باعث خشک شدن پوست می شوند." "بهتر است از هر چیزی که بیش از حد عطر یا بوی عطر باشد جلوگیری کنید." فقط نمی توان بدون عطر زندگی کرد؟ محصولاتی را که از روغنهای اساسی یا عصاره های میوه و گیاهی استفاده می کنند ، انتخاب کنید تا محلول خود را بو کنند.

3. روغن

بسیاری از محصولات حاوی مواد نفتی و معدنی حاوی مواد معدنی هستند. شرکت های آرایشی دوست دارند از آنها استفاده کنند زیرا ارزان هستند ، بو ندارند و هرگز بد نمی روند. لووین می گوید: "تولید کنندگان ممکن است این ماده را در ماده پاک کننده ها به عنوان یک ماده آبرسانی قرار دهند." و در حالی که روغن در واقع رطوبت می افزاید ، انواع خاصی می توانند منافذ منتهی به شکستگی را مسدود کنند. مگر اینکه پوست کاملاً خشک داشته باشید ، لووین پیشنهاد می کند از پاک کننده های بدون روغن استفاده کنید. لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این محصول هیچ یک از موارد زیر را ندارد: پروپیلن گلیکول ، پارافین ، روغن معدنی ، بوتیلن گلیکول ، ایزوپروپیل الکل و بنزین. در عوض ، به دنبال روغنهای گیاهی طبیعی باشید که بدون گرفتگی منافذ شما تغذیه زیادی می کنند.

4. پارابن

لووین می گوید: "پارابن ماده نگهدارنده ای است که در بیشتر مواد آرایشی و محصولات مراقبت از پوست یافت می شود." آنها با جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ های مضر در داخل آن ، محصول را از فاسد شدن باز می دارند. FDA استفاده از پارابن (یا هر ماده شیمیایی دیگر) را در محصولات زیبایی تنظیم نمی کند ، و در حال حاضر اظهار می کنند که هیچ دلیلی برای مصرف کنندگان نگران استفاده از مواد آرایشی حاوی پارابن نیستند 

با این حال ، برخی افراد مخالف هستند. از آنجا که پارابن ها استروژن را تقلید می کنند ، ترس وجود دارد که آنها ممکن است خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهند. در حقیقت ، یک مطالعه 2004 منتشر شده در مجله سم شناسی کاربردی پارابن را در تومورهای پستان تشخیص داد [منبع: FDA]. با این حال ، این مطالعه نشان نداد كه پارابن ها باعث ایجاد سرطان می شوند یا برای بدن مضر هستند [لووین می گوید: "هیچ ارتباط مشخصی بین پارابن ها و شرایط خطرناک پزشکی وجود ندارد ، اما ممکن است برخی از افراد دارای حساسیت باشند و از افزودنی تحریک شوند." برای پاک کردن این مواد افزودنی ، به دنبال کلمه "paraben" در برچسب مواد باشید

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 11:33 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

 

ویتامین B3

 
 
  • ویتامین B3 یکی از ویتامین های گروه B است
  • با نام نیاسین نیز شناخته می شود.
  • وجود این ویتامین برای سلامتی بدن ضروری است.

وقتی موسسه پزشکی پاییز گذشته اعلام کرد که میزان ویتامین D را تغییر می دهد ، توصیه می کند بیشتر بزرگسالان هر روز از 200 واحد بین المللی (IU) به 600 واحد بین المللی برسند ، برخی منتقدین گفتند که این افزایش خیلی کم است. آنها علاوه بر نقش مستند آن در محافظت از استخوان ها ، مطالعات مرتبط با سطح بالای ویتامین D را با چندین مزایای پیشگیری از بیماری ذکر کردند.

اما گاهی اوقات یک رویکرد محافظه کارانه توجیه می شود. به عنوان مثال ، چندی پیش بود که محققان فکر می کردند مکمل های اسید فولیک ممکن است قلب را محافظت کنند یا از سرطان جلوگیری می کنند ، قولی که آزمایش های بالینی نتوانسته اند آن را تأیید کنند. مطالعات مکمل های آنتی اکسیدانی به همان اندازه ناامید کننده بوده است. به عنوان مثال ، در تجزیه و تحلیل 67 کارآزمایی حدود 230،000 بیمار ، این قرص ها هیچ اثر مفیدی بر مرگ و میر نداشته اند. و سه ویتامین آنتی اکسیدان - A ، E و بتاکاروتن - در واقع خطر مرگ را افزایش می دهند.

حتی مولتی ویتامین خوب قدیمی ، تقریباً دور از مکمل خریداری شده در ایالات متحده ، تقریبا هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر اثبات اینکه باعث بهبود میانگین سلامت فرد می شود ، وجود ندارد.

