loading...

مواد شیمیایی

Advanced Glycation End Products (AGEs) and You - Paleo Plan

غذاهای مشتق از حیوانات که چربی و پروتئین بالایی دارند ، غنی از سن هستند و مستعد تشکیل بیشتر سن در حین پخت و پز هستند. با این وجود ، فقط  با وزن مولکولی کم از طریق رژیم جذب می شوند و مشخص شده است که گیاهخواران غلظت بالاتری از قشرهای عمومی نسبت به غیر گیاهخواران دارند. بنابراین ، معلوم نیست که آیا سنین تغذیه ای به بیماری و پیری کمک می کند ، یا اینکه فقط سن های درون زا (آنهایی که در بدن تولید می شود) مهم هستند. این امر از تأثیر منفی بر پیری در رژیم غذایی خلاص نمی شود ، اما به طور بالقوه دلالت بر این دارد که سن رژیم غذایی ممکن است سزاوار توجه کمتری نسبت به سایر جنبه های رژیم باشد که منجر به افزایش قند خون و تشکیل پیری شود. 

گلیکاسیون اغلب مستلزم اصلاح گروه گوانیدین باقیمانده های آرژینین با گلیوکسال  ، متیل گلیوکسال دیوکسی گلوکزون است که از سوخت و ساز رژیم های غذایی با کربوهیدرات بالا ناشی می شود. بنابراین اصلاح شده ، این پروتئین ها منجر به عوارض ناشی از دیابت می شوند.

پیری تقریباً بر هر نوع سلول و مولکول در بدن تأثیر می گذارد و گمان می رود که یکی از عوامل پیر شدن و برخی از بیماریهای مزمن وابسته به سن باشد.  همچنین اعتقاد بر این است که آنها در ایجاد عوارض عروقی دیابت نقش مهمی ایفا می کنند. 

پیری در شرایط پاتولوژیک خاصی مانند استرس اکسیداتیو ناشی از هایپرگلیسمی در بیماران مبتلا به دیابت بوجود می آید.سالمندان به عنوان واسطه پیش التهابی در دیابت حاملگی نیز نقش دارند. 

در زمینه بیماری های قلبی و عروقی ، می تواند اتصال متقاطع کلاژن را القا کند ، که می تواند باعث سفت شدن عروق و گرفتگی ذرات لیپوپروتئین با چگالی کم در دیواره های شریان شود. سنین بالا همچنین می توانند باعث گلیکاسیون شوند که می توانند اکسید شدن آن را ارتقا دهند. LDL اکسیده شده یکی از مهمترین عوامل ایجاد آترواسکلروز است.  سرانجام ، می تواند به  (گیرنده محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته) متصل شود و باعث استرس اکسیداتیو و همچنین فعال شدن مسیرهای التهابی در سلولهای اندوتلیال عروقی شود.

پیری در بیماری آلزایمر ،  بیماری قلبی عروقی ،و سکته مغزی نقش داشته استمکانیزمی که  به آن آسیب می رساند از طریق فرآیندی به نام اتصال متقاطع است که باعث آسیب درون سلولی و آپوپتوز می شود.  آنها در لنزهای کریستالی ، حسگرهای نور را تشکیل می دهند ، که برای توسعه آب مروارید تأثیر دارد.  کاهش عملکرد عضلات همچنین با AGEs همراه است. 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 12:58 بازدید : 51 نویسنده : سعادت

کره شیباتر

 
 
