loading...

مواد شیمیایی

تبلیغات یک ارتباط بازاریابی است که برای تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا ایده از یک پیام آزاد با حمایت مالی ، استفاده می کن حامی تبلیغات معمولاً مشاغلی هستند که مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند. تبلیغات از روابط عمومی متمایز است به این دلیل که یک تبلیغ کننده برای آن پرداخت می کند و کنترل آن را کنترل می کند. این امر با فروش شخصی تفاوت دارد زیرا پیام غیر شخصی است ، یعنی به شخص خاصی هدایت نمی شودتبلیغات از طریق رسانه های جمعی مختلف ، از طریق رسانه های سنتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تلویزیون ، و رادیو ، تبلیغات در فضای باز یا نامه مستقیم؛ و رسانه های جدید مانند نتایج جستجو ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها یا پیام های متنی. ارائه واقعی پیام در یک رسانه به عنوان تبلیغ ، یا "تبلیغ" یا به صورت کوتاه تبلیغ گفته می شود.

 

تبلیغات تجاری اغلب به دنبال ایجاد افزایش مصرف محصولات یا خدمات خود از طریق "مارک تجاری" است که یک نام یا تصویر محصول را با کیفیت خاصی در ذهن مصرف کنندگان مرتبط می کند. از طرف دیگر ، تبلیغاتی که قصد فروش فوری را دارند ، به عنوان تبلیغات با پاسخ مستقیم شناخته می شوند. اشخاص غیرتجاری که بیشتر از محصولات یا خدمات مصرفی تبلیغ می کنند شامل احزاب سیاسی ، گروه های ذینفع ، سازمان های مذهبی و سازمان های دولتی می شوند. سازمان های غیر انتفاعی ممکن است از روش های ترغیب مجانی مانند اعلامیه خدمات عمومی استفاده کنند. تبلیغات همچنین ممکن است به اطمینان خاطر کارکنان یا سهامداران کمک کند که یک شرکت قابل دوام یا موفقیت است.

 

تبلیغات مدرن از تکنیک های معرفی شده با تبلیغات دخانیات در دهه 1920 سرچشمه گرفته است ، مهمترین آن با کمپین های ادوارد برنیز ، بنیانگذار تبلیغات مدرن ، "خیابان مادیسون".

 

لینک کوتاه شده http://materials12.rozblog.com/post/13

نظرات (0) تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 14:31 بازدید : 32 نویسنده : سعادت

سفر خریدار می تواند با پیچ و تاب های بسیاری پیچیده باشد. داشتن طرفداری از طرف شما می تواند در مراحل اولیه کم ارزش باشد. به خصوص با توجه به موضوع پرشور در Silicon Valley ، ارزش افزوده نماینده املاک و مستغلات باعث شده است تا شرکت های جدید راه اندازی شود و کارگزاری های املاک و مستغلات برای برآوردن کسانی که نیاز یا ارزش را نمی بینند شکل گرفته است.

 

من عاشق گفتن این داستان ها هستم ، امیدوارم که به مصرف کنندگان آموزش دهم که بیشتر از ارزش یافتن یک خانه در سرویس لیست چندگانه یا باز کردن درهای خانه برای یک نمایش شخصی ، به ارزش یک نماینده املاک و مستغلات بیشتر است. از قرار گرفتن در معرض بینش جامعه ، گرفته تا نگه داشتن یک موضوع بازرسی منازل از منفجر شدن معامله خانه رویایی آنها ، گرفته تا معامله با پیشنهادات متعدد در مورد املاک مورد نظرشان ، تا مشاوره در هنگام ارزیابی بانکی از قیمت فروش توافقی توافق ... و غیره. و غیره و غیره

 

با داشتن مجوز فروش املاک و مستغلات بیش از 2 دهه ، معاملات همیشه متفاوت است ، بازیکنان این معامله متفاوت است ... از بازرسان گرفته تا وکلا گرفته تا نمایندگان ، از زوجین یا افراد با شرایط منحصر به فرد که باید ارزیابی کنیم. این چیزی است که باعث می شود این شغل بسیار سرگرم کننده باشد - مانند یک معمای پیچیده ، جالب و مهم!

 لینک کوتاه شده : https://is.gd/caxuQX

نظرات (0) تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 12:25 بازدید : 24 نویسنده : سعادت

روغن CBD :

روغن سی بی دی در کنار شاهدانه محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف زیادی یافته و یکی از مشتقات گیاه شاهدانه است. روغن CBD حاوی عصاره غیرمسموم شاهدانه بوده و خصوصیات روان گردان تتراهیدروکانابینول (THC) را ندارد.