مکمل ها جایگاه خود را دارند ، اما "بسیاری از ادعاها سرپا و بی اساس هستند" ، می گوید: جان آنمن مانسون ، دکتر ، رئیس داروهای پیشگیری از بیمارستان بریگام و بیمارستان زنان در بوستون و عضو کمیته انستیتوی در مورد ویتامین D. "اغلب به افراد داده می شود. تصور اینکه مکمل ها بهتر از آنچه انجام می دهند بهتر عمل می کنند. "

هنوز بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی آنها را گرفته اند. بنابراین ، ما بر اساس داده های فروش سال 2009 از مجله تجاری Nutrition ، یک نشریه تجاری ، شواهدی از 5 مکمل ویتامین برتر (به استثنای مولتی ویتامین ها) بررسی کردیم. در زیر ما را در مورد خطرات و مزایای احتمالی هرکدام ، به علاوه مشاوره در مورد اینکه چه کسی باید از آنها استفاده کند ، استفاده کرد.

 

توجه داشته باشید که سازمان غذا و داروی برای ایمنی و کارآیی داروها به همان آزمایشات سخت نیاز ندارد.

 منبع : https://is.gd/BTH50E

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 9:25 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

 

 

روغن بادام شیرین

 
 
 
  • بادام شیرین از نوعی درخت بادام با گلهای سفید رنگ حاصل می شود.
  • روغن بادام شیرین از دانه خشک آن استخراج می شود.
  • سرشار از ویتامین E  و A و B7 می باشد.
  • حاوی اسیر های چرب غیر اشباع.
  • بسیار پرخاصیت برای پوست و مو.

 

ویتامین سی

بعضا اسید اسکوربیک اسید نامیده می شود ، سیستم ایمنی بدن شما را پشتیبانی می کند و به بدن شما کمک می کند تا از آهن موجود در غذا استفاده کند. بدن شما از آن برای ساخت کلاژن نیز استفاده می کند ، یک نوع بهاری از بافت همبند است که بخش هایی از بدن شما را تشکیل می دهد و به بهبودی زخم ها کمک می کند. و آنتی اکسیدانی است که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب می پردازد. مردان به 90 میلی گرم در روز و زنان به 75 میلی گرم نیاز دارند. یک پرتقال متوسط ​​حدود 70 میلی گرم دارد ، اما بسیاری از غذاهای دیگر نیز منابع خوبی هستند.

فلفل قرمز

آنها مقدار زیادی ویتامین C دارند ، تا 95 میلی گرم در هر یک فنجان. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین های A ، B ، E و K و همچنین پتاسیم ، فولات ، منگنز ، فسفر و منیزیم هستند. یکی از آنها را به صورت نوارها خرد کنید تا یک ظرف را ببافید ، یا آن را درون سالاد یا املت تفت دهید

کیوی

این میوه های فازی یک مشت دارند و حدود 70 میلی گرم ویتامین C در هر کیوی متوسط ​​- هر اونس برای هر اونس ، بیشتر از پرتقال است. آنها دارای فیبر و همچنین فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها هستند که آنتی اکسیدان هایی هستند که به محافظت از سلول های شما کمک می کنند. بیشتر افراد ابتدا آنها را پوست می کنند ، اما پوست مواد مغذی و فیبر خوبی دارد. می توانید از مالیدن فیوز و خوردن آنها با پوست استفاده کنید. فقط حتماً ابتدا آنها را بشویید.

کلم بروکلی

یک لیوان کلم بروکلی پخته شده حدود 50 میلی گرم ویتامین ث دارد. این ماده همچنین حاوی مقادیر زیادی فیبر و مقدار زیادی آنتی اکسیدان دیگر است که به نظر می رسد باعث کاهش التهاب می شود. بهترین روش برای پختن آن؟ بخار کلم بروکلی به مدت 5 دقیقه یا کمتر. این ممکن است به سبزیجات کمک کند تا بیشتر ویتامین C را در مقایسه با سایر روشها مانند جوش نگه دارد. به دنبال ساقه هایی با رنگ روشن و یک سر سبز مایل به سبز تیره باشید که به یک فشار سبک محکم می شود.