 
  • کره شی یا همان کره شیباتر (shea butter)، نوعی روغن است
  • از بذر درخت آفریقایی استخراج می شود.
  • حاوی اسیدهای چرب مفید می باشد.
  • حاوی ویتامین E، A و F می باشد.
  • فروش کره شیباتر
روغنهای خوراکی اکثراً قبل از مصرف تصفیه می شوند تا طعم حاصل از آن از نظر حساسیت بی طرف باشد. حتی آثار بسیار کمی از محصولات فرار به راحتی توسط مصرف کننده درک می شود. در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی ، مصرف کنندگان روغن را بدون هیچ گونه طعم ترجیح می دهند ، در حالی که در برخی از کشورهای اروپایی ، آسیایی و آفریقایی ، ضعیف های روغنی طبیعی روغنی ، آجیل و یا بو عطر و طعم قابل تحمل است ، و اغلب حتی مورد نیاز است.
روغنهای حاصل از بذرهایی که لیپیدها توسط لیپوکسیژنازها مورد حمله قرار گرفته اند حاوی اثری از محصولات اکسیده شده بوده و فقط با مشکل تصفیه می شوند. برخلاف روغنهای تصفیه شده ، روغن زیتون باکره و برخی روغنهای بکر دیگر حاوی فرآورده های اکسیداسیون فرار در مقادیر کمی هستند که یک عطر و طعم گیاهی خاص را به روغن زیتون یا طعم گردوی ضعیف به روغن آفتابگردان منتقل می کنند.
روغنهای خوراکی به دلیل ذخیره اسیدهای چرب آنها به دلیل انعطاف پذیری ، از چربی تند خارج می شوند (به عنوان مثال ممکن است در روغنهای حاوی اسید لینولنیک مانند روغن کلزا) و وجود ماهی جزئی باشد (مثلاً ، در روغن سویا با طعم برگردانده شده). تولید کنندگان روغن خوراکی سعی می کنند با استفاده از تکنیک های مختلف ، ماندگاری روغنهای خوراکی را طولانی تر کنند ، از جمله افزودن آنتی اکسیدان ها. در صورت وجود سطح مناسب آنتی اکسیدان های اضافه شده ، باید همیشه آنتی اکسیدان های طبیعی مورد توجه قرار گیرند.
روغنهای خوراکی حاوی توکوفرول ها در مقادیر کل کل و نسبت های مختلف α- ، β- ، γ- و D- توکوفرول ها هستند. توکوفرول ها تا حدی در طی فرآیند دفع زایی که آخرین مرحله در تصفیه روغن خوراکی است از بین می روند. آنها اغلب با افزودن آماده سازی های یکسان طبیعت یا کنسانتره های توکوفرول طبیعی ترمیم می شوند. به جای کنسانتره توکوفرول ، ممکن است برخی از روغنهای خاص سرشار از توکوفرول ها اضافه شده یا با روغنهای خوراکی مخلوط شوند ، به عنوان مثال روغن حاصل از دانه های گریپ فروت ، 2 که ضایعات تولید آب گریپ فروت هستند.
روغن سویا و کلزا سرشار از توکوفرول ها ، به ویژه γ توکوفرول است. هر دو این روغن حاوی اسید لینولنیک هستند که به راحتی اکسیده می شوند و برای تثبیت آنها به توکوفرول های بیشتری احتیاج دارند. γ-توکوفرول در روغنهای فله نسبت به α توکوفرول فعال تر است.
α-توکوفرول استات اغلب به روغنهای تصفیه شده اضافه می شود. توکوفرول استات منبع خوبی برای ویتامین است ، اما هیچ فعالیت آنتی اکسیدانی در روغنهای خوراکی ندارد مگر اینکه هیدرولیز شود. پس از مصرف ، در بدن هیدرولیز می شود ، محصول هیدرولیز جذب می شود ، از دیواره روده عبور می کند و ممکن است بعنوان آنتی اکسیدان در سرم خون عمل کند.
اسید سیتریک اغلب قبل از دفع زباله به روغنهای خوراکی اضافه می شود و محصولات تجزیه آن نیز به عنوان هم افزایی توکوفرول ها کارآمد هستند. Taussky ابتدا این روش را برای پالایش روغن سویا به کار برد
منبع : https://is.gd/3kyiWB
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 10:03 بازدید : 29 نویسنده : سعادت

AMABIENTE Designcandles, candles handmade of the best rawmaterials ...

شکلات تعلیق متراکم از ذرات جامد است که شامل 60-70 60 قند و مواد جامد کاکائو بدون چربی است. تا همین اواخر ، به دلیل خاصیت چند منظوره شیرینی ، فله و ویژگی های بافتی که شکر به محصولات ارائه می دهد ، بندرت به عنوان یک محصول بدون قند تولید می شد. مصرف کنندگان امروزی نگران میزان بالای قند ، کالری و اثرات ضد ویروس در محصولات شیرینی پزی هستند ، از این رو محبوبیت محصولات "سبک" و "عاری از قند" را افزایش می دهد. توسعه شکلات های بدون قند بسیار چالش برانگیز است زیرا نیاز به جایگزینی همه قندها است. درک عمیق از کاربرد شیرین کننده های جایگزین و پلیمرهای کربوهیدرات به عنوان مواد تشکیل دهنده شکلات بدون قند از این رو کاربردهای صنعتی قابل توجهی خواهد داشت

نکات برجسته

مکانیسم های تشکیل EC در نوشیدنی های الکلی روشن شد.