اعتقاد بر این است که فروش روغن CBD در برخی بیماران برای درمان درد، کاهش اضطراب و تحریک اشتها به همان روش شاهدانه عمل می کند. این روغن در درمان نوع خاصی از تشنج نیز مفید است.

محصول ارگانیک از مواد تولید شده توسط کشاورزی ارگانیک است. انواع مختلفی از محصولات ارگانیک وجود دارد. با این حال ، محصول ارگانیک بیشتر برای مواد غذایی مانند مواد غذایی ارگانیک ، سبزیجات ارگانیک ، مواد غذایی دارای مجوز ارگانیک و غیره شناخته شده است. بیشتر محصولات مناسب ارگانیک را می توان به عنوان کالاهایی که بصورت ارگانیک ساخته شده یا تولید می شود ، توضیح داد و باید به عنوان یک محصول ارگانیک مورد استفاده قرار گیرد. در اکثر کشور دستورالعمل های امنیتی و ایمنی غذایی بسیار دقیقی برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر مصرف محصولات مضر وجود دارد. بیشتر کشور دارای استاندارد خاص خود برای تعریف محصولات به عنوان ارگانیک است. ایالات متحده از صدور گواهینامه USDA - برنامه ملی ارگانیک NOP برای تعریف محصولات کشت شده به عنوان ارگانیک استفاده می کند. طبق گفته USDA ، برای اینکه یک محصول ارگانیک در نظر گرفته شود ، باید استانداردهای ارگانیک رعایت شود. عملیات مربوط به این محصولات ارگانیک باید "محافظت از منابع طبیعی ، حفظ تنوع زیستی و استفاده از تنها مواد مصوب" باشد. 

برای اینکه محصولات "ارگانیک" به بازار عرضه شود نیاز به مجوز دارد و باید دستورالعمل خاصی را رعایت کند. در ایالات متحده فهرست ملی مواد مجاز و مجاز ممنوع مواد مصنوعی و غیر مصنوعی را که می تواند در فرآیند تولید محصولات ارگانیک مورد استفاده قرار گیرد ، شرح می دهد. این لیست شامل مواد خاصی است که می تواند برای تولید مواد آلی شامل محصولات زراعی و دامی مورد استفاده قرار گیرد

محصولات غذایی ارگانیک

محصولات غذایی ارگانیک تحت استفاده از یک سیستم کشاورزی بدون استفاده از کودهای شیمیایی مضر و سموم دفع آفات با رویکردی مسئولانه از نظر زیست محیطی و اجتماعی رشد می کنند. این یک روش کشاورزی است که در سطح ریشه چمن با حفظ ظرفیت تولید مثل و احیا کننده خاک ، تغذیه مناسب گیاه و مدیریت صحیح خاک کار می کند ، مواد غذایی مغذی سرشار از نشاط و مقاومت در برابر بیماری ها را تولید می کند. در این روش گیاهان در حال رشد زمان لازم برای رشد طبیعی و همیشه برای سلامتی دارند. بیشتر کشور دارای نظارت بر تنظیم محصولات ارگانیک مخصوص به محصولات ارگانیک است. ایالات متحده از صدور گواهینامه USDA استفاده می کند ، هند از گواهینامه ارگانیک NPOP (برنامه ملی تولید ارگانیک) استفاده می کند.

مزایای بسیاری در مورد محصولات غذایی ارگانیک وجود دارد. غذاهای ارگانیک حاوی تعداد کمتری از سموم دفع آفات هستند. این بدان معنی است که مواردی مانند حشره کش که در اکثر روشهای کشاورزی استفاده می شود از بین می روند. مردم نگران این مواد شیمیایی هستند که برای حفظ مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و سپس توسط افرادی که آنها را خریداری می کنند ، مصرف می شود. کشاورزی بدون سموم دفع آفات نیز برای محیط زیست بهتر است. مواد شیمیایی کمتری روی زمین قرار می گیرند و وارد خاک و آب می شوند. گوشتهای ارگانیک همچنین می توانند حاوی مواد مغذی بسیار بیشتری باشند. مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا 3 در مقایسه با محصولات ارگانیک که معمولاً افزایش یافته بودند ، در گوشت و شیر آلی 50 درصد بیشتر بود. [3]

یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم را از محصولات ارگانیک باز می دارد ، هزینه است. در سال 2015 ، به طور متوسط ​​، محصولات ارگانیک 47 درصد گران تر بودند. محصولات ارگانیک می توانند قیمت زیادی داشته باشند. طبق مطالعه ای که توسط userreports.org انجام شده است ، محصولات ارگانیک در مقایسه با محصولات غیر ارگانیک در هر جایی از 13 درصد ارزان تر تا 303 درصد گران تر بوده اند. [2] دلیل اینکه به طور متوسط ​​محصولات ارگانیک بسیار هزینه بیشتری می کنند فرآیند تولید است. عوامل بسیاری در این هزینه نقش دارند. اول ، تقاضا برای یک محصول ارگانیک از تعداد محصولات ارگانیک موجود بیشتر است. بدون آفت کش های مصنوعی ، مقادیر مواد غذایی کوچکتر خواهد بود. این تولید کمتر از مواد غذایی ارگانیک به معنای افزایش هزینه است. همچنین میزان کار برای هر واحد غذایی در مقایسه با تولید انبوه محصولات غیر ارگانیک بیشتر است

منبع : https://is.gd/UC302g

نظرات (0) تاریخ : شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 9:19 بازدید : 35 نویسنده : سعادت

Hopax Fine Chemicals بخش مواد شیمیایی خوب تایوان Hopax Chemicals Mfg Co. Ltd. است ، که یک رهبر جهانی در تولید مواد شیمیایی خوب ، مواد شیمیایی ویژه و محصولات کاغذی چسبنده است.

هاپاكس در سال 1975 تأسیس شد و مقر آن در شهر كوهسونگ ، مهمترین منطقه صنعتی تایوان است.

در حال حاضر ما در 4 کارخانه ما در تایوان ، چین و اندونزی حدود 1400 نفر اشتغال داریم.

ما در سنتز آلی با استفاده از واکنشهای آلکیل سولفوناسیون و کاتیون سازی تخصص داریم. تخصص ما به شرکای ما کمک می کند تا محصولی را از آزمایشگاه به تولید در مقیاس بزرگ برساند.

مکانهای جهانی

مکانهای استراتژیک برای رفع نیازهای جهانی شما

 

اولین سایت تولید هاپاکس در سال 1975 در Kaohsiung ، تایوان تأسیس شد. به منظور پاسخگویی به خواسته های مشتریان ، ما امکانات تولیدی خود را به Changshu ، در سرزمین اصلی چین گسترش داده ایم.

این امکانات از لحاظ استراتژیکی نزدیک به بزرگترین بنادر تایوان و چین واقع شده اند که باعث کاهش هزینه های لجستیکی و زمان تحویل می شود.

تسهیلات هاپاكس در كونشان (چین) و سورابایا (اندونزی) مراكز تولید سایر بخشهای تجاری این شرکت (به ترتیب محصولات چسبنده و مواد شیمیایی ویژه) هستند.

لینک کوتاه شده http://materials12.rozblog.com/post/10

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 08 خرداد 1399 زمان : 15:44 بازدید : 50 نویسنده : سعادت

 

 
 

 

 
 
 
  • روغن براهمی روغنی گیاهی و دارویی است
  • ارتقاء آگاهی و عملکرد ذهنی و تقویت حافظه
  • داشتن حالت عاطفی متعادل
  • خنک ساختن درجه حرارت بدن، پوست و مو
  • پاسخ متعادل به استرس و تقویت مدیتیشن

فروش روغن براهمی

درمان های ضد باکتریایی که در حال حاضر برای درمان استفاده می شوند باعث عوارض جانبی زیادی می شوند و مقاومت باکتری در برابر آنتی بیوتیک ها نیز در حال افزایش است. بنابراین ، باید گزینه های بهتری پیدا کنید. روغنهای اساسی (EO) از زمان های بسیار قدیم برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در طی سال ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. ایمنی و کارآیی EO توسط چندین کارآزمایی بالینی اثبات شده است. این بررسی مروری بر عملکردهای الکترونیکی ، کاربردهای آنها و تأثیرات منفی دارد.

مواد و روش ها:

جستجوی ادبیات در PubMed برای مطالعات کارآزمایی بالینی و مقالات مرور در مورد EOs منتشر شده تا فوریه 2015 انجام شد. این جستجو در مارس 2015 انجام شد. کلمات کلیدی زیر استفاده شده است: "روغن اسطوخودوس" ، "روغن دارچین" ، "میخک روغن ، "روغن اکالیپتوس" ، "روغن نعناع" ، "روغن لیمو" و "روغن درخت چای".

نتیجه:

با توجه به اطلاعات موجود می توان نتیجه گرفت كه EOs پتانسیل ایجاد شدن به عنوان عوامل پیشگیرانه یا درمانی را برای بیماریهای مختلف دهانی دارند ، اما آزمایشات بالینی دیگری جهت ایجاد ایمنی و اثربخشی آنها لازم است.