منبع : https://is.gd/Y0ZxCW

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399 زمان : 17:24 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

What is chemistry?||About Chemistry||Science||In English. - YouTube

شیمی مطالعه ماده ، خصوصیات آن ، چگونگی و چرایی ترکیب یا جدا کردن مواد برای تشکیل مواد دیگر و نحوه تعامل مواد با انرژی است. بسیاری از افراد ، شیمی دانان را به عنوان دانشمندان دارای پوشش سفید می دانند که مایعات عجیب و غریب را در یک آزمایشگاه مخلوط می کنند ، تصور می کنند ، اما واقعیت این است که همه ما شیمی دان هستیم. شناخت مفاهیم اساسی شیمی تقریباً برای هر حرفه ای مهم است. شیمی بخشی از همه چیز در زندگی ما است.

هر ماده موجودی از ماده تشکیل می شود - حتی بدن خود ما. شیمی در هر کاری که انجام می دهیم دخیل است ، از رشد و پخت و پز مواد غذایی گرفته تا تمیز کردن خانه ها و اجسادمان تا راه اندازی یک شاتل فضایی. شیمی یکی از علوم فیزیکی است که به ما در توصیف و توضیح جهان خود کمک می کند.

پنج شاخه

پنج شاخه اصلی شیمی وجود دارد که هرکدام دارای مناطق مختلف تحصیلی هستند.

شیمی تحلیلی از مشاهدات کیفی و کمی برای شناسایی و اندازه گیری خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مواد استفاده می کند. به یک معنا ، تمام شیمی تحلیلی است.

شیمی فیزیک شیمی را با فیزیک ترکیب می کند. شیمیدانان فیزیکی چگونگی تعامل ماده و انرژی را مطالعه می کنند. ترمودینامیک و مکانیک کوانتومی دو شاخه مهم شیمی فیزیکی هستند.

شیمی آلی به طور خاص ترکیباتی را که حاوی کربن عنصر هستند ، مطالعه می کند. کربن خواص بی نظیری زیادی دارد که به آن اجازه می دهد پیوندهای شیمیایی پیچیده و مولکولهای بسیار بزرگی تشکیل دهد. شیمی آلی به عنوان "شیمی زندگی" شناخته می شود زیرا تمام مولکولهایی که بافت زنده را تشکیل می دهند ، کربن را به عنوان بخشی از آرایش خود تشکیل می دهند.

شیمی معدنی مواد مانند فلزات و گازهایی که کربن ندارند به عنوان بخشی از آرایش آنها مورد مطالعه قرار می گیرد.

بیوشیمی مطالعه فرایندهای شیمیایی است که در موجودات زنده اتفاق می افتد.

رشته های تحصیلی

در این دسته بندی های گسترده ، زمینه های بی شماری از مطالعه وجود دارد که بسیاری از آنها تأثیرات مهمی در زندگی روزمره ما دارند. شیمیدانان محصولات بسیاری را بهبود می بخشند ، از غذایی که می خوریم و لباسی که می پوشیم گرفته تا موادی که خانه های خود را با آنها ساخته ایم. شیمی به محافظت از محیط زیست ما کمک می کند و در جستجوی منابع جدید انرژی است.

شیمی مواد غذایی

علم مواد غذایی به سه مؤلفه بیولوژیکی مواد غذایی - کربوهیدرات ها ، لیپیدها و پروتئین ها می پردازد. کربوهیدرات ها قند و نشاسته ها ، سوخت های شیمیایی مورد نیاز سلول های ما هستند. لیپیدها چربی و روغن هستند و بخشهای اساسی غشای سلولی و روغن کاری و اندامهای کوسن موجود در بدن هستند. از آنجا که چربی ها 2.25 برابر انرژی در هر گرم از کربوهیدرات ها یا پروتئین ها هستند ، بسیاری از افراد سعی می کنند میزان مصرف خود را محدود کنند تا از اضافه وزن خودداری کنند. پروتئین ها مولکول های پیچیده ای هستند که از 100 تا 500 یا بیشتر اسیدهای آمینه تشکیل شده اند و بهم پیوسته شده و به شکل های سه بعدی که برای ساختار و عملکرد هر سلول لازم است ، جمع می شوند. بدن ما می تواند برخی از اسیدهای آمینه را سنتز کند. با این حال ، هشت اسید آمینه ضروری ، باید به عنوان بخشی از غذاهای ما مصرف شود. دانشمندان مواد غذایی همچنین نگران عناصر معدنی مواد غذایی مانند محتوای آب آن ، مواد معدنی ، ویتامین ها و آنزیم ها هستند.