این روشهای سنتی و همچنین چندین روش جدید از بین بردن EC معرفی شدند.

مزایا و مضرات روشهای ذکر شده با یکدیگر مقایسه شد.

موضوعات مختلفی در رابطه با توسعه اقدامات برای از بین بردن EC بررسی شده است.

اتیل کاربامات (EC) یک ترکیب بالقوه سرطان زا است که به طور گسترده در نوشیدنی های الکلی یافت می شود. به دلیل سمیت ، سرطان زایی و جهانی بودن ، EC در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش ها در صنعت نوشیدنی های الکلی است. روشهای زیادی برای کاهش سطح EC بررسی شده است ، که شامل فن آوریهای مهندسی فیزیکی ، شیمیایی ، آنزیمی و متابولیک می باشد. این بررسی بر روشهای سنتی و همچنین چندین روش جدید متمرکز است. علاوه بر این ، با مقایسه مزایا و مضرات این روشها ، موضوعات مختلفی در رابطه با توسعه اقدامات برای از بین بردن EC در مشروبات الکلی در مقیاس آزمایشگاهی و مقیاس صنعتی مطرح می شود.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 14:58 بازدید : 26 نویسنده : سعادت

این جلسه به شما این امکان را می دهد تا مزایا و محدودیت های نسبی فرآیند و محصولات انتخاب شده را در مقایسه با سایر انواع فرآیندها یا محصولات شرح دهید. همچنین این امکان را برای شما فراهم کرده است که اصول به کار رفته در حفظ مواد غذایی انتخاب شده و یا بهبود کیفیت غذا را توصیف کنید. برای توصیف به صورت گسترده ، مراحل استفاده از محصول را نشان می دهد.

 

اصول حفظ / پردازش

 

جلسات انتخاب فناوری در مورد فساد و نگهداری مورد بررسی قرار گرفت تا شما را از یادآوری مکانیسم های مورد استفاده در حفظ غذاها (استفاده از گرما ، درجه حرارت پایین ، محتوای کم آب یا مواد نگهدارنده شیمیایی شامل نمک ، شکر یا سایر مواد شیمیایی) یادآوری کنید.

 

شما برای محصول مورد نظر خود به اصل (های) حفظ توجه داشتید.

 

شما با جزئیات بیشتر درباره مفاهیمی که برای اولین بار در جلسات انتخاب فناوری در رابطه با کیفیت غذا (رنگ ، طعم ، بافت ، کیفیت مواد غذایی و غیره) ، فساد میکروبی ، خراب شدن آنزیمی و وخامت شیمیایی مانند خشکی ، مطرح شده است.

 

شما در مورد مزایا و محدودیت های کلی فرآیندهای مختلفی که در رابطه با فاکتورهایی انتخاب کرده اید ، بحث کرده اید:

 

· تقاضای درک شده ، رقابت ، در دسترس بودن مواد اولیه؛

· ارزش افزوده به غذاها.

· حجم تولید مورد نیاز برای سودآوری؛

صلاحیت فنی مورد نیاز؛

عمر مفید و تأثیر آن بر روشهای بازاریابی و توزیع؛

· سرمایه گذاری مورد نیاز ، انواع تجهیزات؛

· هزینه های عملیاتی؛

· سوخت و انرژی مورد نیاز

طرح کلی روند

 

در این جلسه مروری گسترده درباره مراحل درگیر فرآیند شما (انتخاب مواد اولیه ، فرآوری ، بسته بندی و غیره) صورت گرفت.

 

 

انتخاب و تهیه مواد اولیه

اهداف:

 

برای اینکه شرکت کنندگان بتوانند مواد اولیه و مواد جزئی مورد نیاز برای تولید محصول خود را لیست کنند.