واژه‌های کلیدی: داروی جایگزین ، روغنهای اساسی ، پاتوژنهای دهان

مقدمه

براساس گزارش بهداشت جهانی دهان و دندان ، با وجود پیشرفت های چشمگیر در بهداشت دهان و دندان در چندین کشور ، مشکلات بهداشت دهان و دندان همچنان به ویژه در بین گروه های محروم در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته همچنان ادامه دارد. [1] پوسیدگی دندان و بیماریهای پریودنتال به عنوان مهمترین مشکل بهداشت دهان و دندان در سطح جهان شناخته شده است. بیماری های دهان و دندان نیز بر سلامت عمومی تأثیر منفی می گذارد. کیفیت زندگی و ظرفیت کاری یک فرد نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. [2]

گزارش شده است که داروهای ضد باکتریایی که در حال حاضر برای درمان مشکلات بهداشت دهان و دندان مورد استفاده قرار می گیرند باعث ایجاد عوارض جانبی متعددی مانند اسهال ، استفراغ و غیره می شوند ، افزایش مقاومت باکتریایی در برابر داروها نیز یکی از نگرانی های اساسی است. به دلیل عوارض جانبی ، افزایش مقاومت باکتری ها و هزینه های زیاد همراه با روش درمانی استاندارد ، نیاز به کشف داروهای جدید درمانی و انجام تحقیقات بالینی بیشتر در مورد داروهای سنتی به دست آمده از منابع گیاهی مختلف است.

بسیاری از داروهای سنتی که برای درمان عفونت ها استفاده می شود دوباره مورد مطالعه قرار گرفته است و آزمایشات بالینی برای اثربخشی و عوارض جانبی احتمالی آنها انجام می شود. یکی از این داروهای طبیعی روغنهای اساسی (EOs) است. [3،4] در سال های اخیر ، علاقه زیادی به EO ها مشاهده شده است.

تقریباً 3000 EOS تاکنون شناخته شده است. [5] EO یکی از عصاره های گیاهی است که از زمان های بسیار قدیم برای درمان مشکلات مختلف پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. این متابولیت های ثانویه هستند که توسط گیاهان دارویی مختلف تولید شده و دارای خواص ضد باکتری ، ضد قارچ و آنتی اکسیدان هستند.

هدف از این بررسی مروری ، تجزیه و تحلیل داده های منتشر شده مربوط به سازمان های الکترونیکی است. تعدادی از مطالعات برای اثبات خواص درمانی EO های مختلف انجام شده است ، اما بررسی های بسیار اندکی در مورد پیامدهای آنها در درمان دندانپزشکی منتشر شده است. در این مقاله مروری بر EO ها ، خواص درمانی آنها و اثرات سوء آن ارائه شده است. 

منبع :https://is.gd/xWcaTC

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 08 خرداد 1399 زمان : 12:35 بازدید : 34 نویسنده : سعادت

آیا روغنهای گیاهی و بذر برای سلامتی شما بد هستند؟

مصرف روغنهای گیاهی در قرن گذشته بطور چشمگیری افزایش یافته است.

اکثر متخصصان بهداشت و درمان اصلی آنها را سالم می دانند ، اما روغن های گیاهی ممکن است باعث مشکلات سلامتی شوند.

اثرات سلامتی آنها بسته به نوع اسیدهای چرب موجود در آن ، چه گیاهانی از آنها استخراج می شود و نحوه فرآوری آنها متفاوت است.

این مقاله به بررسی شواهد می پردازد تا تعیین کند که آیا روغن های گیاهی و بذر برای سلامتی شما مفید نیستند.

آنها چیست و چگونه ساخته شده اند؟

روغنهای خوراکی استخراج شده از گیاهان معمولاً به عنوان روغنهای گیاهی شناخته می شوند.

علاوه بر استفاده از آنها در پخت و پز و پخت ، آنها در غذاهای فرآوری شده ، از جمله سس سالاد ، مارگارین ، مایونز ، و کوکی ها یافت می شوند.

روغنهای گیاهی متداول شامل روغن سویا ، روغن آفتابگردان ، روغن زیتون و روغن نارگیل است.

روغنهای نباتی تصفیه شده تا قرن بیستم که فناوری استخراج آنها موجود بود ، در دسترس نبودند.

این گیاهان با استفاده از حلال شیمیایی یا کارخانه روغن استخراج می شوند. سپس آنها اغلب تصفیه ، تصفیه شده و بعضاً شیمیایی تغییر می یابند.