شیمی دانان مواد غذایی باعث افزایش کیفیت ، ایمنی ، ذخیره و طعم غذای ما می شوند. شیمیدانان مواد غذایی ممکن است برای تولید محصولات جدید یا بهبود فرآوری در صنایع خصوصی تلاش کنند. آنها همچنین ممکن است برای سازمان های دولتی مانند سازمان غذا و داروی کار کنند تا محصولات غذایی و دست فروشان را بازرسی کنند تا ما را از آلودگی یا اقدامات مضر محافظت کنند. شیمیدانان مواد غذایی محصولات را برای تهیه اطلاعات مورد استفاده برای برچسب های مواد غذایی یا تعیین تأثیر بسته بندی و ذخیره سازی بر ایمنی و کیفیت مواد غذایی آزمایش می کنند. طعم دهنده ها با مواد شیمیایی برای تغییر طعم غذا کار می کنند. شیمی دانان همچنین ممکن است برای بهبود جذابیت حسی مانند تقویت رنگ ، بو یا بافت روش های دیگری نیز کار کنند.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399 زمان : 12:18 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

Psychology is applied Biology, Biology is applied Chemistry ...

شیمی روانشناسی

روانشناسی مطالعه ذهن انسان و نحوه عملکرد آن ، به ویژه در زمینه رفتار است. روانشناسی چیزی است که من چندین سال به آن علاقه مند شدم و قصد دارم علاوه بر چند موضوع مرتبط دیگر مانند جامعه شناسی ، جرم شناسی و پزشکی قانونی ، رشته های روانشناسی نیز داشته باشم ، بنابراین می توانم برای یک متخصص جنایی و دانشمند پزشکی قانونی شوم واحد تحلیل رفتاری FBI

روانشناسی در هر جنبه ای از زندگی دخیل است. حتی کوچکترین کارهایی که انجام می دهید ، حتی چیزی به سادگی لبخند زدن به کسی که در راهرو است ، تحت تأثیر مواد شیمیایی و انتقال دهنده های عصبی در مغز است.

ترکیب ...

بیش از 100 انتقال دهنده عصبی طبیعی وجود دارد. برخی از مهمترین آنها عبارتند از: دوپامین (C₈H₁₁NO₂) ، سروتونین (C₁₀H₁₂N₂O) ، وازوپرسین (C₄₆H₆₅N₁₃O₁₂S₂) ، اکسی توسین (C₄₃H₆₆N₁₂O₁₂S₂) ، استیل کولین (C₇H₁₆NO₂) ، نوراپی نفرین (C₈H₆₅N₁₃O₁₂S₂) ، اکسی توسین (C₄₃H₆₆N₁₂O₁₂S₂) ، استیل کولین (C₇H₁₆NO₂) ، نوراپی نفرین (C₈H₆₅N₁₃Ool₁₂ol) Cor

مواد شیمیایی اصلی ، ترکیبات ، قطعات

 اکسی توسین (C₄₃H₆₆N₁₂O₁₂S₂)

در غده هیپوفیز تولید می شود

با عشق ، اعتماد و دلبستگی همراه است

دوپامین (C₈H₁₁NO₂)

در هیپوتالاموس تولید می شود

بر حرکت داوطلبانه ، یادگیری ، حافظه ، احساسات و پاسخ به عوامل محیطی تأثیر می گذار

سروتونین (C₁₀H₁₂N₂O

در مناطق مختلفی از مغز تولید می شود

به خواب ، اشتها ، درک ، دمای بدن ، سرکوب درد و خلق و خو کمک می کند

وازوپرسین (C₄₆H₆₅N₁₃O₁₂S₂)

تولید شده توسط سیستم عصبی محیطی

درگیر در دلبستگی و توسعه ، اعتماد و احساسات (عشق)

استیل کولین (C₇H₁₆NO₂)

در مغز مرکزی تولید می شود

برای عملکردهای شناختی ، حرکت عضلات ، حافظه و احساسات لازم است

گروه آدرنالین

اپی نفرین (C₉H₁₃NO₃)

نوراپی نفرین (C₈H₁₁NO₃)

کورتیزول (C₂₁H₃₀O₅)

در غده هیپوتالاموس و هیپوفیز تولید می شود

تأثیرات جنگ یا پرواز ، ترس و پرخاشگری است

نقش شیمی

انتقال انرژی عصبی بیش از حد یا بسیار زیاد باعث عدم تعادل واکنش های شیمیایی در مغز می شود و در نتیجه شرایط ذهنی مختلفی از جمله O.C.D ، افسردگی ، آلزایمر و اسکیزوفرنی ایجاد می شود.