 

 

 

 

برای اینکه آنها را قادر به توصیف معیارهای کیفیت و روشهای مورد استفاده برای کنترل کیفیت مواد اولیه کنند.

 

 

 

 

برای اینکه آنها بتوانند مقدار مواد اولیه مورد نیاز را محاسبه کنند.

 

 

 

 

برای تولید وزن واحد محصول آنها.

 

 

Preparation of fluorinated/silanised polyacrylates amphiphilic ...

1. نوع (ها) مواد اولیه 

از شرکت کنندگان بخواهید مقدار مواد اولیه و مواد جزئی مورد استفاده برای مقدار مشخصی (مثلاً 10 کیلوگرم) از محصول خود را لیست کنند. قبل از جلسه ، اطلاعات مربوط به کتابچه راهنمای فناوری را خلاصه کنید تا در صورت لزوم به آنها کمک کنید.

 

از آنها بخواهید تا شناسایی کنند که کدام ترکیبات بیشترین تأثیر را در کیفیت محصول نهایی خود دارند. تأثیر استفاده از نصف مقدار اعلام شده چه تأثیری خواهد داشت؟ از این تمرین به عنوان مقدمه ای برای شناسایی خصوصیات کیفیت مواد غذایی و استفاده از روشهای کنترل کیفیت استفاده کنید.

2. کیفیت مورد نیاز 

از شرکت کنندگان بخواهید با تهیه مشخصات نمونه برای تهیه کننده / بازرگان ، مشخصات اصلی کیفیت مورد نیاز مواد اولیه را برای محصول خود ذکر کنند. در صورت استفاده از نمونه هایی از مواد اولیه مرغوب و بی کیفیت برای نشان دادن نیاز به مشخصات کیفیت استفاده کنید.

از شرکت کنندگان (مثلاً در یک تمرین گروهی یا سندیکایی) بخواهید که در صورت وجود تغییر عمده در کیفیت ماده اصلی ، تأثیر دقیقی بر محصول نهایی آنها بگذارند.

مفهوم نقاط کنترل را توضیح دهید و بحث ها را با هم ترسیم کنید تا به شرکت کنندگان نشان دهد که نقاط کنترل در فرآیندهای خود را مشخص کرده اند. در مورد اهمیت QC روتین در اطمینان از تولید یک محصول یکنواخت در هر روز بحث کنید. از شرکت کنندگان بخواهید روش هایی را برای کنترل کیفیت مواد غذایی در نقاط کنترل مشخص شده برای محصولات خود (مثلاً ورزش گروهی) شرح دهند.

نکات اصلی را در یک صفحه نمایش خلاصه خلاصه کنید و بحث را برای بیان پیامدهای زیر هدایت کنید:

· هزینه ها در مقابل مزایای روشهای کنترل کیفیت؛

· استفاده از مشخصات كيفي كه با تأمين كنندگان منظم توافق شده باشد.

3. مقدار مورد نیاز 

به شرکت کنندگان نشان دهید که چگونه محاسبه درصد عملکرد در هنگام تهیه مواد اولیه (جزء 1) برای تعیین مقدار مواد اولیه مورد نیاز و قیمت واقعی مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

از شرکت کنندگان بخواهید که در پوست گروه ها کار کنند تا میوه ها را پوست بریزند و از بین ببرند و بازده درصد را محاسبه کنند. هزینه خرید میوه را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید و از آنها بخواهید که هزینه واقعی میوه قابل استفاده را به تفصیل در مورد شماره 1 محاسبه کنند.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 11:52 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

Pictures of Foods That Lower Blood Pressure

تعداد زیادی از غذاها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود با میوه ، سبزیجات ، پروتئین با کیفیت و سایر غذاهای کامل ، وعده های غذایی متنوع ، متنوع و مناسب برای شما خواهید داشت.

 میوه ها و توت ها

میوه ها و انواع توت ها از محبوب ترین غذاهای بهداشتی جهان هستند.

این غذاهای شیرین و مغذی بسیار ساده در رژیم غذایی شما گنجانیده شده است زیرا به مقدار کمی و بدون آماده سازی نیاز دارند.