مصرف کنندگان آگاه از سلامتی ، روغن هایی را که با خرد کردن یا فشار دادن گیاهان یا دانه ها ساخته می شوند ، ترجیح می دهند تا آنچه که با استفاده از مواد شیمیایی تولید می شوند.

خلاصه

روغنهای گیاهی خوراکی معمولاً به عنوان روغنهای گیاهی شناخته می شوند. روغن اغلب با حلال های شیمیایی یا با خرد کردن یا فشار دادن گیاهان یا دانه های آنها استخراج می شود.

میزان مصرف به شدت افزایش یافته است

در قرن گذشته ، مصرف روغن های گیاهی به قیمت سایر چربی ها مانند کره افزایش یافته است.

آنها معمولاً به عنوان "قلب سالم" خوانده می شوند و به عنوان جایگزینی برای منابع چربی اشباع مانند کره ، گوشت گاو و قد بلند توصیه می شوند.

دلیل اینکه روغنهای گیاهی به عنوان قلب سالم قلمداد می شوند این است که مطالعات به طور مداوم چربی اشباع نشده اشباع شده را در مقایسه با چربی اشباع به کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی مرتبط می سازند (منبع 1Trusteded).

با وجود مزایای بالقوه سلامتی آنها ، برخی دانشمندان نگران این هستند که چه مقدار از این روغن های مردم را مصرف می کنند.

این نگران ها بیشتر در مورد روغنهایی که حاوی مقدار زیادی چربی امگا 6 هستند ، کاربرد دارد ، همانطور که در فصل بعدی توضیح داده شده است.

خلاصه

در قرن گذشته میزان مصرف روغنهای گیاهی به طرز چشمگیری افزایش یافت. در حالی که برخی از روغنهای گیاهی با فواید سلامتی مرتبط هستند ، نگرانی در مورد مصرف بیش از حد امگا -6 وجود دارد.

ممکن است بخواهید از روغن های گیاهی به میزان زیاد امگا 6 خودداری کنید

توجه به این نکته ضروری است که همه روغنهای گیاهی برای سلامتی شما بد نیستند. به عنوان مثال ، روغن نارگیل و روغن زیتون هر دو گزینه عالی هستند.

توجه داشته باشید که از روغن های گیاهی زیر به دلیل محتوای زیاد امگا 6 خودداری کنید:

روغن سویا

روغن ذرت

روغن پنبه دانه

روغن آفتابگردان

روغن بادام زمینی

روغن کنجد

روغن سبوس برنج

هر دو اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 اسیدهای چرب ضروری هستند ، به این معنی که به برخی از آنها در رژیم غذایی خود نیاز دارید زیرا بدن شما نمی تواند آنها را تولید کند.

در طول تکامل ، انسان امگا 3 و امگا 6 را با نسبت خاصی به دست آورد. در حالی که این نسبت بین جمعیت متفاوت است ، تخمین زده می شود که حدود 1: 1 باشد.

با این حال ، در قرن گذشته یا همین ، این نسبت در رژیم غذایی غربی به طرز چشمگیری تغییر کرده است و ممکن است به اندازه 20: 1 باشد 

دانشمندان فرض کرده اند که بیش از حد امگا 6 نسبت به امگا 3 ممکن است در التهاب مزمن نقش داشته باشد (منبع 3Trusted).

التهاب مزمن یک عامل اساسی در برخی از شایع ترین بیماری های غربی مانند بیماری های قلبی ، سرطان ، دیابت و آرتریت است.

مطالعات مشاهده ای همچنین میزان بالای چربی امگا 6 را با افزایش خطر چاقی ، بیماری های قلبی ، آرتروز و بیماری التهابی روده مرتبط کرده است 

با این حال ، این انجمن ها لزوماً به معنای رابطه علی نیستند.

مطالعاتی که اثرات مصرف چربی امگا 6 را بررسی می کنند ، به طور کلی از این ایده که این چربی ها باعث افزایش التهاب می شوند ، پشتیبانی نمی کنند 

 

به عنوان مثال ، خوردن مقدار زیادی اسید لینولئیک ، که رایج ترین چربی امگا 6 است ، به نظر نمی رسد که سطح خون نشانگرهای التهابی را تحت تأثیر قرار دهد .

دانشمندان کاملاً نمی دانند که چربی های امگا 6 چه تاثیری در بدن دارند و مطالعات بیشتری لازم است.

با این حال ، اگر نگران هستید ، از روغن یا مارگارین که حاوی روغنهایی با چربیهای امگا 6 است ، پرهیز کنید. روغن زیتون نمونه خوبی از روغن پخت و پز سالم است که کم امگا 6 است.