مثال ها:

بیش از حد آدرنالین باعث اضطراب ، O.C.D ، P.T.S.D و سایر اختلالات مربوط به پارانویا / ترس می شود ، در حالی که دوپامین بیش از حد می تواند مربوط به اسکیزوفرنی باشد

 دوپامین و اکسی توسین بیش از حد کم نیز می تواند به اضطراب و همچنین افسردگی مرتبط باشد

کسانی که از آلزایمر رنج می برند کمبود استیل کولین دارند

هرکسی که با اعتیاد مشکل دارد می تواند هر نوع عدم تعادل شیمیایی را داشته باشد. چیزهایی به اندازه قهوه یا کافئین تعادل شیمیایی مغز را تغییر می دهند

اضافه بارهای شیمیایی می توانند باعث تشنج یا صرع شوند

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399 زمان : 9:17 بازدید : 29 نویسنده : سعادت

Let's Talk Dirty: South Florida Soils | Edible South Florida

 

همه خاکها دارای لایه های مختلفی هستند و آن لایه ها به ما بینشی در باروری خاک می دهد. در اعماق هر خاک فرو کنید و خواهید دید که از لایه ها یا افقهایی ساخته شده است (O ، A ، E ، B ، C ، R). در کنار هم ، هورزیونها مشخصات خاک را تشکیل می دهند. افق O از مواد آلی گشاد و تا حدی پوسیده ساخته شده است. افق A ماده ای معدنی است که با مقداری هوموس اندازه گرفته شده است ، همچنین به عنوان خاک سطحی شناخته می شود. افق E ذرات معدنی با رنگ سبک است و در صورت برطرف شدن (از بین رفتن مهم مواد معدنی) و شستشو منطقه است. افق B انباشت خاک رس منتقل شده از بالا است که به زیر خاک معروف است. افق C ماده والدین تا حدی تغییر یافته است. سرانجام ، افق R یک ماده والد و بی نظیر است که به آن بستر می گویند و خاک محسوب نمی شود.

خاک خوراکی باور نکردنی

خاک پایه و اساس کل سیستم غذایی ما است ، اما اغلب به عنوان "فقط خاک" کنار گذاشته می شود. این درس مفید به دانش آموزان اجازه می دهد تا با بررسی نمونه های مختلف خاک و سپس ساختن "خاک" خوراکی خود ، ترکیب خاک را مورد بررسی قرار دهند و دلیل آن را بسیار مهم است.

دانش آموزان ششم آکادمی وینتون هیلز به تازگی از Greenacres برای برنامه ای بازدید کردند که شامل یادگیری در مورد اهمیت ، ترکیب و خاصیت خاک است. این شامل شرکت در تظاهرات در مورد محدود بودن سطح بالای خاک روی زمین ، تعیین نوع خاک بر اساس تجزیه و تحلیل بافت خاک و مقایسه اثرات بارندگی یا آبیاری در "زمینه" میکروگرین ها و "زمینه" خاک گلدان های لخت است. دانش آموزان با ریختن آب از طریق شن و ماسه ، خاک رس و خاک و تعیین میزان مایع و مقدار رسوبی که از طریق هر نمونه نفوذ می کند ، نفوذ را بررسی کردند.

این گروه همچنین فرصتی برای آماده سازی یک غذای خوشمزه برای نشان دادن لایه های معمولی خاک یا افق هایی که در زیر پاهای ما وجود دارد ، می باشد. مشخصات اولیه خاک شامل افق های زیر است: بستر (R) ، سنگ والدین (C) ، زیر خاک (B) ، خاک سطحی (A) و ماده آلی (O).

دانش آموزان با ایجاد خاک سطحی شروع کردند. آنها فلفل دلمه ای شیرین ، پیاز ، گوجه فرنگی و مایع کاندرو را خرد کرده اند تا ارگانیسم ها ، ریشه های گیاه و مواد آلی تجزیه شده را نشان دهند. آنها سپس آووکادو را پوره کردند تا قسمت معدنی خاک سطحی را نشان دهند و در سبزیجات خرد شده مخلوط شوند تا گواکامول خاک سطحی ایجاد شود. آنها پنیر رنده شده را نشان می دهند تا ماده آلی تا حدی تجزیه شده و تجزیه نشده یا بالاترین سطح افق را نشان دهد.

دانش آموزان ششم با ساختن تراشه های tortilla ساخت نمادی را برای نماد کردن لایه بستر ساختند. آنها سپس لوبیای سفید کامل را به نمایش گذاشتند تا سنگ والدینی را نشان دهند که با گذشت زمان از بستر جدا می شود. حبوبات پوره شده جای زیر خاک ، لایه معدنی زیر خاک و دارای ماده آلی بسیار کمی را گرفت. سطح بعدی خاک با فعالیتهای بیولوژیکی خود ، ریشه گیاهان ، تجزیه مواد آلی و بافت کوره بدست آمد. سرانجام ، آنها مقداری مواد آلی پنیر پاشیده شدند.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 18 خرداد 1399 زمان : 15:13 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 1,623
  • بازدید کلی : 6,472