سیب

سیب سرشار از فیبر ، ویتامین C و آنتی اکسیدان های بیشمار است. اگر خودتان بین وعده های غذایی گرسنه باشید ، آنها بسیار پر می شوند و میان وعده ای عالی درست می کنند.

 آووکادو

آووکادو با اکثر میوه ها متفاوت است زیرا به جای کربوهیدرات از چربی های سالم پر شده اند. نه تنها از نظر خامه ای و خوشمزه بلکه فیبر ، پتاسیم و ویتامین C نیز سرشار هستند.

موز

موزها جزو بهترین منابع پتاسیم جهان هستند. آنها همچنین از نظر ویتامین B6 و فیبر بسیار مناسب و قابل حمل هستند.

زغال اخته

زغال اخته نه تنها خوشمزه است بلکه در بین منابع قدرتمند آنتی اکسیدان ها در جهان نیز موجود است.

 پرتقال

پرتقال به دلیل داشتن ویتامین C به خوبی شناخته شده است. علاوه بر این ، آنها فیبر و آنتی اکسیدان زیادی دارند.

 

توت فرنگی

توت فرنگی از نظر کربوهیدرات و کالری بسیار مغذی و کم است.

آنها دارای ویتامین C ، فیبر و منگنز هستند و احتمالاً جزو خوشمزه ترین غذاهای موجود هستند.

میوه های سالم دیگر

سایر میوه ها و انواع توت ها شامل گیلاس ، انگور ، گریپ فروت ، کیوی ، لیمو ، انبه ، خربزه ، زیتون ، هلو ، گلابی ، آناناس ، آلو و تمشک است.

تخم مرغ

تخم مرغ یکی از مواد مغذی موجود در کره زمین است.

آنها قبلاً به دلیل داشتن کلسترول زیاد مورد استفاده قرار گرفته بودند ، اما مطالعات جدید نشان می داد که آنها کاملاً بی خطر و سالم هستند 

 گوشت

گوشت پخته نشده و بدون پخته ، یکی از مواد مغذی غذایی است که می توانید بخورید.

گوشت بدون چربی

گوشت گاو ناب یکی از بهترین منابع پروتئین موجود و دارای آهن بسیار قابل دسترسی است. در صورت رژیم کم کربوهیدرات ، انتخاب برش های چربی خوب است.

 سینه مرغ

پستان مرغ از نظر چربی و کالری کم است اما پروتئین بسیار بالایی دارد. این منبع عالی بسیاری از مواد مغذی است. اگر نخواهید خورد بسیاری از کربوهیدرات ها را بخورید ، مجدداً برش های مرغ را بخورید.

 بره

بره ها معمولاً چمن هستند و گوشت آنها به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 بسیار زیاد است.

 آجیل و دانه

علیرغم داشتن چربی و کالری زیاد ، آجیل و دانه ها ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کنند (منبع 3Trusted ، منبع 4Trusted).

این غذاها کاملاً پرخاصیت ، پر و پر از مواد مغذی مهمی هستند که بسیاری از افراد به اندازه کافی از جمله منیزیم و ویتامین E از آن استفاده نمی کنند.

آنها تقریباً نیازی به آماده سازی ندارند ، بنابراین می توان به روال شما اضافه کرد.

 بادام

بادام یک مهره محبوب است که دارای ویتامین E ، آنتی اکسیدان ها ، منیزیم و فیبر است. مطالعات نشان می دهد که بادام می تواند به شما در کاهش وزن و بهبود سلامت متابولیک کمک کند (منبع 5Trusted).

 دانه چیا

دانه های چیا از جمله مواد مغذی پر چرب موجود در کره زمین هستند. یک اونس واحد (28 گرم) حاوی 11 گرم فیبر و مقادیر قابل توجهی منیزیم ، منگنز ، کلسیم و سایر مواد مغذی دیگر است.

 نارگیل

نارگیل ها با فیبر و اسیدهای چرب قدرتمند به نام تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCTs) پر شده اند.

 آجیل ماکادامیا

آجیل های ماکادامیا بسیار خوشمزه هستند. از نظر چربیهای اشباع نشده بسیار کم و در اسیدهای چرب امگا 6 از سایر آجیل ها پایین تر هستند.