لینک کوتاه شده :http://materials12.rozblog.com/post/8

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 08 خرداد 1399 زمان : 9:23 بازدید : 31 نویسنده : سعادت

 

در حالی که اکثر مردم تجارت زیبایی را به عنوان لوازم آرایشی می دانند ، این دامنه در حال رشد است و اکنون شامل طیف گسترده ای از محصولات است. فراتر از محصولات آرایشی عطر ، پاک کننده های پوستی ، مجموعه ای از سایر محصولات مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره وجود دارد

فراتر از محصولات خود ، تجارت زیبایی همچنین نحوه فروش محصولات را شامل می شود. به ویژه ، نقاط قیمت و اماکن لوازم آرایشی بسته بندی و فروخته می شوند. نقاط قیمت همیشه متفاوت بوده اند ، اما بسته بندی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جایی که محصولات فروشی از فروشگاه های کالاهای فیزیکی که بسیار محل سکونت بوده اند رفته اند تا از طریق اینترنت به مردم در سراسر جهان فروخته شوند.

این راهنما علم زیبایی نیست ، یک راهنمای کسب و کار است که شامل اطلاعاتی در مورد تاریخ و بازار فعلی (از تاریخ این راهنمای) است. به طور کلی تمرکز ایالات متحده و اروپا وجود دارد ، اما صنعت مدرن بسیار جهانی است. این راهنما جامع و جامع نیست ، بلکه به عنوان نقطه شروع تحقیق در این زمینه شناخته می شود.

لوازم آرایشی طیف وسیعی از کالاها را تشکیل می دهند که برای مراقبت از صورت و بدن یا تقویت یا تغییر شکل صورت یا بدن استفاده می شود. این محصولات شامل مراقبت از پوست ، مراقبت شخصی ، لوازم آرایشی و رایحه می باشد.

 

طیف گسترده ای از لوازم آرایشی موجود است ، از شامپو گرفته تا مرطوب کننده گرفته تا رژ لب. هر زیر گروه از لوازم آرایشی ویژگی های خاص خود را دارد ، با این حال محصولات به طور کلی با استفاده از مخلوطی از ترکیبات شیمیایی حاصل از منابع طبیعی یا به صورت مصنوعی تهیه می شوند. [1]

 

لوازم آرایشی می توانند سه هدف داشته باشند. از آنها می توان برای تمیز کردن مانند شامپو ، شستشوی بدن و پاک کننده صورت استفاده کرد. می توان از آنها برای پر کردن و محافظت از پوست مانند تونرها ، سرمها ، مرطوب کننده ها و کرم های بدن استفاده کرد. یا می توان از آنها برای تقویت ظاهر شخصی مانند آرایش استفاده کرد.

لینک کوتاه شده : http://materials12.rozblog.com/post/7

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 07 خرداد 1399 زمان : 16:41 بازدید : 46 نویسنده : سعادت

روغن CBD :

روغن سی بی دی در کنار شاهدانه محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف زیادی یافته و یکی از مشتقات گیاه شاهدانه است. روغن CBD حاوی عصاره غیرمسموم شاهدانه بوده و خصوصیات روان گردان تتراهیدروکانابینول (THC) را ندارد.

اعتقاد بر این است که روغن CBD در برخی بیماران برای درمان درد، کاهش اضطراب و تحریک اشتها به همان روش شاهدانه عمل می کند. این روغن در درمان نوع خاصی از تشنج نیز مفید است

روغن های  خوراکی از طریق مصرف روزانه رژیم غذایی منبع غلیظ انرژی و اسیدهای چرب ضروری را تأمین می کنند. لیپیدها همچنین به عنوان یک ماده سازنده مهم دیواره های سلولی و حامل ویتامین های محلول در چربی عمل می کنند. علاوه بر این ، چربی ها طعم ، بافت و دهان را به مواد غذایی می دهند. روغنهای گیاهی خوراکی همچنین به عنوان یک وسیله گرمایشی عمل می کنند و در تولید عطر مهم هستند ، برخی از آنها ناشی از تعامل مستقیم لیپیدها و / یا محصولات تخریب آنها با ترکیبات مواد غذایی است.