گردو

گردو بسیار مغذی و دارای فیبر و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است.

سبزیجات

کالری موجود در کالری ، سبزیجات جزء متمرکزترین منابع مغذی جهان هستند.

تنوع گسترده ای در دسترس است ، و بهتر است هر روز انواع مختلفی مصرف کنید.

مارچوبه

مارچوبه یک سبزی محبوب است. از نظر کالری و کالری بسیار کم است اما ویتامین K پر شده است.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 10:18 بازدید : 22 نویسنده : سعادت

روغن هسته انگور

 
 
 
  • خواص ضد التهابی و وجود مقادیر بالای اسید لینولئیک.
  • حاوی مقادیر بالای ویتامین E است.
  • حاوی امگا ۶ بوده که سبب افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.
  • فروش روغن هسته انگور
شواهدی وجود دارد که نشان می دهد عصاره دانه انگور برای تعدادی از شرایط قلبی عروقی مفید است. عصاره دانه انگور ممکن است به نوعی گردش خون ضعیف (نارسایی مزمن وریدی) و کلسترول بالا کمک کند. عصاره دانه انگور همچنین تورم ناشی از آسیب را کاهش می دهد و به بیماری های چشمی مرتبط با دیابت کمک می کند.
بسیاری از افراد به عصاره دانه انگور علاقه مند هستند زیرا حاوی آنتی اکسیدان است. اینها موادی هستند که سلول ها را از آسیب محافظت می کنند و ممکن است به جلوگیری از بسیاری از بیماری ها کمک کنند. با این حال ، هنوز خیلی زود است بگوییم که آیا خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره دانه انگور برای مردم سودمند است یا خیر. محققان در حال مطالعه عصاره دانه انگور هستند تا ببینند آیا این ممکن است خطرات برخی از سرطان ها را کاهش دهد. در حال حاضر ، شواهد مشخص نیست.
عصاره دانه انگور برای استفاده در بسیاری از شرایط دیگر - از PMS گرفته تا آسیب پوستی تا بهبود زخم - مورد مطالعه قرار گرفته است ، اما نتایج بی نتیجه بوده است.
چه مقدار عصاره دانه انگور را باید مصرف کنید؟
هیچ دوز کاملاً مشخص عصاره دانه انگور وجود ندارد. دوزهای بین 100-300 میلی گرم در روز در مطالعات استفاده شده و در بعضی از کشورهای اروپایی تجویز می شود. هیچ کس نمی داند بالاترین دوز بی خطر چیست.
خطرات مصرف عصاره دانه انگور چیست؟
اثرات جانبی. عصاره دانه انگور به طور کلی بی خطر تلقی می شود. عوارض جانبی ممکن است شامل سردرد ، خارش پوست سر ، سرگیجه و حالت تهوع باشد.
خطرات افرادی که به انگور حساسیت دارند نباید از عصاره دانه انگور استفاده کنند. اگر اختلال خونریزی یا فشار خون بالا دارید ، قبل از شروع استفاده از عصاره دانه انگور با پزشک خود مشورت کنید.
فعل و انفعالات. اگر مرتباً هر دارویی مصرف می کنید ، قبل از شروع استفاده از عصاره انگور با پزشک خود مشورت کنید. این بیماری می تواند با داروهایی مانند رقیق کننده خون ، مسکن های ضد درد NSAID (مانند آسپرین ، Advil و Aleve) ، داروهای قلبی خاص ، درمان سرطان و سایر موارد ارتباط برقرار کند.
با توجه به فقدان شواهد در مورد ایمنی آن ، عصاره دانه انگور برای کودکان یا برای خانم هایی که باردار هستند یا شیر می خورند توصیه نمی شود.
منبع : https://is.gd/xdZOnw
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 9:52 بازدید : 23 نویسنده : سعادت

 

Anxious Or Feeling Depressed? Pump Up With These 5 Wonder Foods

تغذیه کافی برای جنبه های بی شماری از عملکرد مغز مورد نیاز است. کیفیت پایین رژیم غذایی ، همه جا در ایالات متحده ، ممکن است یک عامل خطر قابل تغییر برای افسردگی باشد. هدف بررسی و تركیب دانش دانش فعلی در مورد نقش تغذیه در افسردگی و پرداختن به پیامدهای مربوط به زنان در سن باروری بود. وضعیت نامناسب اسید چرب امگا 3 خطر افسردگی را افزایش می دهد. از روغن ماهی و مکمل های اسید فولیک برای درمان موفقیت آمیز افسردگی استفاده شده است. کمبود فولات باعث کاهش پاسخ به داروهای ضد افسردگی می شود. کمبودهای فولات ، ویتامین B12 ، آهن ، روی و سلنیوم نسبت به افراد بدون افسردگی بیشتر در بین افسرده ها دیده می شود. آنتی اکسیدان های غذایی در رابطه با افسردگی به شدت مورد مطالعه قرار نگرفته است. زنان در سن باروری به ویژه در برابر اثرات سوء تغذیه ضعیف بر خلق و خوی آسیب پذیر هستند زیرا بارداری و شیردهی مهمترین عامل تحریک کننده تغذیه ای بدن هستند. کاهش ذخایر مواد مغذی در طول دوران بارداری و عدم بهبودی پس از زایمان ممکن است خطر افسردگی زن را افزایش دهد. برای روشن شدن نقش تغذیه در پاتوفیزیولوژی افسردگی در زنان پیرزن ، مطالعات آینده نگر لازم است. توجه بیشتر به فاكتورهای تغذیه ای در سلامت روان ضروری است با توجه به اینكه مداخلات تغذیه ای می توانند برای بیماران ارزان قیمت ، ایمن ، آسان و به طور كلی قابل قبول باشند.

ارتباط بین اختلالات فولات و عصب روانی از مشاهدات بالینی و درک بیشتر از نقش فولات در مسیرهای مهم متابولیک مغز استنباط شده است. علائم افسردگی شایع ترین تظاهرات عصبی روانی کمبود فولات است. در مقابل ، سطح سرمی کم و ناقص سرم یا گلبولهای قرمز خون در 15-38٪ از بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی تشخیص داده شده است. اخیراً ، سطح فولات کم به واکنش ضدافسردگی ضعیف تر به مهار کننده های انتخاب مجدد سروتونین مرتبط است. عوامل موثر در سطح پایین فولات سرم در بیماران افسرده و همچنین شرایطی که فولات و مشتقات آن ممکن است در داروسازی ضد افسردگی نقش داشته باشند باید بیشتر روشن شود.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 14:13 بازدید : 28 نویسنده : سعادت

Newspaper Style Food Menus by guper | GraphicRiver

Uber Eats سهم خود را برای پشتیبانی از رستوران های متعلق به سیاه پوست انجام می دهد.

مردم در سراسر ایالات متحده در برابر همبستگی با معترضین که خواستار تغییر هستند ایستاده اند. بسیاری از مشاغل غذایی در سراسر کشور نیز پشتیبانی خود را ارائه می دهند ،

در نامه ای به مشتریان ،با کمک هزینه های تحویل کمک می کند تا به مشاغل متعلق به سیاه پوست در جوامع سراسر کشور کمک کند. نکته بهتر این است که تبلیغات تا پایان سال انجام شود ، بنابراین اگر می خواهید حمایت خود را نشان دهید ، می توانید از یک رستوران محلی سیاه متعلق به محلی برای بقیه سال 2020 لذت ببرید.

مهمتر از آن ،تخفیف های مسافرتی را به مشاغل متعلق به سیاه پوستان و اهدا 1 میلیون دلار به ابتکار عمل عدالت برابر و مرکز سیاست های عدالت اهدا خواهد کرد. دارا خسروشاهی ، مدیرعامل Uber Eats با ارسال نامه ای به ایمیل خود پایان داد: "ما می دانیم که این کافی نیست. تازمانی که عدالت نژادی واقعی را نبینیم ، کافی نخواهد بود. اما ما قصد داریم به منظور بهبود ، یادگیری و رشد به عنوان یک شرکت روز و روز کار کنیم. "

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 10:13 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

Food Industry Related Articles | Urban Cultivator

با همه مقالات و ویژگی های تعاملی متمرکز بر غذایی که می خورید ، اطلاعات جدیدی را درباره سلامتی کسب کنید و در آخرین اخبار سلامتی به روز شوید. در مورد این موضوع جالب بیشتر بدانید زیرا دانشمندان و پزشکان همچنان به کشفهای شگفت انگیز در مورد غذا می پردازند.