اهداف: هدف از اين مطالعه ارزيابي كيفي روغن هاي خوراكي مورد استفاده در مواد پخت و پز در بنگلادش است. طراحی مطالعه: این مطالعه به منظور انتخاب روغن خوراکی با کیفیت خوب در بین روغنهای مختلف خوراکی موجود در بازار محلی بنگلادش انجام شد. محل و مدت زمان مطالعه: نمونه: شانزده مارک نمونه روغنهای مختلف از بازار محلی شهر جنیده بنگلادش خریداری شد. این تحقیق در آزمایشگاه تحقیقاتی محصول طبیعی ، گروه شیمی کاربردی و فناوری شیمیایی ، دانشگاه اسلامی ، کوشیا ، بنگلادش طی ژوئن تا ژوئیه سال 2016 انجام شد. مقدار ، مقدار جوش ، پراکسید ، اسید ، ید و مقادیر saponification با استفاده از روشهای استاندارد. يافته ها: در اين مطالعه روغنها از مارك هاي مختلف براي تعيين ويژگي هاي فيزيكوشيميايي مانند تراكم ، رطوبت ، نقطه جوش ، مقدار ساپوني سازي (SV) ، مقدار پراكسيد (PV) ، مقدار اسيد (AV) و مقدار يد (IV) مورد بررسي قرار گرفت. بیشترین تراکم در روغن خردل دشی / غنی (9683/0 گرم در میلی لیتر) و کمترین آن در روغن سویا مصطفی (901/0 گرم در میلی لیتر) مشاهده شد. از طرف دیگر ، رطوبت بین 0.2 تا 82/0 درصد مشاهده شد. بالاترین و کمترین مقدار صابونی سازی به ترتیب 211.4 میلی گرم KOH در گرم روغن نارگیل Jui و 5/158 میلی گرم KOH در گرم روغن خردلی دشی / غنی به دست آمد. مشاهده شد كه روغن زيتون حداكثر (4/123 ميكاك O2 / كيلوگرم) و روغن ترياك ترش نشان داد كه حداقل (1.01 ميكرو O2 / كيلوگرم) مقادير پراكسيد وجود دارد. بالاترین مقدار اسید در روغن نارگیل Jui (18.04 میلی گرم KOH در گرم) و کمترین آن در روغن سویا تازه (0.36 میلی گرم KOH در گرم) مشاهده شد. در مقابل ، بالاترین مقدار ید در روغن سویا روپچاندا (روغن 9/96 گرم I2 / g) و کمترین آن در روغن نارگیل Jui (6.48 گرم I2 / g روغن) مشاهده شد. نتیجه گیری: نتایج به ما در انتخاب روغن خوراکی با کیفیت خوب کمک می کند.

 منبع :https://is.gd/UC302g

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 07 خرداد 1399 زمان : 15:32 بازدید : 31 نویسنده : سعادت

صادرات مواد شیمیایی واردات و صادرات مواد شیمیایی

بندر روتردام یک لینک اصلی لجستیک برای واردات ، صادرات و انتقال مواد شیمیایی به و از اروپا است. بندر روتردام نه تنها صنعت بزرگ پتروشیمی خود را دارد که مواد شیمیایی اساسی و محصولات نیمه تمام را تولید و از آن استفاده می کند ، بلکه همچنین یک بندر ترانزیت برای مواد شیمیایی به اروپا ، خاورمیانه ، آمریکا و آسیا است.

 

صنعت شیمیایی با بیش از 45 شرکت شیمیایی

پنج پالایشگاه نفت و بیش از 45 شرکت شیمیایی در بندر روتردام مستقر هستند. حضور این خوشه بزرگ پتروشیمی ، بندر روتردام را به یک بندر مهم واردات و صادرات مواد شیمیایی تبدیل می کند. استفاده و تولید گسترده مواد اولیه شیمیایی ، مواد شیمیایی اساسی و محصولات نیمه تمام در اینجا گرد هم آمده است. این تضمین می کند اقتصاد مقیاس در حمل و نقل ، ذخیره سازی و انتقال.

 

ذخیره و انتقال مواد شیمیایی

پایانه های مخزن نقش مهمی در تأمین و تجارت در انبار و انتقال مواد شیمیایی از مواد شیمیایی کالایی گرفته تا مواد شیمیایی ویژه ایفا می کنند. پایانه های مخزن مستقل در بندر روتردام ظرفیت کل مخزن مخزن تقریبا 3 میلیون متر مکعب برای محصولات شیمیایی متنوع را دارند. در اینجا کشتی های دریایی می توانند بارگیری و تخلیه شوند و مواد شیمیایی تولید کنندگان و کاربران در شرایط مناسب ذخیره می شوند. علاوه بر این ، پایانه های مخزن اغلب از طریق خط لوله به صنایع در بندر متصل می شوند و امکان بارگیری و تخلیه کامیون های نفتکش ، تانکرهای درون شهری و واگن های تانکی را دارند. انتقال کشتی به کشتی نیز در شناورها و دلفین ها امکان پذیر است.