پزشکان می گویند ، رژیم غذایی ناخواسته نوجوانان او را به نابینایی تبدیل کرده است

رژیم غذایی سخت سیب زمینی نوجوان ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس و سایر غذاهای آشامیدنی به آرامی باعث نابینایی او شد.

برخی ویتامین ها و مواد معدنی با خطر کمتری در مرگ زودرس ارتباط دارند ، اما تنها در صورت وجود مواد مغذی از مواد غذایی ، نه مکمل ها.

بسیاری از افرادی که ادعا می کنند آلرژی غذایی دارند در واقع نیستند

رژیم غذایی کم کربوهیدنتان شما را نخواهد کشت ، اما احتمالاً ایده خوبی نیست

یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی کم کربوهیدرات می تواند کشنده باشد ، اما یک متخصص تغذیه گفت افراد باید شک داشته باشند.

برش های نان گندم کامل.

خوردن برخی از کربوهیدرات ها ، اما خیلی زیاد نیست ، می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تری داشته باشید

خوردن کربوهیدرات در حد اعتدال ممکن است برای تقویت طول عمر بهترین باشد.

یک مطالعه جدید برخی ادعاهای هشدار دهنده راجع به رابطه بین مصرف گوشت پخته شده و شیدایی دو قطبی ایجاد می کند ، اما تحقیقات بیشتری لازم است.

سه نان با مخلوط های مختلف گندم چهار و از سمت چپ به راست ، 30 درصد ، 10 درصد و پودر کریکت صفر درصد تولید می شود. از پودر کریکت بیشتر استفاده می شد ، رنگ آن تیره تر است.

نان های ساخته شده از جیرک پودری ممکن است با اسپورهای باکتریایی بارگیری شوند

این یک مشکل اساسی برای نان غذایی بسیار مغذی است.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 9:44 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

 

روغن بادام تلخ

 
 
 
  • روغن بادام تلخ از نوعی درخت بادام حاصل می شود.
  • سرشار از چربی های سالم.
  • حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است.

بادام نوعی آشنای مغز است. بسته به نوع درختی که تولید می کند ، می توانند شیرین یا تلخ باشند. بادام شیرین از یک نوع درخت بادام (Prunus amygdalus var. dulcis) تولید می شود و حاوی مواد شیمیایی سمی نیست. بادام تلخ از نوع دیگری از درخت بادام (Prunus amygdalus var. amara) حاصل می شود و حاوی مواد شیمیایی سمی است.

مردم برای شرایطی مانند علائم کششی ، اسپاسم ، درد و سرفه از بادام تلخ استفاده می کنند ، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد استفاده نمی شود. استفاده از بادام تلخ نیز می تواند ناامن باشد.

روغنهای فرار "بادام تلخ" همچنین از سایر هسته های میوه ای مرتبط از جمله زردآلو (Prunus armeniaca) ، هلو (Prunus persica) و آلو (Prunus domestica) تولید می شود. مشابه روغن بادام تلخ ، این روغنهای فرار سمی تلقی می شوند.

بادام در اصل در خاورمیانه پرورش داده می شد. امروز ، کالیفرنیا بزرگترین تولید کننده بادام در جهان است. تولید بادام کالیفرنیا در 20 سال گذشته دو برابر شده است. به این دلیل است که بیشتر و بیشتر مردم از مزایای سلامتی آگاه می شوند. انجمن قلب آمریکا بادام را برای چربی های سالم قلب آنها توصیه می کند.

روغن بادام چیست؟

تقریبا نیمی از وزن بادام خشک شده روغن است. بادام رسیده را فشار دهید تا روغن با حداقل حرارت استخراج شود.

این روغن بادام تصفیه نشده از مواد مغذی و طعم روغن محافظت می کند. گرمای بالا و گاهی اوقات مواد شیمیایی برای ایجاد روغن بادام تصفیه شده استفاده می شود

 منبع : https://is.gd/fD93aV

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 9:37 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 1,597
  • بازدید کلی : 6,446