 

توزیع مواد شیمیایی

ظروف و ظروف مخزن نقش مهمی در حمل و نقل مواد شیمیایی ایفا می کنند. در بندر روتردام ، نه شرکت در زمینه نگهداری ، تمیز کردن و نگهداری ظروف مخزن تخصص دارند. همچنین در بندر روتردام ارائه دهندگان خدمات لجستیکی مختلفی وجود دارند که در انبار و حمل و نقل مواد شیمیایی و خدمات مرتبط با آن مانند تحقیق ، بسته بندی ، بسته بندی مجدد و توزیع تخصص دارند.

لینک کوتاه شده :http://materials12.rozblog.com/post/5

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 07 خرداد 1399 زمان : 12:27 بازدید : 32 نویسنده : سعادت

 

مزایای خرید آنلاین

با توجه به رشد سریع فناوری ، سازمان های تجاری از روش سنتی فروش کالاها به روش الکترونیکی فروش کالاها تغییر کرده اند. سازمان های تجاری از اینترنت به عنوان وسیله اصلی برای انجام معاملات تجاری استفاده می کنند.

 

مزایای خرید آنلاین

 

فروشگاه های آنلاین محدودیت فضا ندارند و محصولات متنوعی در وب سایت ها قابل نمایش هستند. این کمک می کند تا خریداران تحلیلی پس از یک جستجوی خوب ، محصولی را خریداری کنند.

 

1. راحتی خرید آنلاین

مشتریان می توانند اقلام خود را از آسایش خانه های خود یا محل کار خریداری کنند. خرید از طریق اینترنت برای مشتری آسانتر و راحت تر انجام می شود. همچنین لغو معاملات نیز آسان است.

 

در جدول زیر فاکتورهایی که باعث ایجاد انگیزه در خریداران آنلاین برای خرید محصولات آنلاین می شوند ، آورده شده است.

 

6 دلیل برتر ارائه شده توسط خریداران در خرید از طریق اینترنت

موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود.

راحتی خرید در خانه.

طیف گسترده ای / طیف وسیعی از محصولات موجود است.

تخفیف خوب / قیمت پایین

 

 

2. بدون خرید فشار

معمولاً در فروشگاه های فیزیکی ، نمایندگان فروش سعی می کنند تا خریداران را برای خرید محصول تحت تأثیر قرار دهند. ممکن است نوعی فشار وجود داشته باشد ، در حالی که مشتریان به هیچ وجه در فروشگاه های آنلاین تحت فشار قرار نمی گیرند.

 

3. خرید آنلاین موجب صرفه جویی در وقت می شود

مشتریان برای پرداخت کالاهایی که توسط آنها خریداری شده ، مجبور نیستند در پیشخوان های نقدی بایستند. آنها می توانند از خانه یا محل کار خود خرید کنند و مجبور نیستند وقت خود را برای مسافرت بگذرانند. مشتریان همچنین می توانند با وارد کردن کلمات کلیدی یا استفاده از موتورهای جستجو ، محصولات مورد نیاز خود را جستجو کنند.

 

4- مقایسه

شرکت ها طیف وسیعی از کالاهای ارائه شده توسط آنها را برای جذب مشتری با سلیقه و نیازهای مختلف به نمایش می گذارند. این امر خریداران را قادر می سازد بعد از مقایسه قیمت ، ویژگی ها و قیمت محصولات موجود در صفحه نمایش ، از میان مدل های مختلفی انتخاب کنند ، گاهی اوقات ، مقایسه قیمت نیز به صورت آنلاین در دسترس است.

 

5- در دسترس بودن فروشگاه آنلاین

بازار در 365 x 24 x 7. باز است ، بنابراین ، هر زمان که فروشنده و خریدار باشند ، زمان به عنوان مانع عمل نمی کند.

 

6. پیگیری آنلاین

مصرف کنندگان آنلاین می توانند وضعیت سفارش را پیگیری کنند و ردیابی وضعیت حمل و نقل نیز در دسترس است.

 

7. خرید آنلاین موجب صرفه جویی در هزینه می شود

برای جذب مشتری برای خرید آنلاین ، خیاط الکترونیکی و بازاریابان تخفیف هایی را به مشتریان ارائه می دهند. به دلیل حذف تعمیر و نگهداری ، هزینه املاک و مستغلات ، خرده فروشان قادر به فروش محصولات با تخفیف های جذاب از طریق آنلاین هستند. بعضی اوقات ، سایتهای بزرگ خرید آنلاین ، مقایسه فروشگاه را ارائه می دهند.

لینک کوتاه شده :http://materials12.rozblog.com/post/4

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 07 خرداد 1399 زمان : 10:20 بازدید : 25 نویسنده : سعادت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 1,581
  • بازدید کلی : 6,430